Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/27/23 ve všech sekcích

  1. Octavia RS, 7 DSG, 2.0 TSI -8.3.2023 zaplacena zaloha / zadani do vyroby; -26.5.2023 prevzeti auta (kdyby nebylo vady na laku, tak by prevzeti probehlo o necely tyden drive); -kazdopadne prodejce mel auto "bookovano" u vyrobce, proto to slo tak rychle.
    3 body
  2. Budu se zase opakovat, ale další super CZ&SK&PL sraz za náma! Konec srazu ve 22:40, paráda
    2 body
  3. Přifařil bych se sem s mým dotazem. Ja teda Canton nemam, ale chtel bych ke stavajicimu audio systemu pripojit subwofer. Muj dotaz zni, kde se da nejsnaz napichnout audio signal - do nejakeho velkeho rozdelavani se poustet nechci i skrz zaruku. Diky.
    1 bod
  4. Přidám se se svou troškou pro zpochybnění 45litrové nádrže. Dnes při dojezdu 50 km se po první cvaknutí natankovalo 46,2 l. S dojezdem kolem 0 km tankuju kolem 47-48 l. Zatím jen jednou jsem jel necelých 10 km po rozsvícení nulového dojezdu a to jsem natankoval lehce přes 50 l. Když vezmu analogii ke své předchozí OIII, která měla 100% 50l nádrž, tak ty natankované litry vs dojezd plus mínus sedí. OIII měla poměrně velkou rezervu po rozsvícení dojezdu 0 km, takže jsem s ní běžně bez ohledu na spotřebu jezdil 20 km po nule, To jsem pak běžně tankoval kolem 52 l. Rekord byl myslím kolem 40 km, ale to byla ultramega eko jízda. Takže z tohodle pohledu se OIV jasně jeví jako auto s 50l nádrží. Což je jedině dobře. 60l by jí slušela ještě víc a 75l by byl sen :-).
    1 bod
  5. Ahoj, po dlouhé době jsem něco zkusil dokódovat a zadařilo se: 1) SAFE EXIT - rozsvícení levého či pravého zadního brzdového světla (část na blatníku) při otevřených dveří Jde vlastně o jakousi náhradu za varovná dveřní světla, která má například Octavia rovnou ve dveřích a aktivují se otevřením příslušných dveří, na Scale ale žádná taková světla nejsou, tak zde jsou použitá brzdová světla. Stejně tak se dá nastavit například rozsvícení světel při otevření kufru. Kódování je otestované na Full Led světlech, na obyčejných se budou brzdová světla jmenovat asi jinak. Jinak písmenka A-F (Light Function D20, C20, atd.) jsou sloty do kterých můžete světlům přiřadit konkrétní funkci (například já jsem si do slotu D nastavil, že se mi světla rozsvítí při otevření kufru). Takže pokud už máte například ve slotu D něco nastavené, použijte místo toho například slot E (tedy místo Light Function D20 použijte Light Function E20, atd) (stejně tak místo Dimming CD20 nastavte Dimming EF20, atd.) Důležité !!!Slot A a B neměnit, jedná se o rezervované sloty pro brzdy a parkovací světla!!!! Leuchte20BR LA70 = Zadní pravé brzdové světlo (pravý blatník) Leuchte21BR RC8 = Zadní levé brzdové světlo (levý blatník) 09 Central electrics->Adaptations-> Vyhledejte si ve filtru: Leuchte20BR LA70 Poté nastavte: Light Function D20 na: a) Tuer ausstiegslicht vorne links (pokud chcete světlo vlevo rozsvítit pouze při otevření předních dveří u řidiče) b) Tuer ausstiegslicht hinter links (pokud chcete světlo vlevo rozsvítit pouze při otevření zadních dveří na levé straně) c) Tuer ausstiegslicht links (pokud chcete světlo vlevo rozsvítit při otevření jakýchkoliv dveří na levé straně) Dimming CD20 nastavte na: 127 Dimming direction CD20 nastavte na: Maximize Vyhledejte si ve filtru: Leuchte21BR RC8 Poté nastavte: Light Function D21 na: a) Tuer ausstiegslicht vorne rechts (pokud chcete světlo vpravo rozsvítit pouze při otevření předních dveří u spolujezdce) b) Tuer ausstiegslicht hinter rechts (pokud chcete světlo vpravo rozsvítit pouze při otevření zadních dveří na pravé straně) c) Tuer ausstiegslicht rechts (pokud chcete světlo vpravo rozsvítit při otevření jakýchkoliv dveří na pravé straně) Dimming CD21 nastavte na: 127 Dimming direction CD21 nastavte na: Maximize 2) Změna loga při zapínání Infotainmentu (VRS, MonteCarlo, Scout, atd.) 5F Information Elect -> Adaptations Vyyhledejte si ve filtru: Function configuration HMI Změňte Screenings na: 1 - 4 (dle toho jaké logo chcete, 1 je obyčejné logo Škoda, 2 je VRS, 3 je MonteCarlo, 4 je Scout, možná jdou i další, ale nejsem si jistý, to si musíte vyzkoušet)
