Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/18/25 ve všech sekcích

  1. Zkus při zapínání bufíku přes DO to tlačítko vteřinu dvě přidržet, je to nejspíš pojistka proti náhodnému zmáčknutí v kapse. S3 tam tu ochranu neměl.
    2 body
  2. @Vlcountomas to že máš hybrida neznamená že 12V baterka je plně nabitá a v kondici.
    2 body
  3. Naštěstí na nic. Auto je do září v záruce, takže to šlo na ně ale teď řeším ještě šustění od rozvodů takže asi příští týden zase servis
    1 bod
  4. @Slapanak Z pravidel fóra: Uživatel smí mít na fóru pouze jeden účet. Při zjištění, že zde má vícero účtů, budou tyto nadbytečné odstraněny bez náhrady. Na žádost uživatele mohou být sloučeny.
    1 bod
  5. @Tomas883 Ahoj, příspěvek jsem ti přesunul do existujícího tématu. Bude nutné dodělat chybějící kabeláž, tlačítko v interiéru a senzory aktivovat diagnostikou.
    1 bod
  6. Tak jsem našel úplně stejný problém u Rapida a že to způsobuje pojistková skříň v motorovém prostoru (jsou tam zalitá nějaká relátka a ty jsou zřejmě vadná). Otázka zní, je pojistková skříň u Rapida a Fabie stejná? Tedy nelze vyměnit jen relátka, ale musí se měnit celá pojistková skříň?
    1 bod
  7. Jak jsem psal do svého vlákna, oprava schválena, budou měnit tlumič a uložení. Budu dále informovat.
    1 bod
  8. tohle uz jsou jenom hospodsky kecy specialne problém “kaplicka” - jako ridic to nevnimas, a po prvnich peti minutach vlastne vubec ani nevis, jak to tam je. umely problem lidi, co si musi kopnout. ad interier - dovolil bych si s tou “levnosti” nesouhlasit. urcite levne nevypada, a zatim kazdy, kdo se vezl, byl unesen tim, jak dobre a kvalitne to vypada.
    1 bod
  9. Typický problém, keď jedna ruka nevie, čo robí druhá – tím vývojárov softvéru a správcov aplikácie nekomunikuje so servismi, ktoré zbytočne plytvajú prostriedkami a časom na diagnostiku neexistujúcej závady, ktorú ani nemôžu opraviť. V Škodovke by mali v prvom rade zlepšiť internú komunikáciu medzi oddeleniami, pretože ak riešenie takéhoto banálneho problému trvá celý mesiac (najmä keď samotné ovládanie cez plánovanie funguje normálne), vrhá to zlý tieň na ich platené predplatné za používanie tejto služby.
    1 bod
  10. Jj, on to jen SW problem standartne bude. Jen u me umocnen jeste i HW jako bonus navic. Jsme na tom vsichni stejne evidentne, ta teplota, ktera nejde aktualizovat, je pravdepodobne zpusobena tou stejnou chybou….. To jsou patlaci, bych chtel delat v praci jak oni fakt…….
    1 bod
  11. Dnes auto vyzvednuto ze servisu a kamera se musela vyměnit. Prý je to docela časté. Takže už zase vidím krásně a ostře.
    1 bod
  12. Mám 2.0 TSi 195 kW v L&K najeto 6000 km. No co vím, tak mě v palubce ZATÍM !!! nevrže nic, ale jediné co mě dost vrže je područka u řidiče předních dveří. Už jsem to nahlásil u servisu Škoda, ale narovinu řeknu, že pochybuju o tom, že s tím někdo bude něco dělat. 😪 Neví tady někdo jak se toho zbavit? Co udělat aby to nevrzalo? Je to fakt peklo !!! Moc Děkuji. 🙏🏼 Ale upřímně, už bych Superba 4. generace nechtěl. Je to akorát nekvalitní eurosračka a strašná míchanice všeho možného. Chvilku s tím budu jezdit a pak půjde z baráku.
    -1 bodů
  13. Opravdu tady neházím špínu to ne, jen jsem čekal za cenu 1 430 000 kč a navíc ve VRCHOLNÉ !!! výbavě L&K mnohem více. Hlavně kvalita materiálů a vlastně celého auta. Dnes jsem řídil 18 let starého Golfa a troufnu si napsat, že samozřejmě až na výkon motoru a absence progresivního řízení ten vůz je po všech stránkách lepší než tahle slátanina za mega. Ano, je to bohužel tak a jsem z toho velice smutný. 😔
    -3 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...