Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/19/24 ve všech sekcích

  1. A nakonec skončíš prohledáváním svazků v průchodce 5. dveří. Je to tak na 95%. Zkus prověřit, jestli jsou dveře správně ukostřené. Kostřící bod je tuším vlevo v kufru pod tapecem, a jestli je dobře vodivě propojený se zámkem a vším ve dveřích. To dovede napáchat nevyzpytatelné psí kusy. Ale taky může být něco občas přerušené v průchodu do dveří řidiče. Je to jen můj odhad.
    1 bod
  2. An8DhCNT8eOWGbmeOf3n8PLIbHUcsI227McRIGdjePLjoceW79Q63qm4kNPVAW2LVmLdqqGN1phm3WPqv1u3IQ1E.mp4
    1 bod
  3. Čistenie ozónom.
    1 bod
  4. // Ještě poupravím tohle se týká předfaceliftové fabie u faceliftové pokud má adaptivní tempomat tak pravděpodobně stačí vyměnit pouze kroužek s výhřevem a dotahat dráty pouze k výhřevu, vše ostatní už v autě je. Musí se pořizovat uplně jiný podvolantový kroužek a s ním i nové páčky, protože elektronicky je celý systém dost odlišný. Po staru jsou páčky napřímo do BCM po novu jdou přes CANbus. s tím vznikají problémy s ovládáním stěračů, které se musí taky přepojit. Dalsí věc je, že auto musí mít automatickou klimatizaci, která podporuje funkci výhřevu. A poslední věc je, že fábia neumí signalizovat zda je výhřev zapnutý nebo ne, takže po zmáčknutí tlačítka musí uživatel chvilku počkat aby zjistil jestli výhřev teda jede nebo ne. ještě k té podvolantovce je potřeba pořídit i jiné konektory včetně i konektoru pro airbag, který je taky řešen jinak. Pokud jsi odvážný a máš dost peněz tak je to možné a je to supr funkce
    1 bod
  5. Zelená Petrol Auto, které bylo letos v SM
    1 bod
  6. bbaeefbf-3d53-427e-9fec-2e68d1c10444.mp4
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...