Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/23/24 ve všech sekcích

  1. Není to úplně jak píšeš.Do DQ250 se používá stejný olej jako do DQ500-do určitého roku. Osobně bych nikdy nedal jiný než originál.osobně nevím v čem se liší,ale měli jsme tu zákazníka,kterému jsem měnili olej v DSG který si sám přinesl-Liquy Molly.Ten olej smrděl úplně jinak než originál. DSG není věc za pár kaček abych ušetřil nějakou tu tisícovku.
    4 body
  2. Odšroubovat 17, našroubovat 16, kontrola tlaku, reset kol a nic dalšího nedělám.
    3 body
  3. Ahoj. Já měřil ampérmetrem odběr proudu z baterie při zamknutém autě, zavřená kapota. Auto má kessy. Pokud byl klíček vzdálený od auta míň jak cca 10m odběr z baterie byl větší, i bylo slyšet, že pod kapotou stále něco žije a to i více jak po 20 minutách. Pokud je klíč dále jak cca 10m auto se uspí a odběr klesl na minimum. Přesné hodnoty již nevím. Trápila mě vybitá baterie 2 roky stará. Baterii jsem vyměnil z původní EFB na AGM (překódování jednotky). Klíč mám od auta v dostatečné vzdálenosti a tak doufám že bude klid.
    1 bod
  4. Ahoj, nové auto - trasa 93 km včera za 5,9L na 100 km, jel jsem předpisově. Jsem překvapený jak sametově a krásně ten motor jede. Kolikrát má motor neustále zařazenou 7čku a pořád bez podřazení zrychluje když je potřeba. Mám auto s DCC, které mám přepnutý na maximální komfort. Nečekal jsem, že RSo bude neuvěřitelně pohodové a spíše mě nutí jezdit na klid a spotřebu. Celkově jsem už ujel 1100 km a zatím spotřeba dlouhodobá je 6,7l na 100 km...
    1 bod
  5. Jestli to mas v zaruce... neni co resit... Jestli ne dej tam G12 EVO
    1 bod
  6. Pokud při otáčení vypínačem světla bliknou, tak to bude na 99% tím vypínačem. Ještě bych se podíval na konektor u něj, jestli tam není něco volného nebo zoxidovaného.
    1 bod
  7. Isofix je skrytý v čalounění - viz obrázek.
    1 bod
  8. Skrz sání, tak jsem to rozebral a bylo to namotané kolem ventilu, většinu jsem vyndal a poskládal, po nastartovani to hulilo jak čert, ale už dobrý, je venku.
    1 bod
  9. Vydrží, nevydrží, ak by sa to tak bralo tak načo lakovať karoseriu, aj pri nej trvá pokiaľ sa hrdza prekúše... Je to slovíčkarenie, proste kvalita je tu tam...
    1 bod
  10. No, taky uplne nechapu, oc jde. Vyfuk je ok, netreba ho menit a pod auto se zpravidla nedivam. Je mi fakt jedno, jestli vyfuk pri vyfukovani vyfukovych plynu vypada dobre nebo spatne. Pokud vydrzi alespon deklarovanych 6 let (zkusenosti z minula hovori o vice letech), nemam s tim v tomto pripade nejmensi problem. BTW, neni problem ho udelat z kvalitnejsiho materialu, ale chtel bych videt zakaznika, ktery by si byť jen dobrovolne priplatil za vyfuk, ktery sice vydrzi stejne, ale bude lip vypadat. O sportovnich vyfucich / tuningu řeč pochopitelne neni. Nehledejte problemy tam, kde nejsou a smirte se s tim, ze mate auta z nizsich (levnejsich) trid. Az vyfuk odejde po 4 letech, stezujte si a zkuste reklamovat. Do te doby je to jen zbytecny povyk.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...