Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/18/24 ve všech sekcích

  1. Tak som bol v múzeu veteránov a nedalo mi nenafotiť embéčku 1000-cku. Nabudúce chcem cvaknúť aj zadnú časť a možno aj viac ak sa mi podarí dohodnúť s múzeom. BTW. Je tam toho viac z veteránov.
    2 body
  2. Volal jsem zase do hospody, upravil jsem počet míst u stolu
    2 body
  3. @Malta viz původní seznam, vždy ho upravuji.
    1 bod
  4. Kdyby byl přerušený obvod za relé, tak se nezvedne spotřeba.
    1 bod
  5. Ano, chybějící bederní opěrka je jedním z nejvetších slabin Rapidu. @Ar3sT jestli jde jen o firemního valacha, v němž musíš nějak vydržet a nehodláš do něj cpát zbytečně peníze, pak bude pro tebe asi nejvhodnější "nízkonákladová" varianta od @Deawon. Já jsem si do svého auta dodělal kompletní řešení z OEM dílů, což je nepoměrně pracnější a dražší. Výhodou je, že je opěrka i nastavitelná.
    1 bod
  6. Dílenská příručka, učební pomůcky, schémata, TPI Dielenská príručka, učebné pomôcky, schémy, TPI Sťahujte, používajte, ďakovanie poteší. Upload radšej šírte len môj, aj keď tomu nezabránim....kto chce prispieť, tak správa. Keďže obľúbené uloz.to ukončilo verejné zdieľanie súborov medzi používateľmi, toto mi prišlo ako vhodná náhrada. Pokiaľ ma nenapadne niečo lepšie. V prípade potreby sa stačí ozvať a skúsim urobiť reupload aj inde... https://mega.nz/folder/JqcTAA6Y#Lv9wQNYjjkdFVUHPheuguw
    1 bod
  7. Dílenská příručka, učební pomůcky, schémata, TPI Dielenská príručka, učebné pomôcky, schémy, TPI Sťahujte, používajte, ďakovanie poteší. Upload radšej šírte len môj, aj keď tomu nezabránim....kto chce prispieť, tak správa. Keďže obľúbené uloz.to ukončilo verejné zdieľanie súborov medzi používateľmi, toto mi prišlo ako vhodná náhrada. Pokiaľ ma nenapadne niečo lepšie. V prípade potreby sa stačí ozvať a skúsim urobiť reupload aj inde... https://mega.nz/folder/YydnmQIA#SXDHcYlHU1a49jjUoJLwWQ
    1 bod
  8. Borci, nespekulujte, když to nevíte jistě, neodpovídejte. Všechny motory TSI EA888 mají v rozvodech řetězy. Navíc jsou tam ty řetězy dohromady tři - ještě pohon olejového čerpadla a hnací řetěz vyvažovacích hřídelů.
    1 bod
  9. Ahojte Teraz som si vymenil origo D3S Osram za D3S s 6000k Práca tak na 1hod Nedával som dole žiadne kolesá ani podbehy a pod... Veď načo? Je tam málo miesta, ale nič strašné. Aj keď si dáte dole kolesá a podbehy, tak Vám to veľmi nepomôže... Čiže podľa mňa úplne zbytočné. Robil som to podla tohto návodu... https://www.briskoda.net/forums/topic/392573-s3-xenon-lamp-replacement-guide/ Ale v skratke... Otvoriť kapotu Odpojiť konektory svetiel. Otvorit zadné krytky na svetlach Najprv som robil spolujazdcovu stranu Aby Ste pochopili princíp (je tam asi o 1cm viac miesta) Vybojku treba pretočiť z polohy 12h do polohy 10h Opatrne vytiahnuť z čočky smerom von zo svetla Odpojiť káblik z vybojky Prehodiť zelenu plastovu objimku na novú vybojku Zapojiť káblik do novej vybojky Opatrne vsunut do čočky v polohe 10h Pretocit do polohy 12h Vodičova strana to isté... Akurát je tam menej miesta, čiže budete viac nadávať... Vrátiť namiesto zadné krytky svetiel a zapojiť konektory Vyskúšať funkčnosť... Prikladám nejaké fotky a foto mojich ruk, aby Ste videli ze ich nemám nejaké malé
    1 bod
  10. Jenže na konci tebou zvýrazněné věty je ještě slovo "nebo", které si jaksi vynechal a na to navazují další body, které to jednoznačně popisují. Musíš si také uvědomit, že starší auta která nemají samostatná denní světla, svítí automaticky vzadu obrysovkami a vepředu tlumennými světly (např. FII). Prostě se musíš smířit s tím, že na autě nesmí nic fungovat jinak, než bylo homologováno podle platných předpisů. A toto je již opravdu vše k tomuto problému. Dál už to bud mazat.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...