Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/21/23 ve všech sekcích
-
SW verzia 1941 je vonku (na SR podľa mechanika už týždeň), dnes na garančke mi bola nahraná po sťažnostiach na nekonečné reštarty. Zatiaľ som si nevšimol žiadne zmeny, po 2 jazdách zatiaľ 0 reštartov. Zmeny žiaľ nepoznáme, ale je to dosť veľký číselný skok vo verzii od verzie 1900 takže zmien by malo byť dosť, dúfam že viac pozitívnych ako negatívnych. Dostane ju H56, H58 a aj H61. Prvé foto z Golfu MK8, ktorý používa identický HW aj SW, druhé foto z môjho auta. EDIT: Changelog z UK fóra, preložené z nemčiny.: As promised, here's a summary of the newly published TPI for the NX update of the Infotainment (5F) on Firmware 1941. TPI Process Number: 2065556/9 Released: 06/16/2023 Valid only to vehicles carrying MIB3 (PR No. 8AR) Released for firmware stands: 1788, 1803, 1804, 1806, 1810, 1889, 1896, 1899, 1900 If I have understood it correctly, then vehicles that are being produced newly will get the 1940. from KW 25/2023 I don't know if there's a difference between 1940 and 1941 But probably it is only to distinguish whether this was already on from work or an update was made later. The following errors should be corrected: - Setting the ambient lighting impossible. - The Unexpected Happens At ACC Delay or Unintentional Acceleration - Driving profile selection cannot be changed. - AirCare cannot be activated - Wi-Fi without function - Ads in the "Car" menu are incorrect - Screen (ABT) of the 5F stays black - the ABT displays this: Component Protection Activated - RFK sometimes fails, is covered up by a pop-up, flackers or is delayed (everything sporadic) - Air conditioning menu is not displayed correctly - welcome screen cannot be disabled - sporadically the 5F starts and then again (reset - restart) - Sound settings of the 5F are not saved - Audio output via Bluetooth keeps interrupting - Duration of the title played is not represented correctly - sporadically, "clapping sounds" can be heard from the speakers, it will not play sound, over Bluetooth, the voice control is without function - Vehicle position is not displayed correctly (Navi) - navigation will not start - Preferred targets are not saved - Navigation will not be restarted automatically after the break - Navi card in 17 (VC) is not displayed correctly - creating a main user is impossible - Connect apps and software updates cannot be started4 body
-
Není divu že je chtějí likvidovat, co si budeme, během krize, kdy se čerpačky vezli na nejistotě a zvedali si marže i několikrát denně, jim do toho tank ONO hodně slušně házelo vidle. Nebít tank ono tak věřím že i dnes je cena benzínu kolem 40 kč a ne v průměru 37 kč. Nicméně já nezapomínám a netankuji už nikde jinde než v tank ono, všechny bodové karty jsem naházel do koše.3 body
-
Rád bych zde po osmi letech oživil diskuzi - nechal jsem si od uživatele Ferda25 nahrát 77kW software (CBZB) do původně 63kW Fabie mojí ženy (CBZA). Je nesmysl, aby obě verze měli shodnou mapu ŘJ, jelikož se mi motor začal chovat zcela jinak - je jak politý živou vodou. Výrazně lépe táhne, už ve 2000RPM je cítit nějaký rozdíl, od 2500RPM výš je už rozdíl v zátahu opravdu výrazný. A rozdíl třídy je pak v tom, jak auto jede v otáčkách - 63kW verze kolem 4000RPM tak trochu zdechne, je tam znát výrazný propad točivého momentu, 77kW verze táhne lineárně dál až do nějakých 