Teď jsem mluvil se sousedem, před X lety měnil palivový filtr na 1.2 HTP a kupoval originál v autorizovaném servisu. A říkal, že přímo na filtru bylo UFI.
No jasně, tak co řešíš? Kup shit za dvě stovky a máš to vyřešené. Proboha. Měníš ten filtr dvakrát do roka, nebo co? Že na tom šušníš pár stovek, které možná ušetříš, abys je pak utratil někde za nějakou kravinu...
Ad2: To chce řádné studium legislativy od občanského zákoníku po zákon o obchodních korporacích. Pak bys takové nesmysly nepsal. Toto není hlasování o výměně žárovek v SVJ. Nechť tedy většinový vlastník vytěsní menšinové podle platné legislativy a pak si tam může vládnout vláda, nicméně stejně musí vždy jednat podla zákona.
To je zase debata... Kolikrát ten palivový filtr budeš ještě měnit? Nesjpíš už nikdy. Pokud existuje, dej tam originál a máš po starostech, kterou značku vybrat.
Dovolte mi, abych Vás pozval na 8. sraz v roce 2023, konkrétně 11.11. v již tradičních 14:00hod.
!!!Pozor, po předchozí diskuzi je místo srazu přesunuto do Sedliště!!!
Kdo dojede?
1. Pawouk
2. Ondra16V
3. ExecutedDonut
4. VeteranChild
5. Bikes
6. Skodzinek
7. Martab
8. Wirer
9. Malta
10. Mičurin ??
11. Arokysjerdno
12. Stanmar
Tak jsem tady jeste s jednim postrehem ohledne chipu dsg.
Hned po chipu se dsg chovalo uz ok. Ale ted po cca par tis km se chovani dsg jakoby vratilo na stav pred chipem. Zase podtaci motor a neni tak pohotove. Asi nejaka jeji adaptace podle stylu jizdy? Jinak jsem jeste na obd11 nastavil lepsi reakce na plyn pedal z krkoveho a casoveho na prime a rizene prahovou hodnotou a je to zase o kus normalnejsi jizda. Doporucuji.
No kdyz si uvedomim co vsechno jsem musel nastavit plus chip aby auto jelo jak ma tak tvl serie 140kw je uplna sr...ka.