Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/11/24 ve všech sekcích
-
Dílenská příručka, učební pomůcky, schémata, TPI Dielenská príručka, učebné pomôcky, schémy, TPI Sťahujte, používajte, ďakovanie poteší. Upload radšej šírte len môj, aj keď tomu nezabránim....kto chce prispieť, tak správa. Keďže obľúbené uloz.to ukončilo verejné zdieľanie súborov medzi používateľmi, toto mi prišlo ako vhodná náhrada. Pokiaľ ma nenapadne niečo lepšie. V prípade potreby sa stačí ozvať a skúsim urobiť reupload aj inde... https://mega.nz/folder/06UUABzb#Iw-obeBV8Wlf1Dz33NJcxQ3 body
-
Dílenská příručka, učební pomůcky, schémata, TPI Dielenská príručka, učebné pomôcky, schémy, TPI Sťahujte, používajte, ďakovanie poteší. Upload radšej šírte len môj, aj keď tomu nezabránim....kto chce prispieť, tak správa. Keďže obľúbené uloz.to ukončilo verejné zdieľanie súborov medzi používateľmi, toto mi prišlo ako vhodná náhrada. Pokiaľ ma nenapadne niečo lepšie. V prípade potreby sa stačí ozvať a skúsim urobiť reupload aj inde... https://mega.nz/folder/JqcTAA6Y#Lv9wQNYjjkdFVUHPheuguw3 body
-
2 body
-
2 body
-
2 body
-
Ved to je prave super, ze si to ovladas zvlast vratane intenzity a nie je sedadlo nalinkovane s volantom.1 bod
-
Dílenská příručka, učební pomůcky, schémata, TPI Dielenská príručka, učebné pomôcky, schémy, TPI Sťahujte, používajte, ďakovanie poteší. Upload radšej šírte len môj, aj keď tomu nezabránim....kto chce prispieť, tak správa. Keďže obľúbené uloz.to ukončilo verejné zdieľanie súborov medzi používateľmi, toto mi prišlo ako vhodná náhrada. Pokiaľ ma nenapadne niečo lepšie. V prípade potreby sa stačí ozvať a skúsim urobiť reupload aj inde... https://mega.nz/folder/w3kXQATI#3fFlArLP-BgVPPUDSr_E2w1 bod
-
Hele, uz jsem vymenil za Nyna Prym. Ta se opira o operadli zadni sedscky trnozi, takze tam uz problem neni.1 bod
-
Zkušenosti s řešením vibrací na volantu Superb II, TDI 103kW, 4x4, rv 7/2013 Před rokem jsem koupil Supa II, najeto 88T km. Popis problému : vibrace mezi 120km/h a 150km/h. Zvláštní bylo, že po projetí levotočivé zatáčky vibrace v přímém směru začaly, po projetí pravotočivé zatáčky vibrace zmizely. Občas se vibrace bez důvodu objevily, občas mizely. Při zrychlování se vibrace zvětšovaly, při zpomalování se zmenšovaly. Protože najezdím ročně dost km po dálnicích, docela mne to štvalo. Původní lité disky jsem vyhodil, pořídil jsem z druhé ruky další sadu disků - údajně dobré. Při vyvažování jsem vyžadoval vyvážení s tolerancí pouze 1g, (což se vždy dařilo), kola vypadaly napohled v pořádku. Vibrace stále pokračovaly. Provedena geometrie, převážení kol u několika pneuservisů - bez výsledku. Provedena geometrie, závada stále nevyřešena. Nakonec pro projití této diskuze a dalších info jsem se objednal na vyvažovačku HUNTER, (Svitavy, Polní 5), chlapík velmi ochotný, mi řekl, že tři ze čtyř disků jsou "kopnutý", přesto provedl pootočení pneu na discích, kola vyvážil a zkontroloval geometrii. Celkem za rozumnou cenu. Podařilo se tímto snížit vibrace o cca 60 - 70 procent. V tomto okamžiku jsem okamžitě objednal 2 nové originál disky ve škodovce, dal je dopředu, zadní dva disky jsem si nechal narovnat - vibrace úplně zmizely - auto jede jako nový (i když naše dálnice by potřebovaly překonávat spíš na vznášedle). Resumé: Přední náprava na SUP II je dle mého názoru kvůli technickému řešení a materiálovému složení extrémně citlivá na jakékoliv nevyvážení a křivé disky, náprava vibrace přebírá, snad i zesiluje a hodí je na volant. Není schopná jakékoliv i minimální nerovnosti kol kompenzovat. Řešení: