Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/21/23 ve všech sekcích

  1. Nezlob se, ale právě takové formulace přílévají "olej do ohně". Stejně jako je lež že "čelíme masivní kampani proti elektromobilitě" (Elektromobilitu nikdo nechce ani omezovat ani zakazovat. Pro zajímavost před zavedením povinného přimýchávání biosložky také mnozí namítali, že negativa převažují, arogantní úředníci je ve jménu "ekologie a vyšších zájmů" přehlíželi, přičemž po 10-15 letech se ukázalo, že ti kritici měli plnou pravdu.), není vůbec pravda, že bychom byli "vůči elekromobilitě hodně skeptičtí", prostě to naprosté většině lidí nevyhovuje (nikde na světě se neprosadila přirozeně) a přínos k ekologii je při nejlepším sporný. A pokud to většině přes masivní dotace nevyhovuje (což potvrzují prodeje), chystá se trest v podobě zdanění a rovnou i zákaz prodeje spalovacích motorů, logicky se zvedá vlna odporu, neboť v demokratické společnosti rozhoduje většina. A zde se snaží zanedbatelná menšina vnutit názor (se kterým ti ostatní nesouhlasí, tedy že elektromobil je fajn pro všechny, zachrání planetu, a že "jinak to nejde") a násilně rozhodovat o všech ostatních.
    3 body
  2. No… třeba dlouho bezproblémový Travel Assist protože s každým pípnutím o nedostupnosti se radost z auta vytrácí
    2 body
  3. @PetrBo Přesně to tvrdím taky, lidé jsou neuvěřitelně rozežraní a je to neudržitelné. Tříčlenná rodina má dvě auta a parkují to u bytovky... to je prostě prasárna po všech směrech. Je to neudržitelné. Dokud si může průměrná česká rodina dovolit mít dvě auta tak špatně prostě není. Kecy tipu že u nás to bez auta nejde neberu. Dřív to šlo bez aut zcela. Stejně když se dívám po sídlišti, tak 2/3 aut se za celý týden ani nepohnou a když tak maximálně do nákupáku a zpět. Nevidím důvod aby české rodiny měli víc jak jedno auto. Alibistický žvást že když na to mám tak proč ne je taky totálně mimo v době kdy evidentně naše planeta už nezvládá, taky by to chtělo trochu sebereflexe. Je nutné vozový park zdražit tak aby si lidé nekupovali víc aut než opravdu potřebují. Ekologická stopa osobní automobilové dopravy je extrémní a neudržitelná. Já chci aby moje děti mohli žít na této planetě tak jako já. svoboda jednoho končí tam kde začíná svoboda druhého a tady se bavíme o přežití lidí co teprve začnou svět objevovat. Nechci aby ho zničilo pár samolibých hovad, kteří neví co s penězi.
    1 bod
  4. Ale to není způsobené elektromobily, ale nesmyslnou honbou za nižšími emisemi. A taky dnes je normální mít v rodině dvě, někde i tři auta a přitom roční nájezd je minimální. Tohle nejde donekonečna, jste spokojeni se situací ve vašem městě - provoz, parkování…? Možná pokud bude někdy méně aut, začne lépe fungovat MHD a sdílení aut a nakonec to bude lepší pro všechny, kteří si to dnes nedovedou představit. Podívej co se děje ve světě, jak se vše rychle mění, kdo ví co budeme řešit od 2030 dál…
    1 bod
  5. Problém je ovšem v tom, že tyto alternativy se velice rychle oklešťují. Až nebude možnost volby - kolik lidí si asi bude moci dovolit obměnu za elektromobil (a tím zdaleka nemyslím jen nový) ?
    1 bod
  6. ale prd kampaň, jestli někdo dělá kampaň proti elektromobilům, tak jsou to jejich zastánci. Většině lidem vadí elektromobily pouze z toho důvodu, že jsou pro ně finančně nedostupné a (nebo) provozně nepoužitelné a že se jim kvůli jejich prosazování zdražuje a do budoucna bere možnost použití pro ně vhodnějších a finančně dostupnějších spalovacích automobilů. Kdyby byly elektromobily pouze možností pro přirozené zájemce, tak jsou všem ostatním srdečně ukradené. A takové ty názory, že když se někdo posadí do Tesly, tak změní na elektromobilitu názor je blbost, když na tu Teslu nikdy mít nebude.
