Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/17/25 ve všech sekcích
-
Jen ciste ze zvedavosti pochopil jsem,ze jeste auto nemate. takze nevite jak funguje ani parkovaci manevr- trva dost dlouho a je to pomale- hodne . asi ani nevite jak funguje/ nefunguje aplikace. Z toho jak jede ( jak se ji zrovna chce) je tato funkce kdy vlastne dokazete s autem pouze vyjet dopredu ci dozadu docela ztratou casu a jestli cekate ken ciste na toto tak mi to prijde docela usmevne Kdyz tak me vyvedte z omylu a mate k tomu nejaky jiny duvod. Nez vam nekdy najede apka tak uz budete davno 5x pryc. A to nekdy ani nenajede. A kdyz najede tak je dost zpomalena- zkousel jsem odemykani zamykani plus houkani a je tam delay jak prase.2 body
-
problém bude někde u nich .. dělá mi to to stejné. zkus najít tady na fóru téma se stejným názvem (asi v Superb 3) a tam je někde odkaz na alternativní stránky, kde to stáhnout ... edit:2 body
-
Necekam na tuto funkci. Momentalne vyuzivam Skoda aplikaci a je docela v pohode. Jen jsem si rikal ze by bylo fajn tuto vlastnost mit v novem aute.1 bod
-
@Plzeňáček 😂 ke kazdemu vozu dostanes dokument kde jsou jiz zapsane vsechny kola co jdou na S4 takze i 19.1 bod
-
1 bod
-
@homy @bouchy01 Konkrétně u tohodle motoru bych se úplně do nějakých pokusů nepouštěl... na deklu pod kapotou je napsáno pouze 50800 a v tabulce výše taky... Nechápu v čem je problém s 0w20, když je ten motor na to vyvíjen . Pokud mi to vadí, tak ho prostě měním častěji. Já měním co 15k a olej je relativně stále čistý i před výměnou. Navíc ho je celkem v motoru 6,6l což je hodně slušná porce na 2,0...1 bod
-
Kdyby vynechával válec, vyskočilo by asi EPC. Mě se to stalo poprvé, protže byla vybitá baterie a auto si musela nastartovat studený motor a trochu ji nabít, zároveň to kvůli emisím ohřívá katalyzátor. Snad je to jen kombinace volnoběhu, elektromotoru a zvýšené dávky paliva.1 bod
-
Myslím, že Spider to popsal trefně, Už se přikláním k tomu, že žádná kromě naší iniciativy nepomůže. Jinými slovy kdo nejvíc řve tomu se budeme věnovat, ale to není nic nového tak to funguje i v normálním životě. Michal B. - správná úvaha, trvat na reklamaci, servis bude muset řešit se ŠA jak má postupovat a třeba se něco pohne, budu to řešit asi jako Ty. Jinak tam jsou (tedy u mě výroba 1/24) dvě svolávačky : software - asistenti a ochrana kabelového svazku.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Máš pravdu. Nezkontroloval jsem si to. Jedná se skutečně o modrou Plum. Opravil jsem to1 bod
-
Myslim si, ze by to znamenalo komplet rozebrani sedadla plus rozsireni el. ovladani o tuto funkci. To vyjde levneji to sedadlo sehnat jako celek.1 bod
-
No tak pokud přecházíš z Rapida na Superba, což byl můj případ, tak ti mohu říct, že jsem řešil to stejné, i když u třetí generace. Je to tak, že Rapid na 15" kolech má mnohem tvrdší podvozek než Superb na 19". Já mám teda zkušenost jen se 3. generací, ale 4. na tom určitě nebude hůř. Já dával 19" kola i na zimu a úplně v pohodě. Pokud jsi ale předtím měl Superba treba na 17", tak ti to může připadat tvrdší. Záleží na tom, z jakého auta přecházíš.1 bod
-
Já tam příští týden jedu s pár drobnostma a ten podvozek již potřetí zmíním. Jsem zvědav co řeknou mi. Jak jsem to řekl poprvé tak že se to řeší a ví se o problému, podruhé že tlumiče mají ale není software a nyní to bude potřetí a již to nechám zapsat jako ofiko reklamaci.1 bod
-
Já doporučuji DCC podvozek, bez něj si nedokážu auto představit. Ty rozdíly jsou opravdu velké !1 bod
-
