Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/14/24 ve všech sekcích

  1. To bohužel nejde, dá se to obejít pouze tím, že než přepneš na externí zdroj, tak si tu danou stanici na minutku naladíš. Mě to v Praze průběžně přehazuje na Radio Region, ale když si před přepnutím na BT zdroj naladím Radiožurnál, tak to pak hraje jen jejich dopravní zprávy. Řešeno před 2 lety zde 🙂
    2 body
  2. Podle ceníku co mám z poloviny roku 2017 byl E-call bez příplatku(0,-) ale ne jako základní vybavení(kdo si neřekl neměl). Zato vyjímatelná lampička v kombi byla pro LaK a Style základní výbavou. Jestli se pak složení výbav měnili nevím. Zkus dohledat ceník pro 2018 či 2019.
    1 bod
  3. Je to tedy nafta. Varta 570 500 076 D84 2.
    1 bod
  4. Nápad mám, uprav si název tématu.
    1 bod
  5. Čo som sa bol pozrieť na FL a predajca nevedel že mám scalu a začal ju chváliť ake to je auto a keď som mu povedal že nemusí lebo som majiteľ a viem čo to je za auto a začal sa smiať a hneď iná retorika a na brzdy vravel že stále sú to šmejdy a bude záležať čo momentálne montujú ale že sú to odpad
    1 bod
  6. No, nebyla tam ale dnes se mi tam zjevila až jsem nainstaloval další dev. verzi. Ona byla 2x mezitím v Play ofiko beta. Je to někdy zábava když za jeden den přijde 6 verzí apky. Vzhled na něco lepší ten starý, ale když si to srovnáme tak náš koncern vcelku funguje. Vlastně se nastavují 2 věci. Oprava VAG(technisat radia) a start/stop. Ostatní problému jsou hlavně v mobilu verze AA, Androidu a UI. Nový problém je u nových velkých displejů, tam AA hodí malou obrazovku a v krabičce se dá nastavit AA přes Carplay a to roztáhne obraz na displeji.
    1 bod
  7. Seaty ju už nejaký mesiac majú, nové octavie s ňou akurát prichádzajú. Podľa ľudí čo ju už majú je to ešte plynulejšie a rýchlejšie to nabieha ako 1941.
    1 bod
  8. V rámci čistoty motoru bych určitě koukal na kvalitu paliva. Určitě prémiovou kvalitu. Od nového vozu jsem jezdil na Shell VPower Diesel. Motor super tah a zvuk. Pak jsem kolem najezdu 100 tis. km asi na 20 tis. km přešel na Vervu. Někde jsem v té době zaslechl, že je to jen čistá nafta s aditivem. Ale po ježdění na Vervu se mi zdá zvuk motoru a turba je takový dieselovější a nemá již takový jasný zvuk při plné náloži jako dřív. Zas jezdím na VPower. A ještě jedna zkušenost. Když tankuju na Shellu v Rakousku, auto jede ještě líp a má o 0,3l menší spotřebu. Jak je to možné říkám si. Ví někdo jak je to nyní aktuálně u prémiových paliv? Kolik tam výrobci přidávájí rostlin?
    1 bod
  9. Ahoj, mam stejny problem 2.0TDi, r.v. 18, 90 tis. km. Ted pujde na servisni prohlidku, tak to mechanikovi nahlasim a uvidim, v zaruce jiz neni. Nikdo s tim zatim nepohnul?
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...