Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/08/22 ve všech sekcích

  1. Opět klíčím naději - právě telefonát od dealera "vůz byl vyroben 8.12., čekáme na distribuci". Jen doplním, objednáno 8/21, párkrát oddáleno datum výroby, nakonec zahájení výroby 27/09/2022 a vůz odstaven jako nekompletní. 08/12/2022 dokompletace auta. RS TSI DSG, 120 let motorsport, černá barva, webasto + vyhřívaný volant + snad nějaký paket s bezdrátovým dobíjením atd., už ani nepamatuju po té době :D
    3 body
  2. Chci všem poděkovat za pomoc. Oprava se zdařila. Ve finále byla tryska jen zamáčklá do vnitř a stačilo jí jen za cvaknout. Autorizovaný servis by to řešil výměnou celého dílu kamery za 4500 bez DPH + práce a na můj přímý dotaz že stačí vyměnit jen trysku jsem dostal dost vytáček a zdůraznění že by to bylo bez záruky atd... :-D. Chápu že autorizované servisy musí nějak vydělávat, ale je sakra rozdíl 30 minut práce + 200 Kč (cena trysky) vs cca 6000 - 8000 autorizovaném servisu, kde by stejnak při montáži museli trysku vyndat a zandat. Fakt jsem netušil že si budu muset začít opravovat auto sám. Za mě Škodovka a servis palec dolů.
    2 body
  3. 2 body
  4. Rozumím tomu, že to není moc jak opravit a pochopil bych to. Ale očekával bych od Škodovky trošku jiný přístup k zákazníkovi. Trošku si nasypat popel na hlavu, omluvit se, přiznat, že mají problémy a nabídnout jinou kompenzaci, než pouze nějaké roční předplatné, které stojí 1000Kč, když ten asistent stál několikanásobně víc. Jde pouze o princip a o to, že serou na zákazníka. EDIT: Jde mi i o to, že napíší, že to vlastně není žádná závada to časté upozorňování a že to je vlastně takto v pořádku. Závada tam asi ale nějaká bude, když právě často vyskakuje hláška. Neberu závadu to, že vyskakuje hláška, ale to, proč vyskakuje.
    2 body
  5. Tak řekl bych, že to mám na chlup stejně jako Jenycek aktuálně. Přesto na mě auta blikají (hlavně v levotočivých zatáčkách - na rovině ne) a ta pravá strana svítí dost vysoko, ale už to asi nebudu řešit.
    1 bod
  6. Nejhorší část čekáni je když dostaneš termín předání... a je to třeba až za 3 dny... nebo přes víkend. To jsou ty nejhorší dny :D... vím o čem mluvím. :)
    1 bod
  7. Auto je od úterý u dealera. Teď vyřídit papíry…
    1 bod
  8. Problém sú nekvalitne dosky, ktoré takto rozdrbu kotúč.
    1 bod
  9. Vzhledem k tomu, že s tím má problém takové množství aut z celého koncernu si osobně myslím, že dřív nebo později někomu rupnou nervy a něco podobného udělá 🙂
    1 bod
  10. Kto chce komfort tak hľadať auto inde. MQB je shit
    1 bod
  11. No, trochu problém je v tom, že aktuální infotainment Octavie beží na stejném systému, jako běží třeba Superb nebo O3. Jenom samozřejmě jinak vypadá a má jiné funkce, ale na pozadí komunikuje se stejnými servery a má stejný základ. Proto byl na začátku tak špatný, snažili se starý systém naroubovat na moderní UI. To, co je budoucnost a to co Škoda rozvíjí je systém v Enyaqu, který půjde do nových aut. Je to od nuly naprogramováno znova včetně serverových částí, pěkně moderně a tam se upíná vývoj. Starší auta už jenom opravují a udržujou. Co se týče FL, tak čekám, že dostane stejný infotainment jako aktuální generace, byť třeba mírně poupravený a upravený, ale tam si jistý nejsem. Mám ty informace přímo z první ruky od člověka, co na tom dělá.
    1 bod
  12. Nejspíše proto, že systém je schválený s tím, že v případě kdy řidič nedrží volant/nevěnuje se řízení, bude opticky a akusticky upozorňovat...
    1 bod
  13. Kdyby bylo po mém, tak by spoustě, ne-li většině stačilo, aby vypnuli to otravný gongání. To upozornění by lidi snad i přežili. Nevím proč to škodovka takhle neudělala...
    1 bod
  14. Zdravím, Přečetl jsem si tu dohodu a musím říci, že ta kompenzace mne "pobavila". Služby mám aktivní ještě rok, takže pro mne je kompenzace 0. Mohli by nabídnout kompenzaci např.formou bezplatného servisu nebo tak něco. Každopádně nejlepší cesta by byla aby to oslavili a vyřešili.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...