Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/28/24 ve všech sekcích

  1. @Honza112233 Můj názor asi bude těžce nepopulární, ale já vůbec nerozumím tvojí snaze se z toho nějakýma umělýma kličkama vykroutit. Neber si to osobně, neznám tě a nepíšu to jako útok, ale vnímám to tak, že když jsi dost frajer jet po ČR 190 km/h, měl bys být i dost frajer nést za to důsledky, pokud tě chytí. Nemoralizuju, jestli je 190 km/h ok nebo ne. Jestli jezdíš hodně a dlouho, nejspíš umíš vyhodnotit riziko. A D3 bývá hodně prázdná. Ale jsem rád, že tentokrát vyhrála prostá férovost nad vychcaností. Jel jsi těžce nad limit, chytili tě, zaplatils. To je prostě cajk bez výhrad. Taky občas jezdívám nad limit, ale počítám při tom s tím, že když mě chytí, prostě zaplatím a pojedu dál. Že mě ještě nezměřili, je vizitkou špatný práce Policie 😄 (a rozeznatelnosti těch jejich "civilních" aut na sto honů). A možná pomáhá, že nikdy na dálnici nejedu nad 160 km/h (kvůli výšce pokuty, bodům a ŘR) a neprasím. A ještě osobní uvědomění: kdysi jsem si spočetl, kolik času ušetřím, když třeba Praha - Brno jedu běžných 140 km/h nebo 180 km/h. Subjektivně se těch 180 zdá o strašně moc rychleji. Ale ve skutečnosti, je to se všema zpomaleníma za kamionama, kvůli provozu atd. tak málo, že fakt nemá žádný smysl jezdit až takhle extrémně. Dost mi to tehdy otevřelo oči, jak je v reále ten rozdíl malej. Viz tvá cesta po D3. I kdybys ji úplně celou od Miličína po konec před ČB frčel bez zpomalení 160 km/h (za které teď hrozí max 3500 Kč a 4 body bez ztráty ŘP) namísto 190 km/h, ušetřil bys necelé 4 minuty... V reále to bylo ještě mnohem míň, protože jsi nepochybně nejel celou dobu těch 190... Máš draze zaplacenou zkušenost, "veselou" historku k vyprávění, ale dohromady se vlastně nic nestalo. Díky za sdílení tvojí zkušenosti.
    3 body
  2. Policajt s radarem stál asi kilometr před koncem dálnice, kde pak za ním byla snížená rychlost na 100 a pak 80, kde už jsem jel dle předepsané rychlosti. V tom kilometrovém možná dvoukilometrovém úseku, kdy se jede stále po dálnici sníženou rychlostí, jsou 2 zatáčky a samozřejmě i plnohodnotný odstavný pruh v celé délce. Takže policajti na mě neviděli cca 1 kilometr ani z místa měření ani z místy, kde čekali na mostu. Výměna tedy teoreticky byla možná v odstavném pruhu bez omezení ostatních účastníků provozu. Jinak pokud jsi jel někdy v Německu, víš, že většina lidí tam v místech, kde je to možné, jezdí min. 160, ale spíš 180 (v rychlém pruhu) a občas i dost přes 220 km/hod. Pokud člověk nejede bezmyšlenkovitě, předvídá a ideálně je na dálnici minimum aut, jedná se o relativně bezpečnou jízdu (pokud máš samozřejmě auto v pořádku a dálnice je v dobrém stavu). V mém případě tam jelo jediné auto a dálnice je nová, viditelnost skvělá - slunečno. 😉 Na D1 bych si toto netroufl. Jinak zabít se člověk může i ve 20 km/h na kole a taky je to "bezpečná rychlost". Diskuse s několika právníky byla přesvědčivá a člověku teče do bot, takže pokud by ses rozhodoval v době, kdy ti nic nehrozí nebo v době, kdy budeš bez řidičáku, věřím, že to může ovlivnit rozhodování každého z nás dle jeho možností ať už finančních či jiných.
    3 body
  3. Napriklad podobne ako na O3 https://wirer.sk/o3_radiaca-calunenie/
    1 bod
  4. https://www.aliexpress.com/item/4000735184974.html - 30USD Barvu si ale vybirat nemuzes
    1 bod
  5. To je nějaká ptákovina ne? Alespoň já měl za to, že SOS nouzové volání má svoje nezávislé připojení a využívá vestavěnou SIM. Nikoliv tedy, že by to mělo cokoli společného s telefonem uživatele.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...