    1 bod
  6. Na aute ktoré je priam určené na diaľničné jazdy odporúčať aby si nepoužíval adaptívny tempomať je fakt rada nad zlato. 😐
    1 bod
  7. Zdravím všechny. Dost toto téma sleduji a stále mi to není z "konstrukčního" hlediska vůbec jasné. Chápu důvod kvůli chlazení kontaktu svíčky, ale nechápu toto uvažování ze strany Škodovky. Je dost těžké tak přesně vyrobit nejen svíčku (polohování závitu a i jeho toleranční přesnost) a to samé platí i o závitu v hlavě motoru. tolerance tlouštky těsnicí podložky a navíc k tomu ten přesný utahovací moment.... Dovolím si říci, že po pár vytaženích z motoru by se nemuselo docílit ani u správně polohovaných kontaktů u svíčky správné polohy svíčky (kontaktů) v hlavě motoru. Ale je to jen "strojařská" úvaha o tolerancích a opotřebení, popř. "vytažení" závitu. Zde totiž hraje roli i drsnost povrchu vyrovených závitů v souvislosti s dotažením. Opravdu by mne dost zajímal odborný názor na celou tuto problematiku a to nejen ze strany požadavků na nutnost tohoto dodržení postupu, ale i na jeho možnost ... A to i přes to, že zde někteří popisují po 1. výměně a správnosti svíček že je možno tento požadavek dodržet.
    1 bod
  8. No já jsem asi taky stará škola, ale zrovna ty svíčky u své bývalé 1.2 Tsi jsem řešil a měnil poprvé až v cca 50.000 km a rozhodně by těch předepsaných 60.000 km daly. Jinak třeba olej měním po cca 10.000 km, u filtrů taky zkracuji předepsané intervaly, ale zrovna těm svíčkám prostě z nabyté zkušenosti věřím. Léta u nich většinově dojíždím výměnu až po předepsaný interval a nikdy žádný problém. No ale každý se k tomu stavíme po svém. :-). Navíc, dnes již spíše řeším má bolavá záda a tak bohužel se do nějaké "přehnané" údržby už moc nehrnu. I ta pouhá výměna oleje a ležení pod autem mě způsobuje pomalu třídenní nevyspání, ale raději to překousnu, než to dávat do servisu. Servisy mě několikrát škaredě zklamaly a tak i když kolikrát se skřípěním zubů si to raději dělám sám. Není to o penězích, je to o vzájemné důvěře, nebo nedůvěře, asi jsem antiservisní paranoik.
    1 bod
  9. Aby i přímo z výrobního závodu mělo auto tzv. správně zpoziciované kontakty zapalovacích svíček, tak dodržet jen ten předepsaný utahovací moment 22Nm , tak to nevím jestli bude stačit. Opravdu některé zapalovací svíčky vhodné pro motory Tsi, mají jinak řezaný začátek závitu vůči té vnější elektrodě, ( viděl jsem na vlastní oči), takže jen podle utahovacího momentu se asi netrefíte. Možná tak jen originál svíčky ze Škodovky a i to úpřímně pochybuji. To by na každé svíčce musela být nějaká vnější značka třeba nesmazatelnou fixou na tom bílém izolátoru, která by byla v souladu s pozicí té vnější elektrody , abych to zvnějšku byl podle značky schopen natočit do té správné pozice. Já , když jsem měl motor 1.2 Tsi, tak jsem pozici svíček vůbec neřešil, utahoval jsem to buď na těch předepsaných 22Nm a kolikrát, když jsem neměl k dispozici momenťák a měnil jinému, tak jen podle zkušeností s tzv. citem. Nikdy, opravdu nikdy při dalších následných výměnách nebyl žádný problém , ani při provozu motoru , ani na vyndaných svíčkách nebyla žádná závada vidět. Sami tady někteří píšete o opotřebeném závitu, dále třeba zapečený olej a karbon na části závitu apod, těch věcí co tzv. rozhodí pozici svíčky při následné výměně svíček a při jejich dotahování na předepsaný moment je více. Nemusíte s mým postupem a názorem souhlasit, ale připadá mi to, že Škodovka dělá z komára velblouda a měla by si spíš vyřešit svoje konstrukční přešlapy a neodzkoušené věci na svých motorech. Potom jenom hledá, jak by se z odpovědnosti vyvlékla, jak to jen jde. Prý čepujeme špatné palivo, nejezdíme předepsaným stylem a otáčkami vůči výdrži motoru, používáme špatný motorový olej a teď dokonce i špatně měníme svíčky atd. atd. Těch podobných keců od tzv. fundovaných přejímacích techniků v AS jsem slyšel za léta opravdu hodně.........
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...