@bojler Nikdo tu ale nepíše, že to zlevní auta. 😉
Zas bych neviděl všechno tak černobíle - z toho tvého komentáře to vyznívá tak, jako kdyby nám to Škodovka dělala naschvál. Pro automobilky posledních 5 let musí být jako zlý sen. Absurdně protlačovaná elektromobilita, Covidová krize spojená s tou čipovou, válka na Ukrajině, ceny energií vyhnané do extrému (a úplně zbytečně). V kontextu toho přeci nejde nějaký podnik obviňovat z toho, že dělají změny k neprospěchu zákazníka, když to kolikrát můžou být změny existenčního charakteru. My Češi si rádi neustále na něco stěžujeme. Do teď to byly dlouhé dodací lhůty - "šílený, poslední auto od Škodovky", "čekat na auto rok, rok a půl, kdo to kdy viděl?!" ... a když to v důsledku krize chce Škodovka vyřešit revizí výbav a paketů, aby se situace z posledních 2 let neopakovala, opět se najde někdo, kdo tento krok zkritizuje. To mi docela připomíná hejty na soc. sítích ohledně litrových tříválců (1.0 TSI ale i jiných), jak taková auta nemají motor apod. Ale přitom jsou takové pohony opět jen důsledkem eko diktátu z Bruselu. Tedy přizpůsobování se aktuální době. Stejně jako teď ty výbavy. Na O4 se opravdu čekalo extrémně dlouho, 15, 18 měsíců dodací lhůta nebylo nic neobvyklého. S tím spojené náklady na pronájem x odstavných ploch. Absolutně se nedivím, že to Škodovka nechce s FL svého nejprodávanějšího modelu absolvovat znovu.
(omlouvám se za částečné OT, byť stále diskutujeme na téma omezení výbav u O4 FL.)