Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Dejvi99

    Dejvi99

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      286


  2. amogh

    amogh

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      2 794


  3. kláca

    kláca

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      3 467


  4. Pluto

    Pluto

    Uživatel


    • Body

      1

    • Počet příspěvků

      520


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10.10.2011 ve všech sekcích

  1. Dost mimo jsi ty. Tento motor je prostě velmi povedeny a nema žadne negativa. Je dynamicky,pružny,kultivovany a usporny. Věř tomu že pravě spotřeba je jednou z nejsilnějšich stranek tohoto motoru. Takže až budeš mit opravdu realnou zkušenost s timto motorem tak se rozepiš jinak raději nereaguj.
    1 bod
  2. No chlapče, kdyz pominu, že se tady pohybuješ jen pár měsíců a již si zadáváš právo tady každému diktovat o čem smí a o čem nesmí diskutovat, tak mě z toho (při Tvém neustálém připomínání kdo má jaké IQ apod.) vychází, že budeš asi trochu zakomplexovaný a možná (jak jsi i sám zmiňoval) i trochu nemocný, zvláště když to stále vnucuješ jiným. Na Tvé urážky a sprostoty jsem ani nechtěl nějak extra reagovat, ale jen drobnou poznámku - věz, že to tady je svobodné demokratické forum, na kterém může, každý kdo respektuje určitá pravidal šířit svůj názor a diskutovat, aniž by se musel stávat terčem takového evidentního primitiva, jako jsi asi Ty. Už na to dál prosím nereaguj, a ve svých projevech se drobet umírní, tady opravdu nejsi někde na chatu autorevue.cz ...
    1 bod
  3. Takže páni, to čo som zistil včera je k neuvereniu Navštívil som servis, taký z tých menších, pracovníci boli veľmi ochotní, zmerali napätie na baterke (vďaka za radu) a zistilo sa, že batéria má aj počas behu motora len 11,4 V. Z toho jasne vyplíva, že alternátor nedobíja a komplet všetka spotreba bola cucaná z batérie, preto to proste blblo. Nasledovný priebeh riešenia problému bol nemenej úsmevný. Hlavný technik zavelil kúpiť nový Altík. Kedže to auto má svoje roky, do nového, cca 300 euro-vého alternátora sa mi moc nechcelo, tak som začal zháňať niečo použité. Bez šance. 70A BOSCH sa proste použitý nedá zohnať. Takže som navštívil lokálnu obľúbenú predajňu, a tam mi spravili akože výhodnú cenu 278 euro. Predavač bol tak ochotný a šiel s nim až ku autu, aby sme vizuálne zhodnotili, či tam ten Altík bude pasovať. Ako tak predavač pozerá pod kapotu, všimne si, že tenký káblik, vedúci z alternátora do batérie je asi v polovici prerušený!! Predavač !!! Altík som preistotu zobral, a upaľoval som k mechanikom. Samozrejme po spojení káblu ukazovala batéria pri zapnutom motore 13,8 V a tým pádom je problém vyriešený. Problém, ktorý nevideli v 3 servisoch, na 2 diagnostikách bol prerušený kábel dobíjania batérie, ktorý si tam spokojne visel (možno hlodavce, či odrazený kameň zo spodu). Altík som vrátil, peniaze mi vrátili a ako výraz vďaky som pánovi predavačovi nechal 10 euro, veď mi ten človek ušetril obrovské peniaze.
    1 bod
