Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/31/25 ve všech sekcích
-
Někdo doporučuje do rychlostky i Febi, někdo zase Fuchs, jiný Castrol.... Já bych neriskoval a dal bych tam origo VW olej. Máš na dalších min. 60000km pokoj a snad tě těch cca 3600Kč nepoloží.🙂2 body
-
Vrzání loketní opěrky - návod Ahoj, pokud něho štve vrzajci loketka na sup 3, níže nechám jednoduchý návod a použitý materiál na odstranění této "nemoci supů" Použitý materiál: Těsnicí páska Comfortmat Grillon Anticreak (5 m x 15 mm) Materiál pohlcující zvuk Comfortmat Ultrasoft 5 Postup: 1. Zvedneme loketketni opěrku. Pomocí plastových pacidel sundáme spodní plast loketky. Začínáme od předu 2. Nyní sundáme vrchní díl loketky, ten jde o něco hůř. Zdá začínáme od zadu. Po sundání spodního krytu vidíme vzadu dva plastové "háčky" a mezi těmito úchyty je plastový čtvereček (foto detailu). Rukou zatlacime na oba úchyty zároveň a snažíme se je držet zamacknute (odjištěne) a druhou ruku a plastovým páčidlem musíme odjistit po stranách západky (foto detailu). Až se vám to podaří začne se uvolňovat vrchní část opěrky. Postupujte pak od zadu opěrky do předu kdy jsou na konci dva háky a celý vrchní díl pak jen vysunute směrem do předu. Nyní máme odstrojenou komplet loketní opěrku viz foto. 3. Nyní si vystřihneme z tlumící pěny Comfortmat Ultrasoft 5 obdélník a vložíme ho na spodní díl viz foto. Já osobně sem ho nelepil aby se a tím nechalo manipulovat. Pokud ho nalepite, už to nikdy nesundate. Za mě lepší nechat bez lepení. 4. Teď vystřihneme z tlumící pěny Comfortmat Ultrasoft 5 obdélník a vložíme ho do vrchního dílu loketky viz foto. Pomocí těsnicí pásky Comfortmat Grillon Anticreak (5 m x 15 mm) vytlumime kraje vrchního dílu. Tlumící pásku lepime v místech jak je sponkami přichycena kožený potah, tak aby nám nelezla ven. Lepime po celém obvodu (proužky) 5. Pokud máme oba díly připravené, přesuneme se zpět do auta. Pomocí těsnicí pásky Comfortmat Grillon Anticreak (5 m x 15 mm) vytlumime kraje kostry loketní opěrky. Lepime kraje a přední hranu pouze. Na krajích doporucim vynechat kousek u západem aby vám šel pak lépe zacvaknout vrchní díl zpět na kostru (detail foto) 6. Od předu zahakneme vrchní díl loketky na kostru a postupně zamackavame. Až bude usazeno je dobré znovu promackat v místech zapadek oběma rukama jako když louskate ořechy, aby jste měli jistotou že všechny západky zapadly. Tím že se tlumil kraj to půjde hůře trochu, ale zacvaknout půjdou všechny. 7. Nyní nasadíme spodní plast na kostru. Opět začínáme od předu do zadu. Zacvakavame opatrně, zde jsou západky dlouhé tak ať si to nepolamete. Podle spary mezi vrchním a spodním dílem si zkontrolujte jestli jsou všechny západky dobře zacvakle. Hotovo Vím že se to zdá komplikované ale není. Člověk musí mít trochu trpělivosti aby si nedolamal úchyty při sundávání vrchního dílu. Nic víc Už jsem takhle dělal dva supy a loketka si už nevrzne 😉2 body
-
1 bod
-
Přesně tak, na tomto bych opravdu nešetřil a koupil jedině originální olej a ve specifikaci, která tam patří.1 bod
-
Můj kamarád mechanik omotává "těsnícím hadrem" hadičku od špricky, kterou pak vsune do rychlostky nalévacím otvorem a po dolití 2L nového oleje rychle vyndá hadičku i s "těsnícím hadrem" a našroubuje rychle zpět napouštěcí zátku, aby nevytekl skoro žádný olej z rychlostky. Říkal, že to tak dělají i v servisu.1 bod
