Ja osobne se na problem oleju divam nejen pohledem nemeckeho koncernu,ale zajímám se i o jine automobilky,kde vymena oleje nema takovou lhutu a pritom jsou to moderni motory. Pokud vim,ze olej je vycerpany,aditiva spotřebována,probihaji tam nezadouci chemicke reakce a presto ho tam necham celou lhutu,protoze si myslim,ze kdyz uz nic jineho,tak aspon maze,tak to je potom skoda slov. Ano,pokud jsem prvni majitel a auto pujde po zaruce pryc,tak asi tezko nekoho presvedcovat o tom,aby do nej investoval penize,ktere se nijak nevrati... Ja jako majitel druhy,ktery uz ma auto castecne opotrebene,se na to divam jinak. A to hlavne z toho pohledu,ze olej nekupuju origo,protoze je predrazeny,ale zase original od daneho vyrobce bez rizika pancovani,takze uz timto nemusi motor dostat to,co opravdu dostat ma i kdyz normu plni. Druha vec je vyvoj,kdy motory se vyrabeji z jinych materialu jako driv,aby snesly vetsi zatizeni pri mensim objemu,zmensila se hmotnost,plnily prisne emisni normy atd. a s timto jdou ruku v ruce treba ty oleje,ktere jsou v originalu obohacene o neco,co jinde nedostanete a na jejich obalu si to neprectete,na tom obalu si totiz neprectete temer nic... At si kazdy se svym autem dela,co uzna za vhodne. Jen jsem se poskleboval nad tim,ze tady nekteri osidi motor levnejsim olejem formou odsati a jeste k tomu nevymeni filtr.... A dalsi to oznaci za nadstandart.... Tohle jsem doposud nezaznamenal na žádném klubu,at uz jsem mel mazdu,nissan,volvo,toyotu a dalsi... Tak se omlouvam,ze jsem z toho tady rozhozeny....😉