Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/15/23 ve všech sekcích

  1. Všem moc děkuji za rady. Dnes jsem vypustil olej a odmontoval filtr a byli tam dvě těsnění
    2 body
  2. @lucky.jack "Inteligentní" dobíjení je pro baterii akorát prasárna, která ji za pár let zabije. Pokud někdo jezdí méně a k tomu ještě parkuje venku, tak je to luxusní kurvítko.
    2 body
  3. Stavěná na to určitě není. Podívej se třeba na Vartu kdy AGMko považuje za nedostatečně nabité a porovnej to s tím na kolik ji udržuje auto. Jediné, na co je AGM přizpůsobena je vyšší nabíjecí napětí, cca. 14,7V - krátkodobě i přes 15V. Odpojený kabel fakt nevede k přebíjení, neboť poté se k celé baterii přistupuje jako ke "klasické" baterii - tj. cca. 13,7V.
    2 body
  4. Ahoj, před týdnem update na sw 1941 a od té doby ani jeden restart. Občas se přeruší bezdrátové spojení AA, ale okmažitě zase samo naskočí. Zatím spokojenost.
    1 bod
  5. EFB baterka má plynovací napětí 14,4 V, AGM ještě větší 14,7 V. Inteligentní nabíjení nabíjí napětím i přes 15 V, klasické, neinteligentní nabíjení nabíjelo okolo 14V.
    1 bod
  6. Diki moc za tip, objednane z obautodily a svieti omnoho lepšie! Nerozumiem tomu prečo do FL karoqu dali svetlo do kufru len na jednu stranu.
    1 bod
  7. Nezůstala pod olejovým filtrem stará těsnící gumička. Stávalo se to. Pak může špatně protéká olej.
    1 bod
  8. Už jsem to posílal do jiného vlákna, ale sem se to hodí taky. Včera jsem vyzvedával auto po dvouleté prohlídce a pod kapotou mě čekalo překvapení. Je pravda, že vypadá jinak, než kryt který jsem sdílel z UK fóra, ale vzhledem k tomu, že ho vrátila sama Škodovka, tak nemám strach, že by měl být opět vadný. Kryt jsem pořádně nezkoumal, nebyl čas. Podle jednoho zdejšího člena by měla být zítra oficiálně rozjetá svolávačka na vracení krytů 10J1, takže vydržte, určitě se na všechny dostane, jen asi postupně, protože podle infa od mého servisu těch krytů není mnoho a uvolňují je postupně. Každopádně nejčernější scíénář, že by se na to škodovka úplně vykvákla se nenaplnil a jsem rád, že se nemusím pohledu pod kapotu už tak děsit a všechno vypadá pěkně "učesaně"
    1 bod
  9. DPF ostane v aute, nenavidim ten smrad a zaroven nepotrebujem problemy na EK a ciernu koncovku... Pisal som, ze zmizne, pretoze som to zvazoval, ale po debate s viacerymi majitelmi dieslov som sa rozhodol, ze to je nezmysel. To, ze mna porovnavas s mojimi "krajany" mi pride dost zufale, pretoze sa osobne nepozname. Neviem kto si myslis, ze som, no zatial pises nezmysel za nezmyslom bez ziadneho opodstatnenia, len vlastneho domnenia, ze ja som ten zly. Toto auto som kupil a bral ho ako mojho "milacika", nejazdim ako dement, na to ani RSo v tdi nie je. Jediny dovod, preco som sem do tohto fora pisal je to, ze moja spotreba oleja je jednoducho neprimerana. Chcem to vyriesit a podelit sa o skusenosti s niekym, kto moze mat rovnake problemy, a zaroven sa chcem poradit s niekym, kto uz danou opravou presiel. Som si perfektne vedomy ako funguje EGR spolu s DPF. Pri regeneracii a otackach pod 1000 je EGR stale aktivne. Bola len zmenena mapa otvorenia klapky za jazdy nad 1000rpm. Ono vo funkcii ako takej to rozdiel neurobi ci to EGR tam je alebo nie. Ak s tym jazdis po meste - samozrejme - dpf na to doplati a za 100km regenerujes. Ak s tym jazdis dlhe vzdialenosti a dialnicu, regenerujem po 500 az 600km, ale to som uz spominal. Emisna kontrola problem nebude - v N a P je EGR plne funkcne ako z tovarne, posledna EK dymivost 0,000 a auto sposobile. A teraz, prosim, vratme sa k teme tohto fora. Stacilo osobneho osocovania, ktore aj tak nikam nevedie a len si tym mozeme pokazit den. Vdaka
    1 bod
  10. Tak už je konečně i řešení z originálního příslušenství 🙂. https://eshop.skoda-auto.cz/cs_CZ/vyskovy-nastavec-loketni-operky/p/654061123 Sedí to moc dobře, zatím to zkouším bez aretace a myslím, že nebude ani třeba.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...