Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/30/23 ve všech sekcích

  1. Pokračování vývoje tlumení zavírání dveří u koncernu vyústilo v instalaci jakési krytky lemu výřezu zámku. Má to třeba Tiguan. Ve Škodovce jde normálně objednat díl 4M0 837 087 za cca 130 Kč za 4 ks. Instalace je snadná. Povolí se horní šroub, držící zámek, aby vznikla mezera cca 3mm. Pak úplně vyšroubovat dolní šroub. Zámek půjde vyklopit ve směru drážky pro třmen a těsnění pak půjde dobře nasadit. Do vzniklé mezery mezi zámkem a plechem dveří nasunout a usadit těsnění. Je třeba zasunout nejdřív oblou čelní část. Postupně zasouvat zbytek lemu těsnění za plech dveří. Pak následuje široká protilehlá část. A nakonec usadit část v ohybu vložky. Trochu je nutné pomoct si malým šroubováčkem a mít zámek pořád odtlačený mimo. Pak posouvat zámkem, až si vše sedne a těsnění nikde nevyleze. Vložit dolní šroub. Je třeba pomoct si šroubováčkem a trochu zámek silou natlačit zpět. Pozor ať šroub nenašroubujete přes závit! Následně přitáhnout ona šrouby. Protože zámek se posune směrem do dveří, je nutné pohnout u třmenem na karoserii směrem ven a uzavírání dveří znovu seřídit, aby vše sedělo a nikde nic nešponovalo nebo nedrhlo a dveře seděly vůči okolním plechům. Tahle položka nahrazuje plně ten původní doraz, tlumí dosednutí dveří do zámku úplně stejně. A je to elegantnější, čistší a designově lepší řešení pro všechny auta koncernu.
    4 body
  2. Ještě bych dodal detail který tu nezazněl, třeba ho berete jako samozřejmost (v přiloženém manuálu od Dušana jsem toto nezaznamenal) a tak upozorňuji zbytečně. Kromě baterie ve výborné kondici je potřeba startovat s naplno sešlápnutým plynovým pedálem. Škrtící klapka nesmí omezovat průtok vzduchu, max měřící hodnoty jsou dosažitelné jen takto. Nebo jinak, hodnoty s přivřenou klapkou budou prostě o něco nižší. Ale to asi víte. Dominik: Problém padání do nouzáku se ale nabitím baterie nevyřešil.
    1 bod
  3. Ale keď nabehal za 3r 20t tak to vkuse stalo, zhnité boli na kašu určite
    1 bod
  4. Po kontaktování infolinky Škoda mě odkázali na můj domovský servis. Zde po telefonické konzultaci a kontrole VIN tvrdí, že by měla na mé Scale RV 12/19 fungovat aktivace bezdrátového SmartLinku. Aktivace proběhne příští čtvrtek, dodám následně info. Každopádně velký dík za tip LuBe79 👍.
    1 bod
  5. Tak 200 tis. km určo nee...ledaže by to auto vůbec nebrzdilo😁
    1 bod
  6. Tak to nečti,chytrolíne... Na vyhodnocení zrovna od tebe se tady netrpělivě čekalo... Tak jsme se dočkali, obohacující příspěvek.
    -1 bodů
  7. Tak snad každý soudný člověk a aspoň minimálně technicky zdatný (což dle tvých příspěvků asi jsi, pokud ti někdo do textů nenapovídá), pozná, jestli baterie je schopná dodat startéru takovou energii, aby těch potřebných cca 3-5 vteřin byla schopna otáčet motorem a dal se naměřit odpovídající kompresní tlak. @DominikZChceš snad říci, že si měřil kompresi a přitom startér s tou údajně špatnou baterií ti nebyl schopen řádně točit motorem? No a pokud se ti motor nechtěl ochotně točit, tak snad kontrola baterie je na prvním místě ne! Celé mě to přijde, jako kdyby si tady někdo z nás dělal srandu. Ach jo.....
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...