5500RPM... Btw. když tento motor měřil Martin Vaculík ve SM v Rapidu (bílý kousek s 250 000km), naměřil mu při dynamickém měření na brzdě slušných 135 koní a asi 185Nm... Dále mi přijde, že se změnila odezva na plynový pedál - u 63 kW verze nebyl ve většině situací výrazný rozdíl mezi plným a půl plynem, u 77kW to působí progresivněji. Motor a zejména reakce na plyn mi teď vůbec přijdou příjemnější a přirozenější, předtím mi vždy chvilku trvalo při přesednutí z jiného auta se s tímhle motorem nějak sladit, teď už s tím problém nemám. Také jsem si všiml, že je slyšet, že trochu jinak pracuje turbo. Spotřebu jsem do detailu nezkoumal - přiznám se, že po úpravě mám trochu problém jezdit s tím nějak normálně a docela si užívám, jak pěkně to jede... Nicméně z asi 2 jízd, které jsem absolvoval v běžném tempu a na trase, kterou mám najetou, mi přijde spotřeba prakticky stejná, rozhodně není vyšší... Btw. v řadě situací teď není potřeba tolik řadit - díky většímu zátahu motor často zvládne dostatečně svižně zrychlit i bez podřazení... Celkově jsem hrozně rád, že jsem nechal auto upgradovat - krom výrazně svižněji jedoucího vozu je to teď i výrazně příjemněji jezdící auto...3 body
-
Tak info je ode mě, SW mám v autě, a mělo by to být pro navigace se SW 17XX, 18XX, 19XX, takže možná i HV56, já mám HV58, ale pokud šel nahrát SW verze 17XX do HV56 (a to šel pokud vím), mělo by to asi jít předpokládám, případně prosím někoho kdo ví, ať tu informaci doplní. Kolega přidal bližší informace zde Je to dle tvrzení i pro HV563 body
-
2 body
-
Dnes ďalšie 3 jazdy bez reštartu, inokedy by to už dávno vypadávalo. Je to zatiaľ krátka doba, ale vyzerá to na zlepšenie a to aj normálne streamujem hudbu z mobilu. Písal som v druhom vlákne, oficiálne je to vraj dostupné od 16.6.2 body
-
Dovolil jsem si vytvořit fotonávod na repasi alternátoru Bosch. Jedná se o výměnu prvků které podléhají mechanickému opotřebení a dá se tak za asi 450 kč zabránit tomu, že altík vypoví službu někde na dovolené, kdy se to nejmíň hodí. Repasi je vhodné udělat po nájezdu nějakých 200 - 250 tkm. Hodně ale záleží na druhu provozu. Pokud má auto větší spotřebu elektrické energie, roste opotřebení uhlíků u kroužků, protože roste budící proud kotvy. Výhodou těchto alternátorů je to, že při demontáži není, na rozdíl od staršího provedení odpojovat přívody statoru od diodového můstku, takže se není třeba opravy bát.1 bod
-
1 bod
-
Už som to dával na FB. Dnes som bol s autom na garančku po roku a servisák mi povedal na reštarty infotainmentu, že už týždeň je dostupná verzia 1941. Či to rieši tie reštarty nevieme, lebo škoda zoznam zmien nezverejňuje. Zatiaľ 2 jazdy autom od servisu a žiadny reštart, uvidíme, či to pomôže. @petr.podzimek už som ti odpisoval, SW sa stále sťahuje zo servrov škody pre konkrétne auto a je to veľký súbor, odhaduj 2h-3h.1 bod
-
Tieto malé motory nikdy nevedeli slušne brzdiť motorom a nové motory už vôbec nie. Výrobcovia sa extrémne snažia znižovať všetky vnútorné odpory/trenia v motore, aby spotreba bola čo najnižšia, tým pádom je logické, že motorom to moc brzdiť nemôže (mimochodom ani 2.0 TSI moc nebrzdí). Ak chcete ísť dolu kopcom a brzdiť motorom, treba zaradiť dvojku, a neriešiť že to točí hoc aj 4-5 tisíc, alebo jednoducho bude treba pribrzďovať.1 bod
-
1 bod
-
Když má většina řidičů obě ruce levé… A ti, kteří mají pravou ruku, zas nemají brzdy.-1 bodů