Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/17/24 ve všech sekcích

  1. Na diagnostike skutocne bola chyba - zaseknutie motorceka klapiek. Vymazal som a potom som spravil 'trojtlacitkovy' reset/ kalibrovanie klapiek. Chvilku cvakali a nasledne sa chyba na diag neobjavila. Ale nemal som cas na jazdnu skusku, takze uvidim zajtra, snad.
    1 bod
  2. Pravdou je, že náš před rokem koupený 3 roky starý Rapid byl na podvozku v docela dost hrozném stavu, včetně výfuku. Je vidět, že na tomto autě se opravdu šetřilo... bohužel. Já nechal hned po koupi udělat u mechanika, kterému věřím, kompletní nástřik podvozku, včetně dutin blivajzem od würthu. Považuji za docela smutné, že 11 let stará a vysmívaná Thalia, kterou jsme z domu poslali pryč byla v o 100% lepším stavu na podvozku i výfuku. Ten se dokonce doslova blýskal... Nástřik bych rozhodně u jakéhokoliv, nejen tohoto auta nepodceňoval a kdybych jej kupoval i jako nové, šlo by na nástřik obratem. Ze zkušenosti vím, že od určitého momentu už se koroze na podvozku nedá zastavit, ale jen a pouze zpomalit. Krásně to bylo vidět na 6ileté KIE Venga, kterou jsem chtěl koupit od bratra. Ta už prostě po 6i letech zachránit nešla :(
    1 bod
  3. Na práce na podvozku vyrobil už kdysi můj táta nájezdové klíny. Je to zbušené z dřevěných fošen, vysoké cca 25cm. Jinak já podvozek také v zimě pravidelně vymývám tlakovou vodou a na jaře to vymeju komplet, při tom sundavám i plastové kryty pod motorem i dlouhé plastové kryty podvozku. Když vše vyschne, tak zevrubná kontrola podvozku (úniky kapalin, stav manžet, zátky dutin, výfuk atd.) a přitom i kontrola koroze. Ničím to plošně nenatírám. Části lakované v barvě vozu stříkám voskem na dutiny, na černé díly se mi velmi osvědčilo prastaré mazivo A00 (tzv. nulák) - zde bacha, abys to nenamazal na pryžové části! Mažu to jen na orezlá místa, je to mastný a lepí to jak med. Odvzušňováky a hůř přístupná místa černých dílů přestříknu aspoň silikonovým olejem, ten neškodí gumě a aspoň je to trochu mastný, nebo na to stříknu ten vosk na dutiny...
    1 bod
  4. Tak jenom abych téma uzavřel: Škoda Auto jsme se ozvali a nabídli "prozákaznické" řešení slevu 30% ceny opravy (p.c. 60tis). Do soudu jsem nešel, nechal jsem se odradit právníkem vzhledem k nejistotě a délce řízení (samotný posudek kupodivu jen cca 6tis) Auto má komplet nové prahy od místního karosáře, v perfektní kvalitě. Materiál, práce, lak a vystříkání dutin prahu celkem 15tis. Ukázal mi původní prahy - bylo to shnilé jen u té díry cca 5cm na kažkou stranu. Zbytek byl netknutý. Pro úplnost - ten kvalitní autorizovaný servis Škoda se jmenuje UNICAR Ostrava.
    1 bod
  5. V tomto případě, jedině soudního znalce (taková díra nemůže náhle vzniknout do roka u pravidelně servisovaného vozu) a na základě jeho posudku požádat servis o přezkum reklamace s upozorněním na případnou soudní cestu. Ano, snadno se mi to píše, ale jiné řešení není. Dva roky nazpět jsem koupil Fábii 2 z 2009, nalítáno 90k km. Po odstranění levé přední záslepky, se objevila díra, kterou jsem přenýtoval plechem v délce cca 10cm a vytmelil. Dále bylo nutno v okolí odtrhat gumu, pod kterou byla rez. U pravé záslepky, ale zejména pod okolním gumovým nástřikem se opět v délce cca 10cm začínala objevovat hloubková rez. Zde naštěstí stačilo odtrhat gumu a dále odrezoveč a barva. Zadní záslepky byly OK. Po vystříkání dutiny prahu jsem záslepky dal zpět a všechny přestříkal gumovým nástřikem Body 950. Problém je, že plastové krytky tak dobře netěsní. Lepší by byla guma. Kolem krytek je gumový nástřik ukončen ostrou hranou, takže je otázka času, kdy se pod nástřik dostane vlhkost. Následná koroze přizvedne nástřik a na problém je zaděláno. Řešením je asi po vystříkání dutin, záslepky přestříkat gumou, což jsem i udělal a přední kola doplnil za nějaké 300 zástěrkami. Na Feldě z 98, která měla přes 200k km jsem problém s prahy neměl, protože tam nebyly ty debilní díry ze spodu.
