Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/13/25 ve všech sekcích

  1. Když pominu to, že se tady bixenony neřeší, tak nemáš pravdu. Prvně si o tom něco zjisti. Některé mohly mít vystiňování.
    3 body
  2. Přesně tak. A pokud by to takhle nestačilo, tady je i důkaz v podobě videa: Nová ŠKODA Superb - Light Assist (youtube.com). A tímto bych diskuzi o starší generaci v tomto tématu ukončil. Tento typ světel se S4 v žádné výbavové verzi netýká.
    1 bod
  3. @mito7 Problém je v tom, že se tu řešila kvalita kamery nebo ceník a výbava, a to opravdu s motorem nemá nic společného.
    1 bod
  4. pokial viem, tie plastove uchyty su jednorazove a pri (de)montazi sedaku sa maju vymenit za nove
    1 bod
  5. https://www.skoda-diely.sk/nahradny-diel/6v0061123-laktova-opierka-skoda-24156.html
    1 bod
  6. Tak Tak jsem na to kápl, byl to spínač spojky 🤦😀 auto si pořád myslelo že je seslapnuta spojka a tím pádem jednotka byla zmatená. Já už ten spínač hledal dřív ale nevěděl jsem kde se nachází a zmátlo mě že fungoval tempomat. Ale jak jsem zjistím tak tempomat má zvlášť kontakt. Takže pro všechny kdo řeší takový problém. Spínač se nachází vedle brzdového válce ( vesměs na spolkovém válci spojky v motorovem prostoru) pokud bude vadný tak po odpojení se začne auto chovat normálně.
    1 bod
  7. A k čemu je ta aplikace dobrá? To, že běží regenerace poznám i bez aplikace a to, že se dokončila to poznám taky. Jak to funguje a co to umí jiného?
    1 bod
  8. A proto používám DPF Control a mám vždy jistotu, že regeneraci uspěšně dokončím...
    1 bod
  9. Opraveno. Byl to horní zámek pátých dveří, respektive špatný kontakt. Jen při letmém doteku při odpojování, světla v kufru začaly blikat a zámek na dotahování začal jezdit nahoru a dolů. Tím prvotním odpojením levého osvětlení v kufru se skutečný problém asi jen odsunul. Takže jsem zřejmě nemusel kupovat ani ty polské vzpěry. Ale jezdí rychleji než originální a možná nejsou tak hlučné. Těžko ale říct jak dlouho by vydržely kabely v origo vzpěrách, utrhly se mi asi 2x. Když jsem opravil pájkou, po chvíli se to zlomilo jinde.
    1 bod
  10. tak si kup v akcii 60L sud oleja a kym to predas ho minies ...
    1 bod
  11. @Pajos556 Tak asi jedině připojit za jízdy diagnostiku a sledovat při projevu měřené hodnoty. Je možné, že i když už je třeba ta váha vzduchu vyměněná, nový díl může být taky vadný. Co ještě třeba nějaká malá netěsnost v sání (prasklina na hadici nebo uvolněná spona)? Dacie s tovární zástavbou LPG mívaly taky problémy s cukáním a pomohlo nějakou dobu jezdit čistě na benzín. To je ale úplně jiný motor a srovnávat to asi není na místě. Uvádím to jen jako takovou okrajovou možnost.
    1 bod
  12. @patas_3200 Ahoj, příspěvek jsem ti přesunul do existujícího tématu o problémech s dálkovými světly. Zkus to tady projít. Na předchozí stránce už je i nějaké řešení, tak třeba to v tvém případě taky pomůže.
    1 bod
  13. Okamžitě do jiného servisu! Ten motor je KO. Žádná emulze tam nesmí být! Já nedolévám ani chladící kapalinu, ani olej. Ani mi to nežere. Mám to auto 4. rokem a spokojenost. Včera jsem jel 195km pro zboží a dojel jsem za 4,9/100. Asi mám štěstí na kus a nebo naopak na fórech jsou jen ti, co měli smůlu na kus. Není přece možné vyrábět a prodávat desetitisíce vadných motorů pořád dokola.
    1 bod
  14. Jo, se sportem nechává otáčky a neplachtí.
    1 bod
  15. Kdybych si jako "oko v hlavě" neopečovával a neochraňoval svoji trojkovou Fabii kombi 1.0 Mpi, tak bych klidně do Fabie IV a zase s tím motorem 1.0 Mpi šel. Akorát ten kufr prostě na kombíka nemá, ale i tak si myslím, že je to v současnosti v dané kategorii jedno z těch lepších aut, co tady v Evropě ještě můžeme koupit. I to VW Polo a Seat Ibiza jsou dobří, ale ta cena, od které se zde v ČR nabízejí je hodně vysoká.
    1 bod
  16. Omlouvm se za OT, ale předtím než definitivně někdo zavrhne "sušení" brzd, je dobré zmínit proč to tam je. A opravdu ten důvod není, aby byly brzdy suché před příjezdem (jak vyznívá z komentářů výše). Je to z toho důvodu, když nastane potřeba brzdit za mokra intenzivně, suché brzdy mají výrazně kratší brzdnou dráhu. Při běžném brzdění si člověk skoro nevšimne. Sušení mají všechny novější ŠA a že by si zrovna u Scaly, nebo OIII někdo stěžoval, že brzy vydrží výrazně méně než třeba na první Octavii... (Superb nebo Kodiaq jsou jiná situace a příčiny jejich problémů s brzdami jsou úplně jinde) Jen tím chci říct, že než člověk začne cokoli měnit v kódování, měl by si být vědom toho co dělá a jestli to náhodou nemůže ovlivnit bezpečnost nejen jeho ale i okolí... Samozřejmě pokud má někdo schopnost plánovat krizové brzdění s předstihem a brzdy si předsušit, potom je toto docela zbytečné :) Tímto končím s OT, snad tím nerozpoutam diskuzi, pokud ano, prosím směřujme ji do SZ.
    1 bod
  17. zabudol som sem napisat, bolo to sposobene cerpadlom v nadrzi...
    1 bod
  18. Bixenon neuměl vystínovat.
    -2 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...