Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/23/25 ve všech sekcích

  1. U tzv. inteligentního dobíjení můžeš po 200km přijet do cíle s více vybitou baterií, než jsi nastartoval. Upravuje to nabíjení i podle okolní teploty.
    2 body
  2. Radši delší...já mám 20..vzal jsem z Alzy 13 cm (ten na fotce), ale kamera byla trošku níž, ohnul jsem si tu redukci a začalo se z ní kouřit... takže jsem ji vyhodil... Kameru jsem si dal na konec toho černýho tečkování, aby mi to vyšlo tak, že kamera bude na horním záběru těsně pod tím tečkováním..
    1 bod
  3. Na mne je ta RS990 moc velká kráva. Ale proti gustu... Vzal jsem R99, protože je malinká a pěkně se schová za zpětný zrcátko. A k R99 se dá zadní kamera taky dokoupit...(nepotřeboval jsem)
    1 bod
  4. Nemám to na parkovací režim. Jednou jsem to měl kdysi u O1 - zn. Mio - taky nějaký SmartBox. Vše bylo správně nastaveno, zapojeno (servisem), a stejně mi to vytřískalo novou baterku. Takže jsem to reklamoval a od té doby jsem si řekl, že už žádný parkovací režim nechci...
    1 bod
  5. To je docela hrůza, strašný sváry a ještě prakticky neošetřený. To co je na foto bych řešil v zásadě dvěma způsoby: Varianta 1 (čistší): Obrousit rez Odmaštění, odrezovač Dvousložkový epoxid Polyuretanovým tmelem přemazat sváry a okolí, kde je pryč plastizol. Čímkoli přetřít/přestříkat, podle toho, jak chceš, aby to vizuálně vypadalo. Vystíkat řádně tu dutinu voskem, ať to z toho leje. Varianta 2 (mastná): Trochu očistit a zhruba obrousit Nastříkat konkorem 101 (konzervační olej), i do dutiny Zatřít několika vrstvama vosku na spodky Resistin Car apod. Vystíkat řádně tu dutinu voskem, ať to z toho leje. Varianta dva bude rychlejí a levnější, ale bude to vidět a na nových autech se tohle asi moc nenosí. Na veteránech k nezaplacení.
    1 bod
  6. › 28 žáků Středního odborného učiliště Škoda Auto proměnilo model Superb Combi v doprovodné vozidlo pro cyklistické závody› Rozsáhlé úpravy karoserie vytvářejí rozšiřitelnou ložnou plochu podobnou pick-upu pro přepravu náhradních závodních kol a zahrnují také posuvné pravé zadní dveře› Název L&K 130 a barevné provedení odkazují na první dny společnosti, kterou založili Václav Laurin a Václav Klement v roce 1895› První žákovský vůz na platformě modelu Superb a první vůz s plug-in hybridním pohonem Škoda L&K 130 Desátým žákovským vozem Škoda píše 28 učňů další kapitolu v historii Škoda Academy v Mladé Boleslavi. Škoda L&K 130 a její speciální barevné […] Článek Škoda L&K 130 se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
    1 bod
  7. Když to nabiješ, tak hned první, druhou jízdou tu baterii auto vybije zpátky na úroveň kolem 12V. Někdo dobíjí co týden, někdo na to sere a někdo vypojí malý káblík u baterie, tím se zbaví start stop + int. dobíjení a má klid...
    1 bod
  8. A ty myslíš, že se ti při 300 km dlouhý jízdě dobije baterka do plna na 100 % ? S inteligentním dobíjení ani náhodou. Teď už dlouhá cesta neznamená dobita baterie.
    1 bod
  9. Na bezne denni jezdeni je ten motor vyborny. Tichy, usporny, pruzny a snad do budoucna i spolehlivy. Tak nejak jsem vedel co od nej cekat. Jsem odjakziva v aute setrilek a jezdim na spotrebu, ale nikdy tak, aby se motor trapil. Doted jsem jezdil s vw caddy 2.0 MPI ecofuel a fabia je zivejsi obratnejsi a uspornejsi. Motor a auto celkove predcilo moje ocekavani v odhlucneni a jizde na dalnici, kde ani pri 130km/hod a 4000 otackach motor neni hlucny a pri zatezi ma pekne nizke tony, brucivy zvuk, ktery nerusi. Cele auto je pro mne mile prekvapeni. Pri jizde po meste a okreskach je to takovy "kolibříq", ktery malo pije, zpiva tise, leta lehce a diky svoji jednoduchosti s pribyvajicimi kilometry jiste potesi spolehlivosti a vydrzi.
    1 bod
  10. Ahoj, problém vyřešen. Po výměně baterie kessy funguje, ale jak zmiňují borci nad příspěvkama. Po delší době auto přechází do úsporného režimu. Neotevřel jsem dveře za řidičem, ale u řidiče ANO. časem vyzkouším ještě spolujezdce.
    1 bod
  11. mě ta souvislost s palivem bleskla hlavou hned, jak se mi to stalo, ale auto jelo jak z praku. Naopak bych řekl mnohem lépe. Ale ta závada tam prostě je, protože to při pomalý jízdě tak jako poškubává. Jakoby přibrzdí a pak se zase samo rozjede. Už jsem to někde četl, že tohle dělá, když odejde ta sonda G 235, kterou mi to hlásí. Jenže mi volali ze servisu, že to, co na autě dělají (s tímhle to nesouvisí), je už hotovo a závada G 235 se znovu neprojevila, tak nevím. Som z toho volaký zmetený.
    1 bod
  12. Kabel bych nevypojoval bo pak nepude ani nezávislý topení a podobně. Upravit pomocí diagnostiky. Byli tady lidi co to dělaj.
    -1 bodů
  13. Proč by ne? Já měl nezávislý topení v jedničkový Fabii 1.4 MPi, tak proč ne Kamiq? Co mám zkušenost s O3 a O3fl, tak když auto nemá údaj o stavu baterie, tak topení nenaběhlo. Kvůli ochraně baterie, aby ju to nevycuclo do mrtě a dalo se nastartovat. Předpokládám, že to má škodovka stejné u všech modelů. Ale pokud ne…
    -1 bodů
  14. Nemusím koukat do ceníku bo kamiq nekupuju. Pokud nešlo NT objednat z výroby, proč ho na firmě máme? A není to dodo. Tak to měl šéf auto, kterýmu to zapomněli říct. Po odpojení NT nešlo.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...