Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/15/25 ve všech sekcích

  1. Šedá Satin Přidány fotky na světle venku. Tu barvu mám rád. Krásně mění odstín od modré po šedou.
    2 body
  2. Jak je vidět lidé nevědí co je to těžší převodovka a asi je dobré to lidem vysvětlit v právě přidaném příspěvku, než zakládat další téma, kde to ani nenajdou. Jen názor, abych zase nebyl "trestán".
    1 bod
  3. Spotřebu mám trochu menší. Text mně nejde vložit k fotkám. Denně jezdím 8 km ráno do práce a 8 km odpoledne zpět. Mezitím i delší výlety. Ta spotřeba ve středu 9,9 l/100 km byl "závod" s Audi A5 s V6 - 3.0 TDI. Chtěl mě předjet, ale neměl na to sílu. Potom jsme se bavili a tvrdil, že všechny škodovky předjíždí. Evidentně všechny ne.
    1 bod
  4. Tak mam to spravené. Mal som prelomeny napájací kabel (červeno/žlty) v prechodke prednych dverí.
    1 bod
  5. Tak pokud potřebuješ vědět, kdy regeneruješ při delší jízdě, tak to bez diagnostiky moc nezjistíš, to je fakt. U moderního TDI EVO je tolik proměnných, že to nejde 100% určit. Jak říkáš to vyřazování na neutrál taky sleduju, ale to souvisí i s "inteligentním" ničením, teda dobíjením baterie atd... Jinak samozřejmě, že sahara může hučet ve vedrech a nebo při dojetí z dálnice, ale to zase nemáš okamžitou spotřebu na volnoběh 1-1,1l/h. Taky dnes může sahara chladit brzdy, nebo korigovat přebíjení baterie, když sjíždíš z Grossglocker hochalpenstrasse v 7℃ a ono to hučí a hučí... Občas se dějí věci. Ale to zase není vysoká spotřeba. V zimě zase můžeš jak píšeš ohřívat interiér a dobíjet baterii, ale zase ti jen tak nesepne sahara. Prostě se to vzájemně vylučuje a nedám hlavu na špalek na 100%, ale na 99% poznám regeneraci od jiných jevů. Ty regenerace u studených motorů mě taky vytáčí doběla. Všude pořád tvrdí, jak to musí splnit specifické podmínky a prdlajs. Normálně, když se spustí regenerace a já jí přeruším, protože nemám čas, tak jak nasednu a ujedu se studeným motorem klidně jen 1km, tak už běží zase a takhle třeba 3x za sebou, když musíš objet banku, poštu, doktora a pak teprve někam jedeš dál, kde se to dokončí. Ovšem dioda, která mi bude svítit a k tomu pípák je mi k prdu, protože to poznám sám, ale dioda mi neumožní to managovat a na to nadávám nejvíc. Hrozmě mě štve, že není nikde v infotainmentu možnost zobrazit menu DPF a vidět stav zaplnění, přibližný čas/km do spuštění, není možnost manuálně spustit regeneraci dřív, když jsem na delší cestě a vím, že pak budu 3 dny poskakovat okolo domu, nebo naopak ji odložit o pár km, třeba 20, když vím, že po 3 jízdách v rozmezí 3-5km bude následovat jízda 300 km. Všechno to dělají tak, aby to nerušilo absolutní motoristický lamy, ale doplatí na to vždycky motorista, co věcem přiměřeně rozumí a chce je dělat dobře. A samozřejmě auto, protože se ničí víc, než by muselo.
    1 bod
  6. @mito7 Problém je v tom, že se tu řešila kvalita kamery nebo ceník a výbava, a to opravdu s motorem nemá nic společného.
    1 bod
  7. Pneuservis s certifikovaným měřičem obvykle fouká pořád stejně bez ohledu na konkrétní auto. Stejně tak utahovací moment šroubů kol sice umí nastavit přesně certifikovaným klíčem, ovšem muselo by se jim chtít.
    1 bod
  8. umělá kůže vždy byla a je z boku a ze zadní části sedadel...
    1 bod
  9. V čem je problém? Spotřeba nesouvisí s motorem?
    -1 bodů
  10. Když pominu to, že se tady bixenony neřeší, tak nemáš pravdu. Prvně si o tom něco zjisti. Některé mohly mít vystiňování.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...