Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/08/24 ve všech sekcích

  1. Ségra se dnes na Islandu vydala na místo, odkud Jirka spadl. Zapálila tam aspoň svíčku Byl tam šílený vítr. Ten se zastavil v momentě, kdy zapálila svíčku. Náhoda?
    9 bodů
  2. Jedna společná, kde jsme všichni Díky moc za sraz
    4 body
  3. Mě ještě také něco zbylo tak bych mohl zkusit dát aspoň něco málo i tam, díky
    1 bod
  4. Důležité faktory 1. Souvislé proudy vozidel: Zákon uvádí, že pro souběžnou jízdu musí být vytvořeny souvislé proudy vozidel v různých pruzích. Pokud tomu tak je, může se jednat o souběžnou jízdu, což znamená, že jízda v pravém pruhu rychleji než v levém nebo prostředním nemusí být považována za předjíždění. 2. Přizpůsobení se rychlosti pruhu: Je také důležité, aby řidič v pravém pruhu nepřekážel a nesnižoval plynulost provozu, což znamená, že jeho jízda musí být přiměřená rychlosti v jeho pruhu. Shrnutí: Pokud jsou levý a střední pruh plné vozidel, které jedou pomaleji, a v pravém pruhu jedete rychleji, za předpokladu, že jde o souvislé proudy vozidel, se tato situace dle výkladu § 12 odst. (3) zákona považuje za souběžnou jízdu, nikoliv za předjíždění. Tento výklad se zdá být správný podle zákona. Osobní názor: Pokud tedy jedeš v pravém pruhu, měl bys udržovat takovou rychlost, aby nedocházelo k omezení plynulosti dopravy. Nicméně, pokud bys v takové situaci předjel auto z pravého pruhu a následně se zařadil do prostředního, je to jasné porušení pravidel – "game over". Myslím si také, že hranice mezi tím, kdy to policie vyhodnotí jako souběžnou jízdu a kdy jako podjíždění, je posunuta blíže k podjíždění, než se obecně předpokládá. Podle mého názoru mluvíme o situaci, která se nejčastěji vyskytuje na dvouproudé dálnici. Typický scénář: v pravém pruhu jede souvislá kolona kamionů s většími rozestupy rychlostí 90 km/h a v levém pruhu se pohybuje kolona osobních aut jedoucích zhruba 110 km/h. Jako řidič osobního auta v levém pruhu vidíš, že mezi kamiony vpravo jsou velké mezery, a před tebou se táhne zbytečně 10–15 aut, která by tě měla pustit, abys mohl jet svých 130 km/h. Kdybys se rozhodl přejít do pravého pruhu a "souběžně" dojel až ke kamionu a předjel všech těch 15 aut a pak se znovu zařadil do levého, policie by to podle mě zcela jistě vyhodnotila jako podjíždění. A to je ten scénář, který má většina řidičů na mysli. Použil jsem příklad dvouproudé dálnice, protože je zde tato situace nejzřetelnější. K tomu dochází často proto, že řidiči jedoucí 110 km/h se nechtějí zařadit do pravého pruhu, jelikož by museli následně zpomalit za kamionem a špatně by se vraceli zpět do levého pruhu. Na tříproudé dálnici, například před Prahou na D1, je typická situace, kdy prostřední pruh jede rychlostí 100–110 km/h, a řidiči v něm často zůstávají ve své "bublině" a odmítají přejet do jiného pruhu. Když se pak připojí čtvrtý, stoupací pruh, bývá třetí pruh (pravý) často zcela prázdný, zatímco v levém pruhu se auta pohybují nárazově rychlostí mezi 110 a 140 km/h, v závislosti na hustotě provozu v prostředním pruhu. Kvůli alibismu policie a bezohlednosti zhruba 20 % českých řidičů často nemáš žádné ideální řešení. Buď se smíříš s tím, že pojedeš v pravém pruhu rychlostí kolem 100 km/h, nebo budeš v levém pruhu neustále zrychlovat a brzdit, případně riskovat konflikt s policií, která tě může snadno zastavit a pokutovat, protože jsi pro ně jednoduchý cíl.
