Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/09/23 ve všech sekcích

  1. museli mat oni poruchu ale nechapem preco vymazalo auto uplne . dnes rano som ho skusil pridat nanovo a uz to fungovalo
    1 bod
  2. Stejný případ, jako ostatní. Začalo kapat čerpadýlko pro ostřikovače. Po demontáži přestali fungovat přední stěrače, na přední ostřik se spouštěl zadní stěrač. Pojistky vyměněny, bez výsledku, těmi to nebylo. Až odpojení baterie pomohlo. Po výměně čerpadýlka, vše funguje jak má. Díky Pluto za skvělou radu s odpojením baterie. Pomohlo to
    1 bod
  3. Známý koupil něco podobného v Lidlu a už mu to jednou pomohlo. K této konkrétní krabičce - předpokládám, že tam bude víc článků v serii (3 nebo 4), které dají vyšší proudy (něco jako v AKU nářadí) takže to nebude jako v mobilu 🙂
    1 bod
  4. Anebo tak 🙂 díky, zase jsem chytřejší. Alespoň, že tu pointu jsem měl dobře.
    1 bod
  5. ale sranda ze jedno auto zobrazuje a druhé nie ale celkovo je ta aplikacia nic moc ked ju potrebujes vtedy nejde
    1 bod
  6. @Škodov_KÁR Chápu, ale u mě ne Já už jsem z toho tak zpruzený, že takové to "nedočkavé těšení se" u mě už nepanuje Dnes jsem se začal teprve trochu těšit, ale není to nic extrémního Nicméně dealer mi dnes potvrdil, že v pátek bylo auto opravdu dovezeno.
    1 bod
  7. No já nevim, jezdils někdy v hlubokym sněhu - rozhoupával zapadlé auto střídáním 1-ky a zpátečky? Přiznám, že s rozjezdem s protiprokluzem v hlubokym sněhu (písku, blátě...) vlastní zkušenost nemám (nebyla příležitost, předchozí FI 2006 byla z posledních kusů i bez ABS a nechybělo mi), ale někdo tu nevim kde psal, jak se pokušel s protiprokluzem ve sněhu rozjet a výsledkem bylo x chcípnutí motoru vlivem ubírání řídící jednotkou (podobně kritizovali protiprokluz někteří na německém fóru, jeden psal, že jezdit s tim v Norsku je katastrofa) - neřeknu přibržďování protáčejícího se kola - to je OK, ale ubírat až do chcípnutí? - už jen vůči motoru a startéru a baterce je to prasečina. Nemluvim o ubírání motoru, když pomůžu autu na sněhu do zatáčky ručkou (tuhle zkušenost mám) a stává se tak prakticky neovladatelným, auto by radši nabouralo, než projelo zatáčku bokem. Nebo když při prudkém ťuknkutí do brzdy auto brzdí víc, než při plynulém šlápnutí - jak mám naučit mozek, že auto brzdí pokaždé jinak (a nemít třeba někoho v kufru)? Chápu, že tomu, kdo neumí jezdit, brzdit apod. to může možná v mezní situaci pomoct, ale když se jezdit naučíš a máš nějaký návyky jak reagovat v mezních situacích, tak tě tohle chování auta totálně rozhodí (alespoň mě ano). Proto uvažuju, jak tyhle "vymoženosti" nařízené idioty v EU "jako povinné" (které lidi stejně neodnaučí jezdit nepozorně, neúměrně svému umu a bourat) - jak je vypnout - třeba výměnou jednotky ABS za jihoamerickou verzi (šla-li by bez problémů nakódovat) ta má jen ABS a TSI má navíc protiprokluz - jak jsem pochopil z nějakého jejich fóra - to je ale na extra vlákno. Přitom by stačil od výrobce blbej vypínač těchhle asistentů jako třeba v POLU GTI... (takže to jde, když se chce)
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...