Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/13/24 ve všech sekcích
-
Musím súhlasiť. Koncern ide do veľkej stoky a Passat B9 je toho o kúsok väčším dôkazom ako Superb 4. A tie pozitívne body má Sperb 4 aspoň za Smartdials, lepšie sedadlá, uvidí sa čo nové DCC. Ale tie negatíva sú fatálne. Interiér totálna katastrofa Tie zvyslé linky na palubovke vo mne iritujú starú Daciu 1300 z osemdesiatich rokov samozrejme nesmie chýbať dementný tablet. Exteriér nič moc ku Kabáňovi má na míľe ďaleko. Bola dobrá voľba ísť do jedného z posledných 3. Superbov ešte mi nejaký čas vydrží a potom asi pá pá koncern. Rozvod po skoro 30 tich rokoch. Diess sa chcel opičiť po digitálnom potrate menom Tesla a "podarilo sa". Ja ale chcem auto a nie potrat.2 body
-
Asi. Nastesti uz mam nejakou dobu vyresene kodovanim a start stop externim modulem😉1 bod
-
nikdy som s tym problem nemal. ani so strankou mega.io, ani so ziadnou podobnou. nikto mi ani nehlasil ziadny problem cez spravy konkretne DP Scala (aj Kodiaq a Karoq) boli nahravane cez mobil...1 bod
-
Díky za tip. Zrovna před tím, než se to stalo poprvé, jsem používal stropní světlo vpředu i vzadu.1 bod
-
Takhle to úplně není, s vypalováním filtru pevných částic to parakticky nemá nic společného. Systém SCR využívá vlastní katalyzátor, do kterého se kapalina vstřikuje v závislosti na různých okolnostech. SCR (AdBlue).pdf1 bod
-
Nebude to len vlastnosť "prelievania" studeného/teplého vzduchu v kabíne? Hlavne ten studený vzduch sa drží dole pri nohách. Ťažko je to popísať, ale stretol som sa s tým podobne aj pri iných autách v zime. Osobne si nemyslím že by tam mal byť problém so samotným kúrením.1 bod
-
Dílenská příručka, učební pomůcky, schémata, TPI Dielenská príručka, učebné pomôcky, schémy, TPI Sťahujte, používajte, ďakovanie poteší. Upload radšej šírte len môj, aj keď tomu nezabránim....kto chce prispieť, tak správa. Keďže obľúbené uloz.to ukončilo verejné zdieľanie súborov medzi používateľmi, toto mi prišlo ako vhodná náhrada. Pokiaľ ma nenapadne niečo lepšie. V prípade potreby sa stačí ozvať a skúsim urobiť reupload aj inde... https://mega.nz/folder/w3kXQATI#3fFlArLP-BgVPPUDSr_E2w1 bod
-
Dílenská příručka, učební pomůcky, schémata, TPI Dielenská príručka, učebné pomôcky, schémy, TPI Sťahujte, používajte, ďakovanie poteší. Upload radšej šírte len môj, aj keď tomu nezabránim....kto chce prispieť, tak správa. Keďže obľúbené uloz.to ukončilo verejné zdieľanie súborov medzi používateľmi, toto mi prišlo ako vhodná náhrada. Pokiaľ ma nenapadne niečo lepšie. V prípade potreby sa stačí ozvať a skúsim urobiť reupload aj inde... https://mega.nz/folder/8nUACaZK#ym7mo3rOAZd8ZgLtOLYqzw Ide o DP, ktoré už kolovali na nete. Plánujem ich aktualizovať, ale neviem kedy sa k tomu dostanem 😕1 bod
-
Zdravím, dnes jsem provedl montáž hasicího přístroje pod sedačku řidiče do Rapida 2016, tak se podělím o stručný návod. Snad se bude někomu hodit. Použité díly: - držák 5JA 860 290 - hasicí přístroj 1kg PG1LE (včetně držáku) - 2x šroub M8x16 Základem je držák 5JA 860 290 (černý). Dá se koupit např. zde: Držák pro hasící přístroj Škoda 5JA860290 (skoda-dily.cz) Komu by se cena zdála vysoká, asi by se dal vyrobit i doma, ale mě to za ten čas nestálo. Montuje se pod kolejnice sedačky po vyšroubování dvou předních šroubů (Spline/XZN M10), utahovací moment 40 Nm. Montáž je podobná jako u držáku deštníku pod spolujezdcem. Dále jsem šel cestou nákupu hasicího přístroje Tepostop PG1LE (alternativně PG 1 LE). Cena je okolo 700 Kč, dá se koupit na více místech. Já jsem kupoval zde: PG 1 LE - práškový hasicí přístroj | Požární bezpečnost s.r.o. (vyzbrojna.cz) Výhodou je, že v ceně je již držák (červený), který přesně pasuje na výše uvedený černý držák. Stačí přišroubovat pomocí 2 šroubů M8 (nutno dokoupit zvlášť). Použil jsem standardní šrouby se šestihrannou hlavou bez podložky, hasičák je o ně lehce opřený, ale ničemu to nevadí. Lepší by byly šrouby s co nejnižší hlavou. Pokud by někomu nevyhovovala červená barva držáku nebo chtěl někdo použít jiný hasicí přistroj (neručím za kompatibilitu), originál se dá koupit např. zde: Držák pro hasící přístroj Škoda 1Z0860231A (skoda-dily.cz) PG1LE je také přesně originální hasicí přístroj, který Škoda prodává samostatně za téměř 1500 Kč ! Mnou zakoupený kus má dokonce logo Škoda a originální EAN číslo 1Z0 860 277. Takto namontovaný hasičák nijak nepřekáží posunu sedačky a ani není v kolizi s držákem na vestu pod sedačkou. Zde je umístění při posunu sedačky úplně dozadu. Větším lidem možná může při nastupování překážet (netestováno). A zde při sedačce nastavené na mojí postavu (měřím 170 cm). V této poloze je hasičák téměř zároveň s hranou sedačky, téměř skrytý, za mě ideální. Nijak nepřekáží. Zároveň se dá i v sedě jednoduše odháknout a sám vypadne směrem dopředu. Držák je dělaný do auta, takže i při nárazu by popruhy měly hasičák udržet.1 bod
-
Dílenská příručka, učební pomůcky, schémata, TPI Dielenská príručka, učebné pomôcky, schémy, TPI Sťahujte, používajte, ďakovanie poteší. Upload radšej šírte len môj, aj keď tomu nezabránim....kto chce prispieť, tak správa. Keďže obľúbené uloz.to ukončilo verejné zdieľanie súborov medzi používateľmi, toto mi prišlo ako vhodná náhrada. Pokiaľ ma nenapadne niečo lepšie. V prípade potreby sa stačí ozvať a skúsim urobiť reupload aj inde... https://mega.nz/folder/YydnmQIA#SXDHcYlHU1a49jjUoJLwWQ1 bod
-
Pokud se podaří ty aerokryty sundat. Rovněž dávat tam jiné destičky a kotouče moc nepomůže když tam zůstanou ty laciné třmeny. Martin Vaculík a Škoda Fabia čtvrté generace.mp41 bod
-
U Kamiqa mozna, ale u Octavky ani tuk. Je to vec, kterou bych strasne rad odstranil, ale asi to bude nemozne, stejne jako start-stop a dalsi fce u aut od MR21….1 bod
-
Projekt dokončen 😀 🤪 🤣 Skoda Rapid comfort window open/close VID_20211012_173240~4.mp41 bod