Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/03/23 ve všech sekcích
-
Co viem, tak vyhrev celneho ma 2 osobitne konektory, 1 pre pravu a druhy pre lavu stranu. Su za plastom stieracov. Kostra by mala byt spolocna v hornej casti, nad spatakom Schema uvadza 3 poistky a 2 rele. Ak nepomaha vymena poistiek, skusil by som medzi sebou lrehodit rele. Ak ani to nepomoze, tak ostava spominany konektor pod plastom stieracov3 body
-
@MIgráček Tohle je fakt velký blábol. Pokud výrobce disku nedoporučuje disk pro zimní provoz, tak z naprosto jiných příčin. A plecháč s poklicí radši ani nebudu komentovat.2 body
-
A z jakých příčin výrobce neporučuje disk pro zimní provoz mi prozradíš? Skončit u blábolu je polovičaté.1 bod
-
z Uloz.to to od 1.12.2023 stiahne jedine ten, co to tam nahral. musis to dat na ine ulozisko, ak to ma byt dostupne verejnosti1 bod
-
Přesně tak. Za "mladších" let jsem chtěl mít tohle: Pěkné retro, ale jak je vidět na stupnici, měří se tím po článkách, což je s dnešními autobateriemi úplně nemožné (nejsou dostupné špunty, natož propojky). Ten svinutý plíšek uprostřed je právě odpor.1 bod
-
Ano,uznáno.Vyměněno v záruce.1 bod
-
aj teraz akcia, ak este niekto v dnesnej dobe potrebuje LTE CarStickPro pre MIB2 Amundsen, tak na SK je za 25,40 € a v CZ za 559 CZK CZ SK1 bod
-
Proud 1 mA určitě baterii nevybíjí a je podezřele malý. Je ale nebezpečné pro multimetr, zapojovat ho do obvodu akumulátoru v rozsahu mA. Tento rozsah je jištěn pojistkou 0,5A a může se snadno stát, že po připojení akumulátoru proudový náraz pojistku přepálí. Doporučil bych tu pojistku v multimetru zkontrolovat a měřit proud v rozsahu 10A.1 bod
-
Nevím, jaký vliv mají tenké loukotě a obrovské díry mezi nimi (jak píšeš)?? > Spíš je problém v tom, že lakovaná černá kola s leštěním nejsou všeobecně vhodná pro zimní provoz, neboť jsou náchylnější k poškození od kamínků a následné korozi dle mého názoru...1 bod
-
Takže auto opraveno,dnes vyzvednuto. Byla to prý pojistková skriňka,celou ji vyměnili.Snad už to bude dobré .1 bod
-
Zdravím pánové, tak mám hotovo. Zadní nárazník vyměněn. Cena byla přibližně 21.000,- Kč. Montáž jsem prováděl sám. Byl zde problém s výfukem, který je u NeRS verze (mám 1,5TSi) zahnut dolů a jsou 2. Byla možnost, že uříznu výfuk a zastrčím jej do koncovky, ale dle mého měření, by to nebylo ideální a nechtěl jsem řezat výfuk, i kvůli záruce na výfukové potrubí. Raději jsem sříznul koncovku a vypadá to v pohodě. Zde soupis cen - Nárazník z vrakoviště - nenalakovaný - 3000,- (byl lehce poškrábaný, takže se použilo více plniče, prý, kdybych přivezl už nalakovaný, tak prý udělám lépe) Lakování nárazníku a 2x držáku na sensor (krajní) - 5500,- 5E7 807 231 F9R - vkládací díl levý - 476,- (černá lišta na straně nárazníku) 5E7 807 232 F9R - vkládací díl pravý - 476,-(černá lišta na straně nárazníku) WHT 003 737 - matice rozpínací - 3,- = 4x = 12,- N 909 747 01 - šroub - 20,- = 4x = 80,- 5E6 945 105 - odrazka levá - 510,- 5E6 945 104 B - odrazka uprostřed - 507,- 5E6 945 106 - odrazka pravá - 510,- 5E7 807 363 - Držák levá - 628,- (držák koncovky výfuku) 5E7 807 364 - Držák pravá - 628,- (držák koncovky výfuku) 4K0 807 180 - Svorka - 17,- = 4x = 68,- (nevím, k čemu to bylo, ale podle ETKY to tam má někam jít, ale nenašel jsem, kde a nikde to nechybí) 5E3 825 506 A - Výplň podlahy - 320,- ( musí se vyměnit za původní, jedná se o plast ve spod na pravé straně ze spodu) - COMBI 5E3 825 521 A - Výplň podlahy - 320,- ( musí se vyměnit za původní, jedná se o plast ve spod na pravé straně ze spodu) - LIFTBACK 5E3 233 681 C - Koncovka