Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/06/22 ve všech sekcích

  1. Ahoj 1632 vraj vysla 16.6. 2022. Je to najnovsi SW pre moju DSG. Robil to autorizak. Robilo mi to problemy pri rozjazde s autohold, zo 4na3 a z 2na3, jazdim len na D, S nepouzivam, pri brzdeni to kope zbytocne. Stalo to 60eur, trvalo to hodinu aj so skusobnou jazdou. Robil sa aj hard reset prevodovky.
    2 body
  2. Pokud tankujete 98 tak je potřeba natankovat 3 nádrže za sebou, a teprve čtvrtá je znát. U některých aut to pomůže dost (Mini Cooper 97 se vstřikováním, Š 1,8 TSI, Subaru), u RS 4 nepříliš, nic extra jsem nepozoroval kromě tiššího chodu. Každopádně dávám VIF. Má takový přebytek výkonu že to nejde poznat.
    1 bod
  3. Celá ta myšlenka ochrany klimatu elektromobilama je zcela zcestná. Jednak životnost baterie je daná a po cca 8 letech bude ještě hezké a nezkorodované auto na likvidaci a to díky ceně baterie a to přitom nepomůže ani její pseudorecyklace, kdy se mění jen vadné články. Kdo by chtěl každý kvartál opravovat další vadný blok v baterii. Oproti tom klasický spalovák je v tomto věku 8 let ještě zcela funkční a tím je vlastně ekologičtější když se nemusí další vyrábět. To právě vyrobci neradi vidí a když již se auta nevyměńují po 4 letech z důvodu ekonomických a ojetin jsou miliony, tak by radši vyráběli stále další auta i když s krátkou životností. A nynější válka agresivních Rusáků celou ochranu klimati staví na palici, tam se vyrobí rolik emisí, že se můžeme vybodnout na nějaké náročné snižování emisí zde. Jinak FV je super , tím že jsem si jí dělal sám a i projektoval, dostal jsem se na super pořizovací náklady vzhledem k velkému výkonu a již dva a čtvrt měsíce jedu výhradně v ostrovním systému a dům spotřeboval za tu dobu 2356 Kwh. Je to skvělé v dnešních a budoucích cenách elektřiny a taky jsem chráněný před budoucíma blackouty. Taky mám připravené řešení na období prosinec- leden kdy se FV nedaří moc vyrábět a snížit náklady na elektřinu. Budu totiž na noční proud ze sítě 8 hodin nabíjet akumulátory a z nich budu fungovat zbylých 16 hodin. Tím si plním cíl maximální soběstačnosti v elektřině.
    1 bod
  4. pridavam pro zajimavost spotrebu Kodiaq 2.0 TSI 4x4 cesty z Italie pres ČB (do Italie to nebylo takto po kupe). V dobe jizdy bohuzel zapocitana cca 3-4h prestavka na koupani. Dalnice 120km/h, jinde i 80km/h. 4 lidi, plny kufr. Vysledek 7.7l/100 je OK. pred rokem s kolem na strese stejna cesta 8.1l/100. U nas, kde neni tolik rychlostnich omezeni jako v A nebo I, se jede rychleji a spotreba by byla vyssi. Celkem najeto 40tkm, dlouhodoba 8.8 dle tankovani, spousta kratkych jizd nebo v kolonach po meste.
    1 bod
  5. Puvodne jsem myslel, ze setrili jen na skodovkach, ale koukal jsem i do novych passatu a tam je to taky. Nechapu takovyhle setreni, ktery cloveka mlati do oci.
    1 bod
  6. Ked mas 18 rokov tak ti tvoju odpoved odpustime. Brzdy musia mat zosuladeny nabeh do 30 %. Prepocitava sa este koeficient podla celkovej hmotnosti auta.Ale to nam cca 1.4 tonovym autam nepomoze
    1 bod
  7. Pokud zatáhneš ručku a bez problémů se rozjedeš, tak bych asi hledal problém někde jinde. Zkontroluj jak chodí lanovody ručky, rozhýbej páky na třmenu ke ktrým jsou připojený lanovody, zkontroluj jak chodí pístky ve třmenech a namaž vodící čepy. A není možné aby ses rozjel s ruční brzdou.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...