Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/16/24 ve všech sekcích
-
ja som všetko objednával z Allegra. akú máš pohonnú jednotku a pohon? na S3 sa da nahodiť až 16plastov na podvozok. záleží ale čo máš už nahodene. 1.plech pod motor môže mat 3velkosti - krátky pre benzíny (5q0825235c) - stredný pre TDI (5Q0825236P) ale je možnosť ho rozšíriť prídavným až cez celu nápravnicu (3Q0199110B) - veľký ktorý siaha až po koniec napravnice 5wa825236c 20. plech chrániaci katalyzátor. môže byt- AL (5Q0825230K, 4x N0385494 ) -AL+plast (5Q0825229C, 4x N0385494 ) -4x4 (5Q0825230J, 2x N0385494) tak sa dáva len taký krátky kvôli usporiadaniu výfuku 61.60 P a 60 L sú zadne tri plechy ktoré sú pod rezervou. ak máš benzín tak tam jeden plech nedáš. to iste platí ak máš verziu šport z 2mi tlmičmi (3V0825205, 3V0825205A,3V0825336A alebo 3V0825521) 30. je pravá aj láva zase ak máš benzín tak tam lávu nedáš ale da sa orezať kúsok a je tam (3Q0825101A, 3Q0825102A) 29tka sú krytky do 30tok.(3Q0825967) tieto sa už nevyrábajú nove len z bazáru. (nedávajú sa dokonca ani do S4 dajú len guľatú zaslepnú na dieru) ja som si do nich vyrobil aj zdvíhacie body aby som neničil prahy(viem vyrobiť) 25tka je zase pravá aj ľavá môže byt plastová 3Q0825201 a 3Q0825202 semišová 10. je stredový kryt zadnej nápravy (3Q0501713) 27. je zase pravá a ľavá je to kryt predných spodných ramien. oficiálne sa dávali len na IV ale idu dať všade. (3Q0407117B a 3Q0407118B 4x N0385494) 22. je to iste ale na zadnú nápravu. oficiálne sa dávali na Kodiaq. ale na S4 už ho dávajú (5Q0511533A, 5Q0511534A, 4x N91133501,4x 8E0825267, 4x N90920301) v prípade otázok mi napíš. poprípade môžem aj nafotiť na aute. jaj mam všetko okrem jednej 60tky1 bod
-
Ahoj, dodám vyústění mojí story, pokud někdo sledoval Vzpěry (nové, neoriginální NTY) jsem dovezl do servisu, ať mi je tam dají a nastaví v diagnostice. Po zapojení zjistili, že je vadný ještě zámek (ale i ty původní vzpěry), tedy použili ty nové, dodali nový origo zámek, nakonfigurovali a teď vše chodí, jak má. Nebylo to levný, ale bylo to výrazně levnější, než s origo vzpěrama a doufám že tím ten příběh končí! Howgh1 bod
-
Také se mi nabízí srovnání můj Rapid SB 1,0 TSI 81kW Style+ s "pár" vylepšeními vs. párkrát do roka jedu Scalou 1,5 TSI 110kW Style+. Moje dojmy vpodst. stejné - prostorná kabina, měkčené plasty a oproti Rapidu opravdu pohodlnější posez, podstatně lepší je podvozek a jízdní vlastnosti celkově. U Rapida mi vadí nejen větší citlivost na boční vítr, ale hlavně takovéto zakymácení ze strany na stranu, když i pomalu přejedu jakoby šikmo přes nějakou příčnou nerovnost (úplně stejně to dělalaly už všechny Fabie 2 a Rapid tohle asi podědil). U Scaly mám problém, jak do ní sednu vždy po několika měsících, tak vpodst. neumím ovládat základní věci (např. topení, povypínávat všechny asistenty) a učit se to v autě které není moje za pochodu při jízdě je docela hazard, že bych jej taky nemusel vrátit vcelku 🤨. Scala v globále je velmi dobré auto, ale to ovládání komforních funkcí? Prostě není sednout a jet (jako u aut dříve) a to vnímám jako zásadní nevýhodu (což se týká vpodst. všech soudobých aut). Kdo s tím jezdí pravidelně, ten už bude vědět kde co a jak, takže pak OK.1 bod
-