výfuku O4 RS - 1,4Tsi - 1500,- ( starší koncovka z O4RS 1,4TSi elektrické, pravá strana je zaslepená) 5E3 253 682 C - Koncovka výfuku O4 RS - 1,4Tsi - 1500,-( starší koncovka z O4RS 1,4TSi elektrické, pravá strana je zaslepená) 5E7 807 521 F F9R - Spojler - pro tažné (ne VIP) - 3942,- 10x – N 909 747 01 – šroub do plechu s vnitř.sestrih – 20Kč x 15 = 300Kč 10x – N 909 591 01 – matice plechová 20Kč x 15 = 300Kč 5E7 919 487 - Držák sensorů - 210,- 5E7 919 488 - Držák sensorů - 210,- 5E7 919 485 A - Držák sensorů - 210,- 5E7 919 485 - Držák sensorů - 210,- 5E7 919 486 - Držák sensorů - 210,- 5E7 919 486 A - Držák sensorů - 210,-1 bod
-
@bencahapříspěvek přímo nad sebou se necituje, viz pravidla fóra!1 bod
-
Díky za pochvalu👍. Reálně si toho vůbec nevšimneš ani při otevření dveří. Plastový blatníček je vidět pořád a u těch co nemají plastové lemy to vypadá neustále nehezky. Tohle není vidět vůbec a zatím to funguje stejně dobře. Co však opravdu vypadá hrozně, je originální "nedořešení" tohoto místa. Přijde mi to podobné, jako s originálním osvětlením kufru - big FAIL. Tohle je hrozné.1 bod
-
Spíš koukám, že klučina asi trochu kecal, že? Obyč nabíječka samozřejmě ne, potřebuje odběr, resp. odpor akumulátoru, jinak je ve zkratu (běžně spíš vyhoří pojistka na nabíječce, pokud je jím vybavena, nebo taky může dojít k úplnému zničení). Proto se přeci nejdříve připojuje k akumulátoru a poté až zapojí do 230V. Jako nákradní zdroj jde použít normální běžný zdroj stejnosměrného napětí 12-14V. Nebo jakýkoli jiný akumulátor. Ale proč? Už to tady někdo psal: vykašlat se na nějaké paměti, normálně odpojit a vyměnit, paměti jdou přeci zadat znovu. Aspoň si to člověk procvičí Budu se možná opakovat, ale výměna AKU je vcelku nenáročná operace i pro nezručného člověka a docela mě udivuje, kolik je lidí, co si s tím neví rady, dále kolik lidí vymýšlí hovadiny kolem např. s nějakými náhradními zdroji, potažmo ještě řešit nějaká smazaná data, atd. Svým způsobem jsem rád, aspoň se dobře pobavím1 bod
-
Tak sorry chlape, ale hovadina jako prase. Buď rád, že se Ti to povedlo a nic sis nezničil. Ani netušíš, jakou jsi udělal pí...nu a buď rád, že to přežil nejen altík, který dostal asi největší záhul. A kolik stojí nová řídící jednotka Ti ten maník, co Ti dal tuto radu neřekl? Kdo Ti tuhle totální hovadinu poradil? To by mě zajímalo, rozšířil bych si rejstřík s názvem JELITA A kdyby to altík třeba nepřežil, což je vysoká pravděpodobnost a zničilo by Ti to rego, můžu Tě ujistit, že by taky mohl poslat pořádnou dávku zvýšeného napětí třeba do té jednotky a nejen do ní, ale do absolutně všech aktivních spotřebičů ve voze. Když už nechce někdo přijít o nastavení a data, doporučuji udělat bypass krokodýlkama na svorkách (pro usnadnění manipulace plus kamkoli nejblíže AKU, klidně i na ten altík nebo startér a minus kamkoli na kastli), nebo klidně i přes zásuvku zapalovače (ale to moc nedoporučuji a je nutné se opravdu dopředu ujistit, že je vše vypnuté). Ten bypass je lepší.... Někdy mě udivuje, co všechno dokáží lidi vymyslet. Když někdo něčemu nerozumí, tak ať se do toho nehrabe! Ale koukám, že i na takové banální věci, jako je výměna aku se dokáží napáchat škody za desetitisíce. Ale Tvoje kára, jen si takto hraj dál1 bod
-
tak já když jsem to měřil přímo na superbu tak i na volnoběh to mělo nějakých 14,2 a vůbec to nekolísalo a při vyšších otáčkách to dávalo tak 14,6. jinak podle VIN mám v autě alternátor 180 A.1 bod
-
Bylo by také dobré zkontrolovat dobíjení, chtělo by to alespoň 14,5 V při nastartovaném motoru bez zapnutých spotřebičů.1 bod