tej reťazi vadí skôr podtáčanie a nízke otáčky , tí čo to točia nemajú problém ... inak tie ceny sú trochu mimo , už som dlhšie nerobil ale ak rátam z origo dielov tak rozvod+reťaz čerpadla + gufero + tmel , tesnenia na držiak alternátora , plus olej a filter a kopa čističov sú do 300eur a robotu som robil za 200 tak je to prestrel riadny ... odmerať to nie je problém ale zistíš nejakú hodnotu ktorá bude blízko k výmene skoro vždy a môžeš to rovno meniť ... ten komu som menil som nikdy meranie reťaze nerátal ... a potom je ešte otázka aký stav je plochý remeň a jeho kladky, či netečie vodná pumpa čo je časté , a ďalšia vec 99% je komplet zanesený odlučovač oleja , hádže to bordel na klapku a padá to do núdzáku takže plus aj ten vymeniť alebo pretmeliť ak sa podarí ho dať dole bez poškodenia čo je 50:50
dnes som akurát jeden robil , vrátane vyčistenia klapky a dvoch hadíc hore zožratých od kuny ... odlučovač komplet zapchatý , plno karbonu v motore a prakticky to auto nešlo a padalo do núzáku len kvôli tomuto
pre predstavu