Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/30/24 ve všech sekcích
-
Včera som bol pozrieť tohto krásavca za tých 609k : https://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda/superb/201240010 To by ste neverili, čo za auto dokážu ľudia predávať za také peniaze, neskutočné. Auto z vonku celé ošarpané, obité, zadný náraznik oškretý, na vodičových dverách lišta poškodená a sklo celé oškreté(ako keby ho chceli vykradnúť), čelné sklo prasknuté to bola konečná. Prosím zdieľajte nech ľudia zbytočne necestujú ako ja 300km a strata času. Hľadám ďalej, ale dúfam, že už narazím na seriózneho predávajúceho, lebo včera, čo slovo to klamstvo.2 body
-
Tak ako som pisal aj ja hore mal som podobny problem. Tiez som moc nechel verit ze moze byt zla baterka nakolko auto celu zimu v pohode startovalo, dokonca bez problemov pustilo webasto ,cez dialkovy ovladac. No stale som mal problem s nefunkcnym klaksonom a nenabehnutim tempomatu . Preto som sa rozhodol ist tou jednoduchsou cestou opravy a skusil som vymenit baterku za novu EXIDE EK 700 70Ah. Po výmene sa zatial ani raz problem neobjavil takze huraaaaaa👍2 body
-
Jelikož dorazily nějaké dotazy na zapojení/info ke kameře a určitě to časem bude zapojovat i někdo další, dávám sem pár obrázků: Vybraná pojistka 43 (velikost MINI), spíná po zapnutí napájení a jede na 12V: Zapojení do pojistkové skříně - ukostřeno je na šroubu vlevo dole. Koupena 12V autozásuvka rovnou s pojistkovým pouzdrem s odbočkou. Stahovacími pásky pak přitáhnuto ke kovové konstrukci. Krycí plastový panel je uchycen celkem poctivě, takže jsem se pod něj dostal starou bank. kartou a posléze dřevěnou obracečkou a pak to chce lehce páčit aby se to dostalo ze zámků. Ideálně nic tvrdého a ostrého. . Kamera zevnitř a zvenčí + znázorněné vedení kabelu, v A sloupku. Jak ho dostat dolů je popsáno tady. Na fotce je ještě volný kabel, který byl posléze několika zip páskami připevněn ke zbývající kabeláži. Chtěl jsem malou a nenápadnou kameru, která by v základu uměla trošku větší rozlišení jak FullHD, byla malá, měla slušnou kvalitu výstupu, rozumný zorný úhel, WiFi, hlasové ovládání a už v základu měla GPS. Splňovala to Garmin Dash Cam 56, se kterou jsem veskrze spokojen. Umí to i Timelapse, má bezp. asistenty (nepoužívám krom pípání na rozjíždějící se kolonu - ideální na D1 :D) a celkově je tam fajn podpora (aktualizace). Z pohledu řidiče je kompletně skryta za zrcátkem a umí vypnout obrazovku, takže o ni ani večer vůbec nevíte. Jde k ní i přikoupit polarizační filtr, takže dost redukuje odlesky na čelním skle. Berte to jako inspiraci - za případné škody na Vašich autech neručím :P1 bod
-
https://autoaws.cz/automobily/Skoda-Superb-2,0-TDi-Laurin-Klement-ACC-Tazne-734427/1 bod
-
ak nemas ledky, tak rozobranie by malo nasledovat. ten vypinac nie je koliskovy, len vo vnutri pomocou naklopenia na jednu alebo druhu stranu prepaja pliesky. moze byt niektory z nich poskodeny, pripadne chyba niekde dalej na plosnom spoji. to od pocitaca na dialku neskontroluje nikto a urcite to je lacnejsie, ako hned menit ci aktualizovat soft v BCM1 bod
-
Minuly tyzden som sa prehupol cez 100 000km. Uz absolvovane 2x STK, obe bez problemov. Olej, filtre menim kazdych 15 000km. Vymenil som ziarovky v svetlach za Osram NB (svietia ovela lepsie ako original), stierace. Brzdy som menil po 90 000km, teraz ma o dva tyzdne caka vymena tlmicov. Poruchy - vadne otvaranie kufra, asi po 4 rokoch (nedal sa otvorit), vymene cidlo, odvtedy OK - to bolo este v zaruke - unik paliva medzi vstrekovacim ventilom rozdelovacom - uz zial mimo zaruky, oprava dost draha... - teraz v zime zacal vrzgat podvozok po prejazde nerovnosti, napr. cez retarder (silentbloky stab. asi), dam to pozriet pri vymene tlmicov Inak s autom celkovo spokojnost, aj po rokoch vyzera fakt dobre. Jazdi slusne, 66kw sice nie je nic moc, ale niesom ziadny zavodnik, jazdim normalne predpisovo. Skoda, ze F IV nema combi, mozno by som aj menil. Momentalne v ponuke Skody nevidim priameho nastupcu. Vraj je to Kamiq, ale ten sa mi vobec nepaci. Ostavam teda nateraz pri F III C.1 bod