než začnete vydávat peníze za jakékoliv díly přední nápravy, doporučuju zejména na přední nápravě používat disky buď originál, nebo takové, které mají středový otvor stejný jako originál, za každou cenu se vyhýbat diskům s distančními vložkami (zkušenost z minulých aut), disky před montáží ověřit že jsou opravdu nové, rovné nebo nechat odborně narovnat. Nutné si uvědomit, že na našich silnicích jsou pasti na mamuty, a po projetí větší díry a rány do kola nutno zkontrolovat disk, protože se nárazem naruší vyvážení i pokřiví disk a rozhodí se geometrie... Trápil jsem se s tím rok, snad tato info někomu pomůže.. i když někomu je to jedno, už jsem slyšel tvrzení, že dokud nevidíte znak na volantu rozmazaně - tak je to ok... ale mne ty vibrace dost s... prudily...1 bod
-
Tohle nestačí? https://www.datart.cz/adapter-do-auta-baseus-usb-usb-c-30-w-qc-3-0-ccall-ys01-cerny.html?gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAwP6sBhDAARIsAPfK_wa2hTIbnxQvGSrcLhRN9CZ0CHCUp0Nw3GtDHKrEOgKbIzVexqE7NGcaAkyuEALw_wcB1 bod
-
mám MR2022 , výbava L x K a pro mě teda laura nevyužitelná, v octavii IV to určo funguje lépe. Nový superb bude určo na tom stejně jako Octavia IV. Já bych to oželel.1 bod
-
Dílenská příručka, učební pomůcky, schémata, TPI Dielenská príručka, učebné pomôcky, schémy, TPI Sťahujte, používajte, ďakovanie poteší. Upload radšej šírte len môj, aj keď tomu nezabránim....kto chce prispieť, tak správa. Keďže obľúbené uloz.to ukončilo verejné zdieľanie súborov medzi používateľmi, toto mi prišlo ako vhodná náhrada. Pokiaľ ma nenapadne niečo lepšie. V prípade potreby sa stačí ozvať a skúsim urobiť reupload aj inde... https://mega.nz/folder/ozU3maRT#oUTpg3XVIL8d8FOM1w_4kw1 bod
-
Dongle jsem teď pokusně vypnul, je trošku rychlejší připojovánání. To naběhnutí jen na samotném radiu mi chvíli fungovalo a jednoho krásného dne se nepřipojil vůbec. A je to věcí AA v mobilu v kombinaci s hodinkama. A koncern sem koncern tam, různá radia se chovají jinak páč jsou různí výrobci.1 bod
-
Carista Pro 8.1.3 New in v8.1: - Customizations for certain VW Group, BMW E, BMW F, and Toyota models - Live Data parameters for certain VW Group, BMW E, BMW F, and Toyota models - Service tools for certain VW Group and BMW F models Carista Pro 8.1.3.apk1 bod
-
Přesně jak píšete, sice mám Kodiaqa se stejným motorem, ale podtáčení motoru je nepříjemné. Naladění převodovky kazí dojem z celého auta. Motor běžně jede na 1200 - 1500 otáček. Po městě při 50 km/h řadí automaticky 5 st a jízda je velmi nepříjemná, motor duní. Ideální by bylo ve městě na 4 st do cca 55 - 60 km/h. Když podřazuje otáčky padají klidně i na 1100 což motoru rozhodně nesvědčí protože dochází k vibracím do celého auta. Absurdní je že při tomto podtáčení a stylu řazení převodovky na režim D ( vyladěné kvůli EKOLOGICKÝM nesmyslům ) má auto větší spotřebu než při běžné jízdě na S. To má také souvislost s tupými reakcemi plynu při rozjezdech na D ( tím pádem je třeba na plyn více šlapat ) a spotřeba roste ( a tím i emise ). Bohužel na S motor zbytečně dlouho drží vysoké otáčky což také není ideální. Chtělo by to něco mezi.1 bod
-
Na Ali jsem už krytky kupoval na Superba a byly úplně stejné jako original. Vydžely roky jako nové. Na auto čekám několik měsíců, tak mám čas čekat než dojdou z číny. Krytky na kola nejsou zas tak důležitá věc, aby musely být original a ušetřit 800? Proč ne? :)1 bod
-
chcel by som vediet kolko stalo to auto ked sa riesia 800kč krytky ako ruiniujuca investicia , uz som na tomto fore cital kadeco ale toto je top-1 bodů