Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/04/23 ve všech sekcích

  1. Tak dnešní sobotní odpoledne bylo věnováno úpravě řidičovy sedačky v provedení sportovní sedačky Dynamic, které plánuju dát do auta místo mých původních. U sportovních sedačkek bohužel nejde sundat potah vcelku s molitanem. Integrovaná opěrka má negativní sklon, takže to nešlo zaboha vysunout. A pravděpodobně tam je trochu nějakého lepidla úplně nahoře na rámu opěrky. Takže se musí u sportovních sedaček odcvakat všechny sponky, svléknout potah naruby z molitanu. A pak opatrně, ale přitom silou, vysunout molitan z rámu. Insatalace opěrky je stejná, jako u klasických sedaček. U těchto sedaček jsem už použil zkrácený rošt na 7.řad. Úprava spočívá v uříznutí 3 řad drátů. Asi 10mm od 8.řady je potřeba udělat háček na zavěšení roštu do sedačky. Pak 8.řadu také odstranit. Háček opatřit smršťovací bužírkou. Uchycení roštu pomocí pružin, dvě horní standardní, na spodní šikmé jsou použity původně spodní, které jsou nejměkčí. Potah jsem na molitan uchytil elektrikářskými páskami. Je to nejrychlejší řešení, potah se pěkně vypne a nikde se nekrabatí. Fotodokumentace. Háček zavěšení roštu, potažený smršťovací bužírkou. Zkrácený rošt. Umístění mechanismu opěrky, pružiny. Zakrytí horního zavěšení roštu samolepicím kobercem. Raději jsem to udělal podle @tom01představě, že budu molitan rvát opět z opěradla, jsem raději nic neponechal náhodě a nalepil tam samolepící filc https://www.ahifi.cz/cerna-samolepici-calounicka-tkanina-4carmedia-clt-30-001.html#tab-description . Tyčka pro uchycení kapsy vzadu dole. Kulatina pr.4x405mm se závity M4x12mm pro matice, ty jsem pojistil kapkou barvy . Tyčka prochází otvory v bočnicích. Zároveň je k tyčce uchycen svazek od airbagu. Na tyčce nalepen samolepící koberec pro jistotu, kdyby se mechanismus opěrky ve výchozí poloze a při prohnutí molitanu tlakem zad dotkl tyčky, aby to nevydávalo cvakání. Záda před natažením potahu. Uchycení kapsy dole k tyčce, když je potah napnut a úplně všude uchycen. Úprava páčky. Protože páčka dře o potah daleko víc, než u standardních sedaček, udělal jsem úpravu opět alá @tom01. Drážka rozšířena na rozměr 6,5mm, použil jsem bok 3mm vrtáku jako frézu, hrana zacištěna plochým pilníčkem.
    3 body
  2. Ještě doplním, že auto jsem převzal minulý týden a nic oproti specifikaci naštěstí nechybělo. Snad jen ten absurdní kryt od motoru tam není (kvůli svolávačce) a podle dealera mi ho Škodovka ani nedluží, takže pokud ho chci, mám si ho dokoupit 🤦🏼‍♂️ ale hlavně že je auto tak rychle!
    2 body
  3. OK, teď jsem se vrátil ze servisu, volant vyměněn (voní novotou) s novou jednotkou. Po cestě zapnuté vyhřívání - prvních 30km bez jediného gongu :)))))) Tak snad to dlouho vydrží...
    2 body
  4. Ne, to co popisuješ je normální, pokud jsi měl zasněžený senzor a hlásilo ti to doslova, že nemá výhled. Chyba s volantem se projevuje obecnějším chybovým hlášením: Travel asistent je nedostupný, bez uvedení důvodu a časem se to hlášení začíná otravně opakovat i 10x za sebou v řádu sekund.
    1 bod
  5. Ja to u sebe vyresil tak ze jsem musel zezadu rozepnout povleceni sedaku a plochym sroubovakem na navijaku pasu povolit mechaniamus co pas "zasekne"
    1 bod
  6. Ahoj, jo google mapy fungují. Waze zatím ne, ale když přednes z rozděleny obrazovky na waze, tak ti to napíše, že to bude brzo přístupné.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...