Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/05/25 ve všech sekcích

  1. Binární AGM= bipolární např. tady https://cz.yahengbatterie.com/bi-polar-battery/ Typ zapsané baterie není pro servis, ale pro samotné auto, aby vědělo, jak má dobíjet.
    2 body
  2. To je přesně ono, ten stejný problém jsem měl já. V autě nic, ale v hovoru to vypadalo na turbo. Hodně jsem se s tím natrápil, ale nakonec po všemožných testech a hledání jsem šel do autorizovaného servisu pro radu. Chvíli hledali a našli, že na to dokonce existuje předpis od Škodovky na opravu tohohle problému. Je to výměna jednotky online konektivity. Jiná možnost bohužel není. Jedná se o jednotku co je umístěna za budíky v přístrojové desce . Jednotka má označení 5NA 035 284 A. Tyhle jednotky s tím mají problém, a nahrazují se novou generaci která už ten problém má vyřešeni. Označení nové je stejné jen na konci má písmeno B. Nová od Škodovky stála raketu, ale nakonec jsem tam dal starší, ale už tu novou generaci s B na konci. Vycházela na cca 1500 z bazoše a výměna byla za 10 minut hotová. Jediný zádrhel byl v tom v nakódovaní jednotky. I když mam VCDS diagnostiku tak jsem si s tím nevěděl rady a pořad mi to hlásilo chybu. Nakonec jsem musel do Škodovky aby ji nahráli do auta a fungovala. Takže je potřeba vyměnit jednotku, jiná cesta opravdu není. Od výměny jednotky je to už rok a žádný problém.
    2 body
  3. Neboj, ukáže. Bude tam vada ovládacího motorku dané klapky, který má buď vydřenou dráhu potenciometru anebo i prasknutou osicku uvnitř motorku, ale to už je podrobnost, která tě zajímat nemusí.. To, že bliká panel je správně, signalizuje závadu na systému.
    1 bod
  4. Ve fabrice se vzdy plni jen zimni. Jak v lete tak v zime.
    1 bod
  5. S těmi termíny dodání to může být stejné jako u neFL verze v době chipové krize. Lidé čekali na auto rok a déle a já ho měl za 6 měsíců od objednaní, protože prodejce měl už objednanou variantu Style a jen udělal úpravy barvy, dodání dalších doplňků, tak jsem se dostal třeba do poloviny seznamu s novou objednávkou.
    1 bod
  6. na zahraničním forum někteří lidé provozují AGM v režimu binární AGM, prý to udržuje baterie více nabitou.
    1 bod
  7. To by aj mna zaujimalo co je to Binarni-AGM....a ten nazov/typ ma vplyv na nabijanie alebo je to len zaznam pre servis o aky typ baterie ide?Ď👍
    1 bod
  8. @Gandi To, co se u volantu řeší, není jeho tvar, ale jen ten nápis místo loga. Jinak je ten volant úplně stejný. A za mě taky teda ten nápis je fuj
    1 bod
  9. @Kuba04 Proč se na OII ptáš u kodiaka? Přijde ti to jako stejný auta?
    1 bod
  10. Ono v zadních dveřích není v podstatě žádné osvětlení, které by varovalo přijíždějící zezadu před otevřenými dveřmi. A ta trapná odrazka v předních dveřích a ambient v červené barvě to nevytrhnou, nakonec otevřené zadní dveře to zakryjí.
    1 bod
  11. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Battery_Replacement
    1 bod
  12. Caute...co zadat vo VCDS ...aky typ baterie? mam novu origo...dakujem
    1 bod
  13. S porizenim 3D tiskarny me napadlo zmensit puvodni verzi DPF monitoru, protoze bych si mohl jednoduse vytisknou krabicku na pouzity modul. Duvodu pro zmenu bylo ale vice. Svetlo vydavane LCD displejem je v noci opravdu otravne a navic monitor zabral skoro celou odkladaci schranku, kterou chci zase vyuzivat. Umisteni bylo celkove docela nestastne, clovek musel sjizdet pohledem az k radici pace a nesledoval cestu. Pro novy monitor jsem si vybral Arduino modul LilyGO TTGO T-Displej ESP32 1.14 TFT a to proto, ze uz obsahuje vse v jednom - ridici desku, BT modul a barevny displej. Pro program jsem vyuzil jako zaklad puvodni kod pro Arduino UNO z predchoziho modelu. Diky velikosti modulu bude monitor umisteny v urovni oci vedle budiku. Pripojeni monitoru je pouze pres USB-C konektor na spinane napajeni 5V. Momentalne monitor testuju, ale uz ted je zmena super. Pismo je dostatecne velke takze se da pohodlne precist, navic jsem kod upravil tak, ze pokud se bude blizit regenerace, zmeni se i barva merenych hodnot ze zelene na cervenou. Prubeh regenerace pak zlutou. Porovnani velikosti s predchozim monitorem. Video zapnuti monitoru
    1 bod
  14. Riesim teraz ten isty problem mne odporucaju za cca 300€ deaktivovat cely system ad blue a tym to bude vyriesene udajne to nema vplyv na KO ani STK ani funkcnost motora.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...