-
Spíš byl náklad větší než reálný zájem, tak je třeba to trochu protlačit.1 bod
-
1 bod
-
Já si myslim, že hodně fantazíruješ. Teoreticky máš možná něco málo načteno, ale v praxi bych tě na silnici potkat nechtěl. Jestli tě má rozhodit banalita jako dilatace... Potřeba "intenzivně brzdit" v zatáčce je elementární chyba řidiče, ne auta. No a jestli máme mluvit v rovině teorie, tak samotný "sportovní" podvozek znamená u všech modelů kratší pružiny, někde odlišné tlumiče, někde tužší stabilizátory (někdy vpředu, někdy vzadu). No a jak tady zazněl SIII, tak třeba ten má stabilizátory strašně měkké a i s Bilsteiny/Eibachy se to houpe. Suma sumárum, je potřeba to vyzkoušet, protože se liší modely i jejich motorizace.1 bod
-
Dnes jsem instaloval kameru do své Scaly. Chtěl bych se tedy podělit o zkušenosti. O výběru kamery jsou jiné diskuse. Já vybral 70mai Smart Dash Cam 1S. Kameru jsem nalepil na čelní sklo pod zrcátko. Kablík zatlačil kolem skla pod čalounění střechy dřívkem od nanuku. V pohodě. Došel jsem až ke dveřím spolujezdce a teď je to horší. Středním násilím jsem zatáhl za kryt sloupku A u stropu a tahal kolem předního skla směrem k vnitřnímu zrcátku. Chce to trochu odvahy a středního násilí. Jsou tam 3 příchytky - viz foto. Nejdříve to odskočí trochu a pak ještě musíte tahat až kryt odskočí úplně. Nejdříve tahat nahoře, pak za střed a pak dole. Když máte kryt sloupku uvolněn nahoře a uprostřed, musíte tahat nahoru. Dejte pozor, ať si neprorazíte ostrými hranami krytu čalounění stropu. Dole to musíte kroucením vyviklat nahoru. Pozor dole je reprák který je připojen dráty. Pak jsem kablík od kamery cyklopáskami přidělal k nějakým drátům, co už tam vedly. Je tam i airbag, Musíte ho minout, což není problém, když sundáte kryt sloupku A. Dále pod schránkou spolujezdce ke střednímu tunelu a kolem něho do zásuvky 12V. Jde to samozřejmě zapojit i do USB-C . Zde na foru jsou i diskuse jak do zapojit do pojistkové skříňky, ale nechtěl jsem zasahovat do elektroinstalace. Snad někomu mé zkušenosti a fotky pomůžou. Hodně štěstí.1 bod
-
Fico je jen populista, o lidi mu nikdy nešlo a ani nejde. On bude prosazovat cokoli co se mu hodí do krámu. Já samozřejmě chápu že je to vlastně princip demokracie, většina si přeje to a to, ale ono je to krátko zraké. Fico je zcela evidentně sponzorovaný Ruskem, stejně jako Babiš a ohánět se tu jeho názory a videem je prostě z principu špatně. Jen připomenu že v šedesátkách většina rodin neměla vlastní auto a spousty výdobytku západní společnosti, určitě si průměrní dělník nemohl každé léto na měsíc zajet do Chorvatska a žít z místních služeb - když už se jelo bylo to na paštikách a řízkách. Je třeba na to pamatovat a nezapomínat co kdo v minulosti provedl (Fico) a jak se dřív žilo (Ruský vliv). Lidi totiž velmi rychle zapomínají a až se náš současný stav začne hroutit pod tlakem diktátu z východu, tak už bude pozdě začít potlačovat populistické strany a dezinformační tlaky, protože o svobodu přijdeme jenom jednou. Se svým očerňováním elektromobilu začínáš využívat názory lidí, kteří by tě pro pár korun neváhali obětovat.-1 bodů