Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/05/24 ve všech sekcích

  1. Podle mě ani nevědí, jak se to měří. Mě taky poprvé tvrdili, že se musí rozdělat vše okolo řetězu a pak to změřit, že to bude drahý. Přitom to znamená demontovat napínák řetězu, namontovat přípravek, zasunout šupleru, změřit vzdálenost a namontovat zpět napínák. Práce na 20 minut.
    2 body
  2. Chrastí i za jízdy i několik kilometrů. Mám s tím docela rozsáhlé zkušenosti. Ale jak moc byl řetěz natažen nevím. Jiné motory ale tady řešit nebudeme, to aby bylo naprosto jasno.
    1 bod
  3. tej reťazi vadí skôr podtáčanie a nízke otáčky , tí čo to točia nemajú problém ... inak tie ceny sú trochu mimo , už som dlhšie nerobil ale ak rátam z origo dielov tak rozvod+reťaz čerpadla + gufero + tmel , tesnenia na držiak alternátora , plus olej a filter a kopa čističov sú do 300eur a robotu som robil za 200 tak je to prestrel riadny ... odmerať to nie je problém ale zistíš nejakú hodnotu ktorá bude blízko k výmene skoro vždy a môžeš to rovno meniť ... ten komu som menil som nikdy meranie reťaze nerátal ... a potom je ešte otázka aký stav je plochý remeň a jeho kladky, či netečie vodná pumpa čo je časté , a ďalšia vec 99% je komplet zanesený odlučovač oleja , hádže to bordel na klapku a padá to do núdzáku takže plus aj ten vymeniť alebo pretmeliť ak sa podarí ho dať dole bez poškodenia čo je 50:50 dnes som akurát jeden robil , vrátane vyčistenia klapky a dvoch hadíc hore zožratých od kuny ... odlučovač komplet zapchatý , plno karbonu v motore a prakticky to auto nešlo a padalo do núzáku len kvôli tomuto pre predstavu
    1 bod
  4. Právě pro to, aby motor netrpěl, přešel koncern zpět k řemenům a změnil koncepci motorů kvůli umístění výfuk-sání. Nejhorší pro řetězové provedení rozvodů je vždycky start bez tlaku oleje, jedno jestli studený nebo teplý. Při jízdě by ale neměl být řetěz slyšet. Cvakání, co je slyšet na tvém videu, je směs zvuků hydroštelů ventilů a klapání vyskotlakého čerpadla paliva.
    1 bod
  5. Což je správně, lumen je jednotka světelného toku. Je to světelný tok který je vyzářen bodovým zdrojem o svítivosti 1 kandela (ve všech směrech) do prostorového úhlu 1 steradián. Pokud má zdroj světelný tok 2000lm, pak je jedno, co je to za zdroj (led, xeon, žárovka, svíčka). Kdyby to bylo udáváno ve watech, tedy jednotce výkonu (v případě světelných zdrojů se tím mysli většinou ještě k tomu příkon), bylo by třeba vše definovat zvlášť pro různé zdroje. Ona totiž 25W LED, má vyšší světelný tok než třeba 25W halogenová žárovka.
    1 bod
  6. @DavesMan dataset na 10 minut jsem nasel jednou na drive2.ru a byl tam i navod jak to udelat jinak me to delal ferda a na druhem aute jsem si daval tu minutu a ta za me staci 10 minut nesahnout na volant snad ani na dalnici nejde
    1 bod
  7. ten z F3 ti bude nanic, pretoze O3FL uz nema v BCM dlhe kodovanie. vsetko je cez adaptacie
    1 bod
  8. Mi stačí pocit, že můj příspěvěk někomu reálně pomohl. Nech si v servise zámek víčka odpojit. Nafta se dnes už moc nekrade a je to nejlepší způsob, jak se vyhnout těmto nepříjemnostem.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...