Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/12/25 ve všech sekcích

  1. Zdravím, mám pro vás malý update. Od září 2024 mám nové auto a aktuálně mám najeto 13 tisíc kilometrů. Musím uznat, že na to, jak je motor živý a výkonný, je spotřeba opravdu slušná. Při jízdě podle předpisů se dokážu dostat na 6,4 l/100 km. Při svižnější jízdě a občasném „blbnutí“ jsou údaje následující: Od načerpání 406 km průměrná spotřeba 7.3l na 100 km Velmi mě těší, že motor zatím vůbec nežere olej. Kodiaq po faceliftu už měl po 13 tisících kilometrech dolito snad dvakrát po litru oleje. Díky této zkušenosti mám jasno – už jedině benzín. Ta tichost a kultivovanost jízdy je naprosto fascinující. 😊
    2 body
  2. A proc neskusi treba prehrat soft dotcenych jednotek? Neverim ze by v autorizaku doporucili nelegalni vyrazeni adblue...
    2 body
  3. Noo podle tvoji fotky ti na volantu chybi tlacitko travel assistu
    1 bod
  4. Dá, akorát musíš sdělit, jaká je to Fábie. U dvojkové pojistka č. 51, u jedničkové jedna z pojistek 53, 58, 66, u trojkové 5 případně 30, u čtyřkové 33.
    1 bod
  5. Tak to já se stále na každou jízdu těším a užívám si ji. A těch pár SW chyb (u mě zatím nic vážného) mě nerozhodí. Myslím, že tak to bude mít velká většina uživatelů K2. Oproti tomu mě kdysi Fabia 1.2HTP několikrát někde nechala, když postupně odcházely zapalovací cívky.
    1 bod
  6. @Ondra16V já bych se s dovolením, pokud to lze, taky ještě nahlásil ... mám to tak na 80% .. snad to vyjde!
    1 bod
  7. Za sebe můžu říct, že i když jsem chlazenou schránku v autě měl, skoro nikdy jsem ji reálně nepoužil. Takže proč nezrušit něco, co většina lidí ani nepostřehne? Naštěstí v tomto případě není problém s retrofitem. U mě je v tom hlavně ta psychologická schránka - něco, co byl do teď prakticky standard, je najednou pryč. A ano, cena těchto dvou dílů pro Škodovku ani náhodou nedosahuje 800, ale každá koruna se počítá.
    1 bod
  8. Nesmysl. Mas tankovat co ti pise pocitac a ne az ti vypne pistole. Ale delej si co chces je to tvoje auto ale pak tu nebrec az dopadnes jako kolega vyse. Konec komcu Vaculik prave rika ze mas tankovat u stojanu max to co ukazuje pocitac nerika aby sis lil z kandaku... Tak nechapu v cem by vykladal pohadky...
    1 bod
  9. Mně připadá, že hlavní přínos té aktualizace je v tom, že tam nastavili zjevně automatický reset asistentů, když vypadnou, aby ušetřili návštěvy servisu, kde nic jiného neudělají popř. aby nebylo potřeba jít do skříňky s pojistkami 😂. Jinak žádné zlepšení nevidím... Pořád platí, že pro mě je to jedno velké zklamání z toho, kam to koncern dotáhl... Auto jako takové je fajn, jezdí se mi v něm citelně lépe, jak v předchozím Kodiaqu I FL, který jsem měl 2 roky, ale ty SW chyby, které jsem v předchozí generaci nikdy, opravdu nikdy nezažil, mě u nové generace neskutečně otravují a způsobují, že autu nedůvěřuji 🤨.
    1 bod
  10. Ano druhý postup....to seriové číslo je důležitá informace pro management baterie že je vyměněná, podle změny kapacity to zřejmě nepozná....
    1 bod
  11. Už několiktrát vypuštěno a znovu naplněno. ŘJ v hodnotách vidí hladinu a obsah. Pamět závad - nic. Auto bylo měsíc v Oficiální servisní partner Škoda Auto. Prý jedniné řešení - vypnout systém v ŘJ.
    -1 bodů
  12. Vypnutí bych bral, kdyby auto nic nepsalo do readiness a nebyl problém na emisích. Močovina je dost agresivní sloučenina, takže na 90% máš nádržku, či ten senzor sežraný, zarostlý. To měl autorizák vědět, určitě měli možnost tu nádržku zkontrolovat endoskopem. Výměna není levná záležitost, ale asi raději to, než aby mi to chcíplo na přejezdu a už nenastartovalo, no nakonec někde na horách v zimě je to stejný případ. Vaculík právě vykládá pohádky - výrobce mého auta s podtržením zdůrazňuje, abych bral u stojanu. Nějak se mi líbí budka u Eurooilu. 1. Koncovka přesně pasuje, 2. Má zpětný odtah, jako každá pistole, takže stopne na max. naplnění. Ad 1. - jsou tací, co plašili s jakýmisi pistolemi "pro nákladní" s větším průměrem. No, tak ať berou u stojanu "osobní". Ad 2. vyhnu se tím přelití z kanystru s tím úzkým hrdlem... Kdybych poslouchal Vaculíka a moudré rady, auto by nejezdilo.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...