-
1 bod
-
Ahoj, píšu ti to nerad, ale to jak to popisuješ, tak to vypadá na stejný problém, jako jsem měl já a jako má spousty lidí vlastnících iV v Superbu. Já už jsem to sem nepsal potom, ale po výše uvedené výměně převodovky mi ji měnili na záruku ještě jednou a k tomu dvakrát mechatroniku a to vše v průběhu roku 2024. Mělo to přesně stejné příznaky pokaždé a stejné jako píšeš ty. Někdy to přešlo až do opravdu skřípavého zvuku. Auto jsem vlastnil celkem dva roky a za ty dva roky bylo auto v součtu skoro pět měsíců v servise a celkem se vyměnily 3 převodovky a 2x mechatronika. Vše naštěstí na záruku, ale byl jsem furt bez auta. Jakkoliv to byl můj mazlík, tak jsem to nakonec vzdal a auto loni v září s velkou ztrátou prodal. Myslím, že problém byl jinde než v převodovce nebo mechatronice jejichž porucha byla dle mého až následkem něčeho jiného. Nicméně pro Škodu to zjevně byl marginální problém a než by řešili, co je špatně, tak pokaždé jen vyměnili převodovku a nebo mechatroniku. Mrzí mě, že jsem ti nemohl dát lepší odpověď a držím palce, at se ti to podaří co nejlépe vyřešit. Já osobně mám teď Kodiaqa 2 v dieselu, ale moje další auto už bude elektro a pokud by to byl hybrid, tak pouze a jenom na operativní leasing, abych se o to nemusel starat a nemusel řešit co s tím bude. Aleš. Pro zajímavost a pobavení ti přikládám certifikát. digitalcertificate_TMBJW9NP1M7013432_20240925.pdf1 bod
-
Ahoj, mám cca 2 měsíce Passat B9 1.5 e-TSI, najeto 7000 km a musím říct, že je to prima motor. Jezdím město i dálnici. Spotřeba super, pokud člověk umí pracovat s plynovým pedálem, předvídá a do každé zatáčky zoufale nebrzdí, tak při dodržování rychlostních limitů to mimo město jezdí za +-4 l/100km. Na dálnici je to také dost o stylu jízdy. Když to provoz dovolí, jezdím tak 160-170 km/h a dálniční průměr mám 6.5 - 7.5 l/100km, ale snažím se koukat hodně dopředu, využívat plachtění a na brzdu šlapat co nejmíň. Poslední cesta Plzeň -> Nový Jičín za 3:45h a s průměrnou spotřebou 5.9 l/100km. Při 170 km/h točí motor na sedmičku 3000 ot./min, což je fajn. Hlučnost není úplně zanedbatelná, když jedete po dálnici stálou rychlostí, tak motor i při vyšších rychlostech skoro není slyšet, ale při podřazení nebo při vyšší zátěži o sobě dá vědět a to ne úplně málo, řekl bych srovnatelně s dieselem. Každopádně je to první auto, na kterém mi nevadí start-stop. V kombinaci s plachtěním je to skvělá věc a vše jde hladce, není důvod vypínat. Souvisí s tím ještě jedna důležitá věc týkající se komfortu, na tomto novém motoru Evo2 za mě není možné postřehnout přepnutí režimu na 2 válce. Na předešlém Touranu s 1.5 TSI Evo1 to bylo slyšet i cítit, tady ale vůbec nic, prostě jsem to za celou dobu nezaznamenal. Úžasný krok vpřed v této oblasti. Jinak nejsem úplně brzda provozu, ale výkon mi nechybí, na dálnici je to schopné zrychlovat i ve 150 km/h bez podřazení a pokud potřebujete akceleraci větší, podřazuje to rozumně o stupeň, na krev to jde až opravdu při kickdownu. Asi úplně nemám, co bych tomu autu vytknul, když pominu hysterický protikolizní systém, který nejde nastavit na mírnější režim, jako to šlo na Touranu. Těším se na další kilometry.-1 bodů