@Deawon Jelikož jsem obojím prošel, tak nemohu souhlasit a Scala je oproti Rapidu dál ve všem. Asistent pruhů se dá obrátit a máš klid, ostatní neobtěžuje a zvykneš si. Kufr pokud porovnávám se Spacebackem, tak je také větší a dostačující, podvozkově nesrovnatelné a prostorově taktéž. @Martab Souhlas, za ty prachy to za mě stojí a stálo.1 bod
-
V říjnu 2019 jsem dostal služební Rapid 1.0 81kW Ambition+ a za dva týdny jsem si koupil svůj Style+. Za pět let jsem najel 94000km a 35000km. Svůj Rapid jsem si kompletně odhlučnil, nové repro 4+4 Hertz, 3vrstvá antikorozní ochrana podvozku, úprava sedaček s bederní výztuhou, LED interiér, dokódování několika funkcí a spoustu dalších blbostí. Nyní jsem dostal služební Scala 1,5 110kW TopSelection a tak mi to nedá neporovnávat. Scala plusy: luxusní pohodlí, sedačky jsou ohromný rozdíl. Pohodlný podvozek + vyšší profil 16" pneu. Ostřejší brzdy (zřejmě dosaženo měkčími materiály a tedy mnohem rychlejším opotřebením viz. recenze ojetin), zrcadlení telefonu na větším displeji, který je i výše položený a tedy více na očích. Samozřejmě 4válec a vyšší výkon je znát (převody jsou podstatně kratší a tak se na vesnicích jezdí pohodlněji). Trochu širší interiér. Výdechy ventilace vzadu v loketní opěrce. Větší rejd při otáčení. Vyhřívaný volant. Lepší odhlučnění. Vyšší čelní sklo a lepší výhled. Scala mínusy: Auto je tak "chytré", že z řidiče dělá blbce. Asistenti na všechny úkoly. Neustále něco pípá (otevřené dveře, pozor motor běží, vystoupili všichni). Pokud projíždíte rozkopanou komunikací a nebo se potřebujete na poslední chvíli vyhnout překážce, tak je tahání s volantem nebezpečné. Nastavení klimatizace je ve faceliftu pohodlnější, ale pokud si jenom chcete zapnout AC a vrátit se zpět na přehrávání hudby, tak musíte kliknout 3x (tlačítko menu na klimatizaci > na hlavním displeji AC a opět kliknout na třeba Média). Sice pomůže záložka v oblíbených, ale fyzické tlačítko by pomohlo. Dále kufr. V Rapidu 550l vs 467l. U Rapida velká základna, před rezervou prostor, kde mám nářadí, kompresor, povinnou výbavu, smeták, pilku, nůž, startovací kabely, respirátory, hadry, několik rukavic, tašky, teleskopický obušek a dalších milion věcí. U Scaly tento prostor chybí. Dále v bočních kapsách mám 2x 2l PET a dalších hromadu věcí. U Scaly bída. Další problém je absence Skiboxu. Pro mě jako pro rybáře je to věc k nezaplacení. Je hrozně znát ten posun hlavně v pohodlí, ale na druhou stranu služební Rapid vyšel firmu co nám to dávala na operák na 338tKč a můj na 352tKč oproti tomu Scala bez slev 605tKč a díky slevám to kupovali za 492tKč. Jako soukromník počítám, že by vyšla cca na 550tKč a to je 200tKč příplatek za 5let oproti Rapidu. Za mě pohodlí, jízdní vlastnosti a motor rozhodně plus, ale kufr a otravné asistenty to sráží. Jako služební auto paráda, ale jako rodinné malé auto. Bohužel pro kufr musíte do Octavie a tam je to min. dalších 200tKč příplatek za rozumnou výbavu. Rapid ač ten vypadá ještě více jako lowcost auto, tak je oproti dnešním autům mnohem jednodušší na obsluhu + poměr cena/odolnost/využitelnost jen tak někde jinde nedostanete.1 bod
-
Jj, mám úplně stejné zkušenosti z ČB na Lipno a zpět. Nahoru na Lipno lehce přes pět litrů a zpět hluboko pod čtyřmi litry (Rapid Spaceback DKRC).1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Zevraj je hento nejaká chémia na plech, preto to vyzera jak hrdza. POužijem nejaky odmasnovač a potom tam dam farbu a lak1 bod
-
1 bod