Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/04/25 ve všech sekcích

  1. Jako videl sem hodně,ale dohadovat se kvuli sitim to teda jeste ne😂 v živote jsem site v jakemkoli aute nepouzil. Cest vam asi je pouzivate kazdy den 😂
    3 body
  2. škoda ohľadom verzie 1985 vyslovene zakázala servisom aktualizovať cez kábel, má to prísť samo formou OTA - vzduchom. Preto nenahrali najnovšiu verziu, ale nechajú to na auto, nech si to stiahne.
    1 bod
  3. ked je zbytocne kupovat nove radio, este je mozne kupit ine auto
    1 bod
  4. Ahoj, jedu s autem Škoda Octavia II Laurin a Klement 2011, zastavím u restaurace a už jsem neodjela. Budíky černý, vůbec nefungují, motor se natočil a hned zhasl, potom už nenastartoval vůbec. Zkusili jsme po odtahu doma odpojit baterku, to nepomohlo, zkusili jsme druhý klíček...problém stále trvá. Co s tím? Díky za Vaše typy :-)
    1 bod
  5. Zapoj kameru na pojistku č. 19. Je pod napětím při zapnutém zapalování a napětí ztratí až při vytažení kličku.
    1 bod
  6. Já mám ta skla dodrápaná všechna. Přijde mi, že čím novější auto, tím je sklo více z bláta. Doporučil bych s tím počkat, ono těch různých škrábanců a defektů po celém autě z běžného provozu přibude a pak už to člověk nebude tak prožívat.
    1 bod
  7. Pricniky jsem kupoval original, ale ne na eshopu skody
    1 bod
  8. Jelikoz v S4 nemam dvojitou podlahu tak site mam natazeny a pouzivam je k ukotveni, je to fajn vec. Dokonce jsem si tam vysunul tu kapsu a mam tak dalsi 2 hacky k dispozici. V S3 jsem mel dvojitou podlahu a prostror tim takto rozdelil na dve casti aby to v kufru nelitalo...
    1 bod
  9. O tom už ale tohle téma opravdu není, tak prosím zpět k původnímu zadání.
    1 bod
  10. Fabia 1.2 HTP , zakoupená v roce 2012 jako první auto najeto měl vůz 104 000km. Letos ho mám 12 let a nehodlám ho prodávat . Úpravy : Odstraněný katalyzátor ( místo něho na zakázku nerezové svody s lamdasondama), laděný výfuk Sebring homologovaný , stavitelný podvozek JOM , kola bbs RC 322 R16 s pneumatikama 205/45 r16 NEXEN TIRE , sedačky RS , změna podsvícení budíků + ručičky z VW Touran ( červený ) , Přední GT a zadní RS nárazník + křidélko GT , Custom polep vozu . Přední + zadní reproduktory Renegade , radio pioneer 1 dn s výsuvným displejem , Přední custom světla , které jsem si stavěl sám .
    1 bod
  11. Objednal jsem na e-shopu Škoda s dodáním do dealerství Škoda (vše za opravdu pěkný peníz v dnešní době), nainstaloval si ji doma sám dle pokynů v DP a pak jen dovezl známému do servisu, aby kódováním nastavil, že je baterie výměna a nastavil její aktuální parametry.
    1 bod
  12. 1.0 je extremna citliva na plyn (nohu). Oproti 1.5 je 1.0 strasne užraná v meste pri obycajnej dynamickej mestskej jazde v Bratislave žere okolo 10 L (neprehanam, citajte dalej) Mame na firme dve identicke 1.0 a pri kazdom soferovi (5 soferov) su obe auta rovnako nenazrane. Spotrebe je prijatelna len na okreske ci nizsou dialnicnou rychlostou. Po roku skusenosti s 1.5 tsi a dvoma 1.0 tsi obejktivne napisem: 1.0 je motor do velkomesta uplne nevhodny. 1.5 je ovela uspornejsia (pri rovnakom mestskom tempe je spotreba u 1.0 extremne vyssia) a o kultivovanosti prejave motoru sa ani nebavme..1.0 je nieco co je fakt slabe hlucne rapotavé a ak chcete drzak krok s premavkou tak musite jazdit okolo 3000ot inak je motor uplna mrtvola az doslova nebezpecny pre manevre radenia sa z pruhu do pruhu. Okolo 3000-5000ot 1.0 ma chut ist ale zere ako prasa a nad 5500ot uplne zvedne takze pozor pri predbiehani na okreskach ! 1.5 (110kw) e uplne ina kava a jazdi za menej ak sa bavime ze by sli obe auta za sebou v realnej prevadzke mesta tak 1.0 skonci bezne aj 2L s vyssou spotrebou ! Mimo mesta je aj 1.0 ok ale samozrejme opatrne pri predbiehani napr.kamionu ten motor nema vykonovy spicku ako by ste cakali od 81-85kw !
    1 bod
  13. Doktore, ale tos měl napsat hned! V servisné knížce, nebo v kufru pod koberečkem u rezervy, máš nalepený štítek s kódy výbavy. Tyto kódy stačí vložit sem: http://igorweb.org/equidec/Default.aspx
    1 bod
  14. Nevidím důvod srovnávat pouze s předchozím superbem. Neustále jsou tu i srovnání s kodiaqem a passatem. Smiř se s tím, nebo si najdi jinou zábavu. Pokud jde o sítě v kufru, má Octavia prostě navrch.
    -2 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...