Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/13/25 ve všech sekcích

  1. Nerozumím jazyku tvého kmene 😄 Ještě jednou a lépe prosím, třeba to poslouží k obdržení lepší odpovědi.
    2 body
  2. Problém to není, jelikož oba údaje jsou vyšší než je povolené minimum 86H. (86H představuje 530kg/210km/h a 90V představuje 600kg/240km/h)
    2 body
  3. abych ti to uvedl na pravou miru a zjednodusil mas mib 2 columbus cudliky pokud by si chtel na full mib2.5 celosklo 9.2 palce myslim je to prehrat jednotku vymenit displej a popripade listu nad radiem . Jinak tam bude fuga. to je prvni vec Pokud by si chtel z columbuse udelat amundsen 2.5 tak je to i jina jednotka protoze ten ma mapy na karte takze ochrana dilu a cele prizpusobit a opet lista palubky Pak je dalsi moznost nemam vyzkousenou je aktualizace mib2 na nejnovejsi a pote tam dat displej z amundsena a melo by to fungovat taky columbus ma plnej displej vse dotyk amundsen ma polo dotyk a k tomu 2x manualni kolecka
    1 bod
  4. MAS TAM 288 podla vin co ine na slabej 1,4
    1 bod
  5. Být tebou, tak změním servis. Tohle není o přístupu Škodovky, ale o přístupu daného servisu, kterému se to nechce řešit.
    1 bod
  6. Nakonec jsem to napojil na zásuvku zapalovače.a funguje mi vše i carplay.
    1 bod
  7. Jak tady čtu ty příspěvky na 2 válcový režim, tak si dovolím také zareagovat. Pánové a dámy nechte to vypnout a jezděte na 4 válce. Několik techniků mi řeklo, ať se kouknu jak ty prostřední 2 válce, které se vypínají, vypadají po pár desítkách tisíc km a už to nebudu chtít. Nějaká domnělá náprava ekologie mi je úplně u pr-de-le. Já zachraňovat planetu na pokyn zelených de-bi-lů nehodlám. Nyní k motoru. Nechal jsem odborně u specializované firmy upravit software, tedy deaktivovat to nesmyslné vypínání válců. Zároveň mi zvýšili kroutící moment z 200 na 250 (více nemohli kvůli DQ 200). Kdyby tam byla DQ 250, tak mohli jít ještě výše. Nechal jsem si nahrát i nové mapy řazení, jsou logičtější a lepší než originál. Někdo nad tím průběhem při programování přemýšlel. Nyní se auto chová jako "diesel". Při sešlápnutí pedálu nepodřazuje o 2 stupně a nevytáčí motor do otáček jak uječená koza, ale díky zvýšenému krouťáku si podřadí o jeden stupeň a pěkně potáhne od spodu (v rozsahu, kde má krouťák nejvyšší účinek). K čemu je motor ječící na 6 tisíc otáček, když nejvyšší kroutící moment je někde na polovině. Výsledek je neječící motor v otáčkách, snížená spotřeba, plynulejší jízda a pocit silnějšího motoru jako u 2 litru (který mám mimochodem v Kodiaqu, tak umím porovnat). Výkon je cca 140kW (původně 110kW). Po úpravě se mi ještě cca o půl litru snížila spotřeba, ale o to mi ani nešlo. Auto už kovově nechrastí při jízdě na dva válce, motor pěkně ševelí, má příjemný zvuk a ihned reaguje. Nechápu jak s tím nesmyslným dvouválcem může někdo jezdit. STK procházím zcela bez problémů, auto má emise jak má mít. A hlavně charakteristika motoru je nyní taková, že mě s tím baví jezdit.
    1 bod
  8. Ale to je přece uplně stejné u obou dvou převodovek tento popsány příklad s předjížděním. Pokud je volná cesta, tak je jedno co tam dsg má a ta sekunda přemýšlení nehraje tolik roli. Stejně tak v manuálu nebudu dávat z pětky trojku ale v klidu se rozjezdu a předjedu na vyšší kvalt. Pokud je ale situace opačná a je velký provoz, tak s manuálem si připravíš trojku a držíš auto v otáčkách. S dsg si pádlem (standart u dsg v O4) podřadíš tak, abys měl nad 3000 ot a taky čekáš. Případně jednou cvakneš voličem dozadu a máš S(v O4 nejde voličem radit manuálně) a v tu chvíli už převodovka sama čeká s vyšším stupněm jen trošku sešlápneš plyn a neřadí zuřivě na vyšší stupně. Takže rozdíl mezi předjížděním já nevidím žádný. U obou aut se to dá udělat stejně. Rozdíl je v tom, že předjedu kamion, hodím tam déčko a další cestu už zase jedu v pohodlí s automatem, kdežto u manuálu musím kvedlat dal. Tak jak jsem psal výše 98% vs 2% času. To poskakovaní při parkování jsem nezažil musím říct. A to máme už 3 dsg přímo v rodině a v širší rodině další 4. Nemohla to byt vada konkrétního kusů? Ale já myslím, že tady se s @OpelInsi neshodneme 😁. Možná je to dobře. Aspoň tu jsou různé názory a tazatel má širší zpětnou vazbu. Osobní zkušenost je ale vždy nejlepší. U DSG je důležité naučit se jak s ním pracovat a tam kde má nějaké mezery a s tím počítat. Hlavně v tom popisovaném předjíždění.
    1 bod
  9. Já mám třeba přesně opačný názor 🙂. Jestli peníze nehrají roli, tak jedině dsg. Manuál je dneska už přežitek. Pokud vyloženě nemilujes řazení, ale to předpokládám že ne, jinak by ses neptal co vybrat. Uvedeny případ s kamiony a předjížděním, není nic jednoduššího, než převodovku hodit do Ska, kdy auto reaguje okamžitě, nebo si podradit pádlem. S mhev budeš mít i nějaký výkon lehce navíc oproti klasické 1,5. Suchých spojek bych se nebál - ano v olejové lázní jsou lepší, ale není to žádný horor jak se všude dočtes. Máme jeden v rodině a slouží bez problémů už cca 180kkm. Ve 140cca se měnily spojky. Automat je v 98% případů pro normálního člověka (podle mě) mnohem lepší a pohodlnější než manuál. Ano, někdy bych ocenil manuál, ale to jsou ty 2% případů a kvůli nim nechci "trpět" dalších 98% času v autě 🙂🙂 Možná zkus napsat svoje preference, jak jezdíš, co očekávás, abychom mohli lépe poradit. Ale tady ti stejně každý napíše jen svoje osobní pocity. Nakonec s tím autem budeš jezdit ty, takže ti nikdo neporadí na 100% dobře.
    1 bod
  10. Kombi 47 kW, vyrobeno 2004, najeto 220.000 km Praha + delší trasy, velmi spolehlivý vůz, 06/6021 úspěšné technická bez přípravy, nejdražší opravy: Výfuk několikrát, 1 x vlnovec Stahovačka oboje přední dveře Ložisko kola pravé přední 1 x brzd destičky + přední kotouče EGR v 220.000 km, vyměněn na základě diagnostiky, na funkci bez vlivu. po záruce již neservisováno, pouze olej, filtry a diagnostika WAG Nyní Octavia 4, naprostá katastrofa, návštěvy servisu už nepočítám, vše SW chyby.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...