Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/14/24 ve všech sekcích

  1. Zdravím, ucelený návod na dodělávku natáčecích světel na F2 jsem tu nenašel, takže zde přidávám mojí zkušenost. Vlastním F2 Combi 1.4 16V Ambition Tour (2014), tj. po faceliftu. V základu byly stříbrné pevné čočky H7, tj. tlumené H7 v čočce + dalšími H7 v parabole na dálkové. Dodělávka z H4 i z černých "Monte Carlo" H7 s magnetickou clonkou by asi obnášela odlišný checklist drátů, které je potřeba dodělat... Dále je asi podstatné, že moje auto má ESP, tj. i snímač úhlu natočení volantu - bez něj to určitě fungovat nebude. Co je potřeba pořídit: světla + jejich řídící jednotku se svorkovnicí + šrouby a nacvakávací matice na přidělání jednotky do kastle kabely + piny vč. těsnění pinů do předních světel Postup: jednotku natáčecích světel zadělat na dolní část A sloupku do kastle (těsně nad filcovým krytem pod přístrojovkou) - otvory pro nacvakávací matice tam jsou připraveny, stačí nacvaknout a pak jednotku přišroubovat natahat kabely do svorkovnice T18d ŘJ natáčecích světel (J745) dle dílenské příručky, pro moje auto to obnášelo: T18d/1: 0.5 br/gn => 369 (kostra - lze např. na středový tunel) T18d/6: 0.35 rt/sw => T6y/2 (regulace sklonu světel) - zde zapojit místo stávajícího kabelu T18d/7: 0.35 rt/gn => T10b/2 (pravé světlo) - zde zapojit místo stávajícího kabelu T18d/10: 0.5 sw/vi => SB9(5A) T18d/13: 0.35 or/br => T32a/29 (budíky) T18d/14: 0.35 or/sw => T32a/28 (budíky) T18d/15: ge/gn => T41a/41 (svorkovnice směrovek) T18d/16: 0.35rt/bl => T10a/2 (levé světlo) - zde zapojit místo stávajícího kabelu T18d/17: 0.5 gr/ge => T10b/7(pravé světlo) T18d/18: 0.5 gr/ws => T10a/7 (levé světlo) dále zřídit pojistku SB14 (10A) a natáhnout od ní dva kabely ke světlům: T10a/9 (levé světlo): 1.0 sw/gn T10b/9 (pravé světlo): 1.0 sw/gn natáhnout nové kabely ukostření světel: T10a/10 (levé světlo): 1.5 br/sw => kostřící bod 672 (nebo libovolný kostřící bod v motorovém prostoru) T10b/10 (pravé světlo): 1.5 br/sw => kostřící bod 12 (nebo libovolný kostřící bod v motorovém prostoru) nezapomenout, že piny ve světlech musí být vč. těsnění!!! dále už jen vyměnit světla, slícovat s kastlí a seřídit a na závěr nakódovat: v CAN GATEWAY vybrat INSTALLATION LIST a přidat jednotku 55 HEADLIGTH RANGE v jednotce 55 HEADLIGTH RANGE můžete v adaptacích nastavit na kanálu 1 hodnotu na 1, pokud chcete, aby se světla natáčela i když je vozidlo v klidu (nemusí být ani nastartované) - dobré minimálně pro testování, jestli Vám to chodí... Cenově mě to vyšlo cca na 7000 za materiál (světla + jednotka z vrakoviště + elektromateriál + spojmat). Zbyla mi stará světla H7, která možná zkusím poslat dál... Práce minimálně na celý den, spíš déle... Toť asi vše, snad jsem na nic nezapomněl...
    5 bodů
  2. Tak jsem pneumatiky z tlaku cca 2,6 baru (mam pocit, ze je takhle dofoukali v servise) upustil na tlak 2,1 baru a světe div se hučení se o dost snizilo..takže jim dám ještě šanci..
    2 body
  3. Jj, taky mám vysledováno, že nižší tlak huštění to dostane do přijatelných mezí. Foukám to na tlaky dle víčka nádrže na tu min. zatež, takže tuším něco kolem těch 2,1-2,3... Pár sezon to musím takto vydržet 🫣
    1 bod
  4. Nový modelový rok nabíhá v květnu.
    1 bod
  5. Také už druhou letní sezónu sleduji velmi kysele po přezutí z relativně tichých zimních pneu na letní Dunlop SP Sport Maxx (už mají přes 5 let) výrazný valivý hluk. Ložiska to nejsou, můžou za to gumy. Vzorek je rovnoměrně sjetý, hloubka cca 5mm. Tyto gumy jsou asi z velmi tvrdé směsi a hučí kdekomu. Také na naší O2 FL letní Dunlopy takto hučí. Beru to jako vlastnost, nechce se mi jevměnit nesjeté...
    1 bod
  6. Se nedivím, že máte problém. Podle mých zkušeností ty NGK co ste namontoval, do toho motoru 1.4 TSI nepatří. Málem jsem udělal stejnou chybu, ale naštěstí jsem si toho včas všiml. Ty NGK jsou delší, tedy jiskřiště zasahuje hlouběji do válce, než u těch Božen. Nakonec jsem tedy ty NGK vrátil (myslím, že patří do 1.2TSI 81kW) a koupil ty origo Boženy a ještě jsem je v autorizáku přebírat, aby měly závit přesně řízlý, abych měl elektrodu správně orientovanou :-).
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...