Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/26/23 ve všech sekcích

  1. Ne. Opravdu ne 🤪 . Otevření oken dálkáčem na 30s, když k autu přicházím, udělá dostatečnou službu. Tohle bych si osobně nedal ani na stodvacítku 🙈.
    4 body
  2. Čaute.Kúpil som si tento držiak,vojde sa tam v pohode Samsung Galaxy S20 Ultra aj s puzdrom.Problém je v tom že mi v priestore na poháre nedrží.Je to celé robené do kónusu.Vybral som aj tú gumovú vložku zospodu ale pomohlo len minimálne.
    1 bod
  3. @Nikiii rychlost je v nastaveni navigace a nadmorska vyska je kdyz tupnes na aktualni sipku kde se zrovna nachazis
    1 bod
  4. je to tak ako pise Krosta . Niekedy to pocut niekedy nie podla toho ako zrovna su otočene zuby.
    1 bod
  5. Nevěřil bych tomu, kdybych to nevyzkoušel, ale značný vliv na zvukový projev motoru při vypnutí válců má použitý benzín. Už jsem to tady jednou psal. Mám výbornou zkušenost s MaxxMotion, při jehož použití není vypnutí válců vůbec znát, na rozdíl od Vervy.
    1 bod
  6. Nepředbíhají, pouze dealer měl předobjednáno a pouze upravil konfiguraci, která neměla vliv na na dodávku dílu.
    1 bod
  7. 5.74 LPG, 1.07 BA100 Jezdím svižně, najeto 6000 km, obě nádrže momentálně plně, tedy ve spotřebě LPG není zahrnuta posled i nádrž dá se říct. Bylo teď hodně cest, kdy se to vůbec nestihlo vlivem nízké teploty přepnout na plyn, takže v létě se ten poměr zlepší. Zástavbu nemam dobře vylazenou, už jsem si ale zvykl. Až pojedu kolem Strakonic, nechám si to naladit profesionálně. Ve zkratce - výkon nestoupa lineárně jako na benzín, korekce nejsou dobré nastaveny. Je to trochu slabší, ale nijak výrazně, jen se musí točit turbo. Pod cca 1700 otáček je to mrtvé. Baví mě za tisícovku načerpat plnou a vrátit se k cerpacce za dalších 900 km.
    1 bod
  8. Je to úplně jednoduché. Když se dá poloha "P", tak se "zarazí kolík do převodovky". Občas to udělá, občas to neudělá podle toho, jak je zrovna potočený zub, do kterého má kolík zapadnout. Když bude auto stát třeba z kopce/do kopce, tak to cvaknutí bude slyšet prakticky vždy. Není to nic špatného, ničemu to nevadí
    1 bod
  9. Hlasim, ze po zajeti 60.000km ma motor (2.0 TSI 162kW) nizsi spotrebu. Cesta z Vysociny do Budapesti, kdy se mi nechtelo platit za Slovenske a Madarske dalnice, tak jsem jel ty jejich planiny po okreskach a spotreba neskutecnych 5.6l a to jsem jel v cesku dalnici 120-130.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...