Dle poslední informace z tohoto týdne, tak svolávačka na ten podvozek určitě nebude (S4 i Kodiaq). Stejně jak již bylo napsáno výše. Řeší důležitější problémy a né ty akustické, ale ve výrobě by to mělo být už opravdu vyřešené (odpověď ze Škody k mé reklamaci. Jedná se pouze o akustický problém. Zatím nelze vyřešit. Auto předejte k užívání). Je to také z toho důvodu, že spousta lidí se ani neozve či to nepoznají. Bohužel.1 bod
-
1 bod
-
Zdravím, mám pro vás malý update. Od září 2024 mám nové auto a aktuálně mám najeto 13 tisíc kilometrů. Musím uznat, že na to, jak je motor živý a výkonný, je spotřeba opravdu slušná. Při jízdě podle předpisů se dokážu dostat na 6,4 l/100 km. Při svižnější jízdě a občasném „blbnutí“ jsou údaje následující: Od načerpání 406 km průměrná spotřeba 7.3l na 100 km Velmi mě těší, že motor zatím vůbec nežere olej. Kodiaq po faceliftu už měl po 13 tisících kilometrech dolito snad dvakrát po litru oleje. Díky této zkušenosti mám jasno – už jedině benzín. Ta tichost a kultivovanost jízdy je naprosto fascinující. 😊1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Trochu si dovolím oživit téma . Původně jsem byl rozhodnutý pro 1-2 roky starý Superb 3 a jen tak pro zajímavost jsem si vyzkoušel i Octavii . Po vyzkoušení obou aut jsem byl asi nejvíc překvapený z toho , jak moc se Octavie přiblížila k Superbu . Asi s tím nebude mnoho lidí souhlasit , ale byl to můj prvotní dojem po vyzkoušení . Superb je krásné veliké auto , ale proti Octavii mi připadal najednou " zastaralý , sterilní" . Naproti v Octavii jsem se cítil jako v útulném pokojíčku , dokonce se mi zalíbil i panel info. 13" , s kterým jsem se předtím nedokázal smířit . Připadalo mi to , že si dělá výrobce legraci a místo zabudované navi tam nalepil tavnou pistolí levný tablet . Nakonec váhání asi ukončil paket 130 premium + 10 % sleva na novou Octavii . Ale nebylo to snadné a vůbec ne jednoznačné . Shodou okolností jsem před 11 lety řešil stejné dilema mezi Superbem 2 a Octavií 3 a tam bylo po vystoupení z auta jasno hned , bez přemýšlení . Tenkrát vyhrál Superb 2 , který nechci to zakřiknout slouží bez problémů dodnes.1 bod
-
Také liftback, L&K. Kola originál V létě: kola 18" Do 10km = okresky 7 l/100km Do 30km = okresky 5,5 l/100km; po dálnici 6,5 l/100km V zimě: kola 17" Do 10km = okresky 8,9 l/100km (12 l/100km když chvíli stojím než přední sklo rozmrzne od ledu) Do 30km = okresky 5,5 l/100km; po dálnici 6,9 l/100km Výše uvedené údaje jsou bez předjíždění. S předjížděním je to hned o 2 l více. V zimě: Dálková jízda do Německa cca 1500 Km (celkem) = Průměr byl 5,3 l/100km Dálková jízda do Rakouska cca 1500 Km (celkem) = Průměr byl 4,4 l/100km (bylo hodně omezení rychlosti na 90km/h). Zatím najeto přes 6 tisíc km a 1 l oleje 😄. Což je dle koncernu naprosto OK. V manuálu je uvedeno 0,5 l oleje na 1000 km 😄 pěkná komedie. Jinak co se týče výkonu. Do 90 km/h má to slušný zátah, bohužel nad touto hranicí je to už akorát dostatečné. Nedokáži si představit ty slabší verze se 110Kw. To musí být opravdu utrpení na dálnici. Vozy jsou čímdál tím těšží, ale výkony nerostou stejně. Hlavně se nesnažte s tímto motorem na dálnici "závodit/machrovat/či něco podobného". Dle testování, tak bohužel i mnohem menší a slabší vozy při stejně plném plynu budete dojíždět pomaleji než si dokážete představit. Tento superb 4 s tímto motorem je vhodný pouze na dálniční přesuny z bodu A do bodu B. Žádný požitek/zážitek/zábavu nečekejte. Pro tyto věci musíte k jiné značce. Pokud bych náhodou zůstal u této značky, tak bych si příště koupil rozhodně motor 2.0 Tsi. (V superbu 3 byl opravdu dobrý). Chěl jsem pouze vyzkoušet nový diesel. Spotřeba není až tak moc odlišná.-1 bodů