Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/18/24 ve všech sekcích

  1. Zánovní auto (OIII se vyrábí or r. 2013..) by tohle asi dělat nemělo, Velké teplo je obecně zabiják baterek, a to (i) bez varování. V zimě je to trochu slyšet a dá se včas konat. Baterka je rozhodně na výměnu (patrně i s nakódováním). Může to být rozpadlá deska, nebo nedostatek elektrolytu (bezúdržbové autobaterie jsou jen PR nesmysl). No apak do servisu na smazání chyb a na prověření nejčastějších příčin - jestli něco z baterky neodebírá moc klidového proudu (cokoliv nad cca 100mA trvale znamená, že auto po delší době nenastartuje), neuspaná jednotka, třeba kvůli špatnému čidlu apod. Kostření, dotažení spojů ke startéru a alternátoru, kabeláž. Jaká autobaterie tam je teď? Kapacita, technologie.
    1 bod
  2. Mám zatím velmi malé zkušenosti s Kamiqem (domů přivezený v úterý) s tímto motorem spojeným se 7. stupňovým automatem, přesto jsem velmi spokojen. V principu se při jízdě chová úplně stejně jako Kodiaq 2.0 TSI, reaguje na chování nohy na plynu, od jízdy na 7 stupeň při 65km/h s velmi lehkou nohou na plynu, až po rychlé podřazení klidně o 4 stupně dolů, pokud mu naložím při předjíždění. Neslyším žádný nadměrný hluk od motoru, jeho zvuk není nijak nepříjemný ani ve vysokých otáčkách, nejsou cítit žádné nežádoucí projevy 3 válcového motoru. Výkon i kroutící moment jsou dostatečné pro pohodlnou jízdu jak úplně prázdným tak i naloženým autem. Spotřeba se určitě po najetí pár tisíc kilometrů ustálí, teď se pohybuje od 6,5 do 7,5 litrů na 100 km. Pokud by se mě někdo zeptal, s klidným svědomím mu tuto motorizaci ve spojení s DSG 7 stupňů, doporučím.
    1 bod
  3. Mně se líbí Karoq jedině ve Sportline. Ale pro prakticky smýšlejícího člověka jsou to zbytečně vyhozené peníze navíc, což respektuji. Tak samo to mám i u Kodiaqu. Aktuálně ladím konfiguraci pro objednávku a rozhoduji se, jestli dávat Canton, nebo ne + asistent změny pruhu. Naopak se rozhoduji, že přidám tažné zařízení, protože i když to auto má přípravu v základu, slyšel jsem, že případné dodělání vyjde docela draho. Taky mě štve, že Mobilita Plus (záruka 5let/100000km) se už musí platit za 13000,- a není to jak kdysi za 2000,-
    1 bod
  4. TSI umí jezdit za hubičku, hlavně v rychlostech do 100 km/h, pak už to leze nahoru. DSG pokud se chová jako u jiných motorů, jakože bych se vsadil že ano, tak nezdravě podtáčí. Občas to chce prohnat v otáčkách víc jak 3000, jinak bude motor trpět na vyšší karbonizaci.
    1 bod
  5. Tak manželka se konečně rozjela někam dál než obvyklých 10 km do a z práce. Tady na těch krátkých trasách si Kamiq vezme v průměru 6,6 l/100km. Teď mně hlásila, že dojela do cíle své dnešní cesty s průměrnou rychlostí 64km/h při spotřebě 4,7l/100km. Kamiq má najeto necelých 2500 km. Takže to je neočekávaně velmi nízká spotřeba. Opět to přičítám především DSG převodovce, ta je prostě geniální :)
    1 bod
  6. Tak napis ako to je, maju tie piesty vecsie montazne vole? Maju. Je viskozita oleja podobna vode? Je Prvych 1000km ide olejove cerpadlo na max tlak, az potom je regulovane.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...