  4. nechcu vám do této odborné diskuze kecat ale TDI z 99 nemá palivový čerpadlo, takže v nádrži můžete odpojit leda plovák ad vedení paliva: viděl někdo z čeho je ? je to taková plastová trubka při deformaci (narvání na ventil a ztažením eskapáskou) ráda praská ad klávesnice v kufru: ty asi moc s autem nejezdíš že ? si nedokážu představit že bych třeba 20x za den lezl do kufru a něco tukal
    1 bod
  5. Já bych tyhlety vyjádření servisu (rozvody netřeba měnit, závada se neprojevuje, spotřeba oleje 0,23l/1000km naprosto v normě) k vozidlu s 30 000km na tachometru požadoval písemně a s razítkem sevisu - a pak, až by se po dalších 1500-2000km skutečně přeskočil rozvod, bych si zaplatil soudního znalce v oboru motorových vozidel. Za tu srandu by mi to stálo - protože veškerý náklady by dostal na hrb servis - právě proto, že mylně informovali zákoše o stavu jeho auta a o potřebě něco opravovat. A ještě bych je rozmáznul jak štěnice v podobných bulvárech, jako jsou Černý vovce, Občanskej Jouda a pod. Oni jsou autorizovaný značkový servis, takže jsou povinní na vyžádání i své názory dát zákošovi DOKAZATELNÝM ZPŮSOBEM - tedy písemně. A pokud tak nehodlají učinit, trvat si TVRDĚ na svém názoru - motor V ZÁRUCE drnčí, jiný auta stejnýho typu nedrnčej - JÁ CHCI OPRAVU ABY MĚ TO NEDRNČELO! A prostě budu do nich kopat a tancovat po nich tak dlouho, až tu opravu udělají - i kdybych měl psát denně 10 mailů do Bolky... Aby už kurva konečně někdo hejbnul svou zasranou sádelnatou prdelí a NĚCO s tím udělal... Bohužel, ne každý vytrvá - spíš hodně lidí vyměkne, protože auto potřebujou a nedokážou nechat svoje většinou jediný přibližovadlo na dvoře servisu a suše prohlásit "...na opravu máte podle reklamačního řádu 30 dnů, až to budete mít opravený, dejte mi vědět na telefon 123 456 789 - v opačným případě rovnou zavolejte výrobci, že odstupuju od kupní smlouvy...!" Tohle by totiž bylo jediná skutečně správná věc, kterou by měl zákazník nespokojený se stavem vozu v záruce udělat - oni by si pak výrobci i značkový servisáci dali bacha, aby jim na dvoře nezůstávaly stát neprodejný zmetky nebo auta, o kterých oni tvrdí, že je není potřeba opravovat. A takhle se to taky většinou dělá ve světě, na který my se tady pořád ještě díváme straaaašně zdaleka a zespoda - a bohužel asi ještě dlouho budem...
    0 bodů
  6. Po tom co tady ctu, bych chtel uklidnit majitele Fabii 1.2 TSi. Pred pul rokem jsem koupil Fabii III DSG 77kw jako "rocni vuz" ( referentsky vuz ze Skoda Auto). Byla vyrobena tusim v listopadu 2010 a pri koupi mela najeto 11 900 km, ted mam 26 700 km. Za tu dobu jsem si nevsiml, ze by bylo neco spatne, akorat pri nizkych otackach ( cca 1 000 az 1 800 ot/min) po nastartovani je slyset zvuk retezu. Asi to tomu hydraulickymu napinaku retezu chvili trva, nez se retez uplne napne....nevim. Ale co me zarazilo, ze u 1.2 TSi jsou volnobezny otacky jen 600....to mam min nez otec s 1.9 TDi :-D Taky jsem cetl, ze prej 1.2 TSi ma velkou spotrebu...blbost. Kdyz jsem mel 1.4 MPi 50 kw, tak prumerna spotreba byla vzdy okolo 9 litru na 100km pri cestach do Kvasin a zpet. Ted s novou Fabkou jezdim nejvic za 8 litru a upozornuju s automatem. Umim jet i za 5.5 l/100km, ale musi to bejt po rovince. Snazim se k motoru chovat slusne tzn. nevytacet studenej motor do vyssich otacek, dokud neni zahratej a teplota oleje aspon 70 stupnu. Pak mu teprve nalozim. Pred skoncenim jizdy jedu na snizeny otacky, aby se vychladil motor a taky turbo. Myslim, ze kdyz se budete k motoru chovat slusne jako ja, tak bych se niceho nebal, nakonec proc bych se tim mel zatezovat, kdyz mam jeste zaruku na 3 roky nebo do 120 000 km.