    1 bod
  7. Ano, tam kde si oznacil. Nove skrutky dotiahnut na moment 70 Nm + 1/4 otacky
    1 bod
  8. Mám pro vás jeden happy end, abychom tu jen pořád netruchlili: přes všechny zde diskutované nástrahy se mi výroba nakonec přiblížila na týden před Vánoci, na převoz k dealerovi se nakonec našel nějaký dobrák, leasingovka potřebovala jen týden na značky a ostatní propriety a auto mám už v garáži. To nejlepší na konec: auto přišlo včetně elektronických dětských pojistek na zadních dveřích a bezdrátového SmartLinku. Co více si přát? ;-)
    1 bod
  9. Po nějaké době to není jen fádní zdražení o desítky tisíc, ale u většiny modelů taky nějaká ta úprava výbav. Takže se hezky posaďte a můžete počítat, co si nekoupíte. Musím vás ovšem poprosit o vlastní aktivitu. Stárnu a bez prodejního programu (pokud někdo má a pošle, děkuji) už se mně to luštit nechce.
    1 bod
  10. @PetrBo Mně samotné elektromobily nevadí (ta samotná jízda s nimi je vcelku parádní, to uznávám), vadí mi způsob jak jsou nám podsouvány a vnucovány. Osobně mně vadí cokoliv, co nám někdo vnucuje a nedává tímto na výběr, ale to je asi pozůstatek a osobní zkušenosti z minulých dob. Taktéž přeji hezký den.
    1 bod
  11. @DušanVsouhlasím s tebou🍻, jen bohužel jako národ jsme vůči elekromobilitě hodně skeptičtí a tyhle články to jen podporují. Ale to už je úplně jiná diskuze a zde je potřeba ctít individuální možnosti a rozhodnutí každého z nás. Osobně mám k této technologii pozitivní vztah, ale souhlasím s tím, že každý by měl mít volbu pořídit si to, co mu nejlépe vyhovuje a dává smysl. Hezký den.
    1 bod
  12. To vůbec není vytržené. V okamžiku, kdy má jeden výrobce zpravidla celou řadu výrobních závodů v různých lokalitách, tak dost často závisí třeba i jen na původu dílu. Krásným příkladem byly třeba Bridgestone ze Španělska a tuším Turecka. Značka neznamená prakticky nic, protože i dobrá značka udělá aušus. Jak je to konkrétně teď s brzdama nevím, mění se to. Na OIII byly minimálně první roky trvanlivé extrémně, úplně s klidem názezd i kolem 120-160 tis. Na aktuální jsem měnil po 60 tisících komplet kotouče i destičky. Jak to vypadá na Superbu i před koncem výroby vidíme všichni... Když budeš počítat s internetovými cenami oproti standardnímu servisu (a třeba na CC do toho ještě akčními), klidně se dostaneš se stejnou kvalitou na půlku. Ale záleží jak kde, jak kdy a u jakých dílů.
    1 bod
  13. Myslím si, že do MC panorama prostě patří, stejně jako je u Scaly nebo i dříve u Spacebacku. Je dobře že je v základu, ten prut na střeše mě v testech iritoval.
    1 bod
  14. Zdravím majitele Octavia II, konkrétně s motorizací 1,6 FSI. A k mému předchozímu článku doplním, že Octavia II 1,6 FSI nadále "slouží" - v současné době 230 487 km (mám ji od r. 2006). V polovině roku 2022 (220 777 km) byl ale trochu větší servis - opětovná závada EGR, nové svíčky, olej, filtry a rovněž oba zadní tlumiče /nedostatečná účinnost a částečný únik náplně/. - Pokud vše půjde dobře, někdy v březnu / dubnu 2023 - při nájezdu 235 777 km (po 15 000 km) plánuji výměnu oleje a filtrů. Jako palivo kvůli spalování a karbonizaci (EGR) výhradně používám N98. Celkem pozorně sleduji "potřebu dolévat" olej, zpravidla se kontrolka rozsvítí po cca 1500 - 3000 km / naposledy při 229 500, kdy jsem doléval cca 0,25 - 0,3 l. Jaromír
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...