    1 bod
  6. Tak to je hnus. Tak rychle koroze. Já mám svého šediváka skoro 4 roky a nic. Kle, klep, klep. Snad dají nové dveře a ne jen zaretušují strupy.
    1 bod
  7. Ahoj vespolek, po delší odmlce jsem zpět. Koukám podle příspěvků výše že tahkle část se jim ve Škodovce nepovedla. Konečně jsem měl osobní jednání přímo v servisu. Bral jsem to jako reklamaci posledního záručního servisu. Dopadlo tak jak se dalo čekat: Tím že auto prošlo STK (ovšem v jejich režiii - tzn. oni zajistili připravu i provedení) tak v té době muselo být způsobilé a s minimem koroze a basta. Technicky si s tím dokážu poradit. Vyvařit a nakonzervovat je ten nejmenší problém. Sere mně ale toto donebevolající vyjebávání. Proto se chci zeptat jak dále. Napadlo mne oslovit přímo Škoda Auto o vyjádření a hrát to na zanedbané prohlídky. Případně ještě soud ale nevím od čeho se odpíchnout. A hlavně jakou mám šanci na úspěch...
    1 bod
  8. Ty krytky jsou tam úplně na exkrement a drží se v nich vlhkost.
    1 bod
  9. Tak jak jsem to již několikrát psal a sám osobně na vlastní kůži několikrát poznal, tak dnešní úroveň služeb v tomto státě ( a nejenom u nás) je tristní a zoufalá, autorizované autoservisy nevyjímaje. Vozy se nezřídka kontrolují systémem dání razítka do servisky, nebo dnes jen elektronickým záznamem. Takové předepsané výměny motorových olejů jsou toho dalším příkladem. Někdy a někde se dělají poctivě, někde to odrbají jak to jen jde. Hodně lidí může mít pozitivní zkušenosti, nebo má tzv. prostě dojem, že je jim poskytována adekvátní a správná péče, ale přiznejme si to, těžko se dá okamžitě poznat jestli se autu ta péče věnovala, nebo tu servisní prohlídku a údržbu takzvaně jen odstála. Tyhle tzv. odrbávky se projevují až postupem doby a na to opravárenské a servisní služby v oboru automotive nezřídka sázejí. Možná stačilo v tomto případě poklep na prahy a průměrně schopný automechanik dle zvuku musí poznat, že ten zvuk není plechový, ale jaksi papírový. Ale třeba takový systém protikorozivní kontroly karosérie ani není předepsán a tak kdo a proč by měl být tak sám o sobě iniciativní? Tenhle přístup se v dnešní době jaksi nenosí, bohužel. Mě v servisu od určité doby vídávali jen při koupi auta a pak až při první předepsané prohlídce auta a pak již nikdy více. Řeším si to jinak, na celou záruku kašlu, ale o auto se náležitě starám ( zatím se mi to vyplácí) a raději za vlastní peníze. Je to dražší, ale mám jistotu a vím, co se s autem doopravdy dělo. Samozřejmě není to pro každého, ale já raději zkousnu toto, než jakékoliv podvodné jednání, to bytostně nesnáším a dávám to těm lidem náležitě vědět a pocítit, pokud to na mě někdo jen zkouší.
    1 bod
  10. Auto po 10r sa bud srotuje alebo preda nejakemu nestastnikovi. Navyse mas 250tkm. Daj to do zberu. Lebo uz sa na tom len zacnu sypat dalsie veci, spruziny predne tlmice a podobne. Tak ze smer ekologicka likvidacia. Ps. Skelet nikdy nebol z pozinku max tak dvere blatniky a kapoty nemate audi ale skodofku fabiu. Pri kupe jenpotrrbne vystriekat dutiny voskom a podvozok osetrit. Casy ked to robil vyrobca a staral sa su prec. Setrit sa musi.
    1 bod
  11. @jipol57mám prakticky stejné auto jako Krupp. Prahy se mi rozpadají kolem těch samých těsnění jako jemu.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...