    0 bodů
  7. nechtělo se mi to číst,ale kdyby jste viděli co občas vytahnu z aut za "chiptuning" tka by se vám chtělo blejt...každé svého štěstí strůjce,ale za torjku vám opravdu nikdo pokud se sním hoodně dobře neznáte auto kvalitně nenačipuje...špatný chiptuning jde poznat laickým okem špatně,protože ono to opravdu jede víc,ale o kvalitě úpravy se bohužel přesvědčíte ža za nějakou dobu...co se týká firmám sportmotor,cimbu těm se doporučuji velkým obloukem vyhnout...koho můžu doporučuji je např. TDIfun,reesha dieslpower,chiptuning dragpower z plzně a spoustu dalších...a taky samozřejmě já
    -1 bodů
  8. To je překlep samozřejmě,ale jinak si tam třeba nachčij...
    -1 bodů
  9. VSKUTKU - vypadají ŠIRŠÍ... Ale problém není v tření mezi články, problém je v jejich protažení vlivem zátěže - to by mělo být rozhodně minimální, zatímco dosavadní zkušenosti hovoří o jeho extrémně velké hodnotě - origo napínák nestačí kompenzovat protažení často už po méně než 20 tkm - přičemž by tato hodnota měla být minimálně stejná, jakou koncern dává rozvodovým řemenům a pokud možno ještě větší... viz rozvodové řetězy na starých motorech Škoda - stovky, šáde, fáčka i feliny a fábule MPI ... V opačném případě (tedy při momentální životnosti "bezúdržbových rozvodových řetězů") je jejich použití nikoliv krokem, ale SKOKEM zpět !!! Řetěz se tak stává kurvítkem, které majitele nutí neustále navštěvovat servis nebo se klepat hrůzou, kdy a nedej pámbu kde se to posere - a brání mu tak v nerušeném užívání poctivě zakoupené věci - a protože je možné pokládat za prokazatelné tvrzení, že o těchto problémech výrobce už dávno věděl a přesto pokračoval ve výrobě a hlavně v prodeji výrobků s potenciálně vadnou součástí A PROTI VADÁM TÉMĚŘ NIC NEPODNIKL, být já vlastníkem 1,2TSI, asi bych už zvažoval zorganizování hromadné žaloby na koncern za tento postup naplňující skutkovou podstatu činu nazývaného poškozování spotřebitele... Viz příspěvek č. 53 vlákna - těch potenciálně vadných motorů už je prý víc jak 100 000 kusů!!!
    -1 bodů
  10. No,ehm,to teda nevím koho chceš uklidnit,asi si to namlouváš sám sobě,že je všechno v pořádku?
    -1 bodů
  11. PŘESNĚ TAK........ SEROU SE DO TÉMATU DO KTERÝHO JIM NIC NENÍ, ZE ZAČÁTKU ŠLO JEN O TY SVĚTLA, ODKAZY ZA KOLIK A KDE SE DAJÍ SEHNAT, NIC VÍC prostě pro ty kteří o ně stojí.....NO A POTOM ZAČLY PŘEVTIPNÝ BLÁBOLY, BLÁBOLY A BLÁBOLY ......PROSTĚ IQváč se bude montovat a cpát svůj názor vždycky-všem a za každou cenu, mě je jich vlastně líto:)
    -1 bodů
  12. Jediny kto tu cpe svoje nazory ostatnim si ty giorgio.v75 , my sme len vyjadrili svoj nazor na danu vec.Pokial viem tak kazdy ma pravo vyjadrit svoj nazor, tak neviem preco reagujes na kazdy koment.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...