    1 bod
  5. Zvenku pěkný, ale nevím, nějak mi to stále připomíná toto provedeni s logem je dle mého hodnotnější
    1 bod
  6. typnem si ze Teba mechanika / technika nezivy , ak ano , mame aj takych co svojej robote nerozumeju uz par desatroci si nemusim citat clanky typu vykon vs tocak niesom sam co sa ti tu snazi vysvetlit co sa deje v podtocenom motore , ale kedze niesi technik , nechapes tomu a veris niecomu comu chces verit avsak , nic si z toho nerob ze tomu nerozumies , ja vobec nerozumiem ľuďom (smutne) , som trochu autista , tiez nechapem financiam a neviem pravopis , len netvrdim ze to vsetko ovladam a necham si to vysvetlit ak treba , ale do techniky nech mi nikto nelezie :-)
    1 bod
  7. Palivo ti zachrání ventily od karbonu? A to jak prosím u přímovstřikového motoru? Maximálně ochrání vstřikovací ventily, respektive jejich trysky. Viděls například někdy třeba motory 1.8 TSI a 2.0 TSI, jak vypadají jejich ventily, sání a pístní kroužky? Tady zase jedno "napečené" 1.4 TSI. Víš například co to je tzv. vnitřní EGR a co způsobuje? Napřed se trochu dovzdělej a pak mudruj. Jeden test ještě nic neznamená, oni to beztak nejspíš někde nešudlali skoro na volnoběh. O to jde, o způsob provozování, dále pak o nějaké případné konstrukční přešlapy, závady, atd.
    1 bod
  8. Olej sa odparuje, koli emisiam je odvetranie z klukovej skrine vedene do sania, tak ze olejove pary sa zachytavaju na sacich ventiloch a obaluju ich. A kedze niesu omyvane benzinom casom sa znizi prierez alebo prestanu zatvarat. Tak ze jazda na 1500 otacok je risk pre dlhu zivotnost motora.
    1 bod
  9. tak mam to hotove. Postup: 1. vyjmout sedacku ( to snad kazdy zvladne) obr 1. 2. bude se muset prorezavat hadr na kelimky a vylisek vzadu ( cervene). mista uchytu, vpredu a vzadu-srouby (modre), , 3. na stranach jsou suche zipy (cervene), pak se vytahnou konce zipu. (modre), rozepnou se. Pak se rozpoji plastova spona na spodni strane. (zelene)., 4. vynda se sololitova deska. uchytky (cervene) se daj lehce tahem vytahnout. 5.Nahore to drzi zastrcenim pod kovovej uchyt (cervene), 6. natahnout zpet, zapnout zipy, vyriznout diru na prolis kelimku, 7. konce zipu zastrcit zpet a suche zipy taky. stolik nasunout vpredu az na doraz. (cervene), , 8. vzadu prisroubovat. Bacha srouby nejsou soucasti dilu, musite si je objednat zvlast. ( ja zapomel ) A je to.
    1 bod
  10. OK, zkusím to ještě jednou a pomalu. Systém EGR způsobuje navrácení části výfukových zplodin zpět do sání motoru a pokud ten motor nemá současně nepřímý vstřik paliva do sacího kanálu, způsobuje to karbonizaci spáleného paliva na sacích ventilech. Zároveň spalováním paliva dochází k jeho karbonizaci na dalších částech podílejících se na spalování, jako jsou vstřikovače a výfukové ventily. Myslím paliva bez dalších přísad. V extrémních případech i na samotných stěnách válců. No a benzíny, o kterých já píšu, ve svém složení obsahují detergenty čistící vstřikovače a výfukové ventily a po svém shoření se nepodílejí na karbonizaci na sacích ventilech. A klidně mně dej další negativní hodnocení, pokud tě to pohladí na egu, přeju ti to. A jistě, zpochybnit takový test je jednoduché, to beru. Ale je zajímavé, že po takové době, jak dlouho tady už ty tříválce jezdí se s nimi netáhne taková pověst jako tomu bylo např. v případě motorů HTP.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...