Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. rudko25

    rudko25

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      65


  2. SOLTEK

    SOLTEK

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      441


  3. Clint

    Clint

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      14 534


  4. libero

    libero

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      10 358


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 2.10.2013 ve všech sekcích

  1. Jirko Jirko, v některých ohledech jsi pokrokový člověk, ale někde jsi konzerva brzdy jsou teda podle Tvého názoru nastavený přesně na daný výkon auta? To nemyslíš vážně, ne? To odvoláš už jen z logiky věci je to nesmysl; je to něco jako lana od výtahu - tam je taky napsaný povolený váhový limit. Ale co se stane, když do toho někde např. v pátem patře nastoupí víc lidí a překročí se předepsaná nosnost? To ty lana jednoduše prasknou a výtahová kabina letí nekontrolovaně dolů??? asi ne, že jo např. bezpečnostní koeficient u výtahů je tuším desetinásobně vyšší; tedy při udávané nosnosti výtahové kabiny 500kg musejí ta lana vydržet minimálně 5000kg. A stejné to je s brzdama u auta. Vše je předimenzované přes specifický výkon konkrétního typu vozidla. Vedle toho je totiž potřeba vždy zajistit brzdnou dráhu z určitých rychlostí v daných vzdálenostech. A odchylky studené/teplé brzdy jsou minimální. Ale to už tě chytám za konkrétní slova... nech si nachipovat auto a zkus, zdali ti budou brzdy brzdit. Můžu ti k tomu říct jeden svůj postřeh: Octavia Combi FL 2,0 TDi s 200kW a DSGčkem na sériových brzdách jsme proháněli a brzdili na Nordschleife. A neměli jsme pocit, že by brzdy nestíhaly
    1 bod
  2. Ještě že toho Pawouka máme, alespoň v tom někdo dělá pořádek....
    1 bod
  3. A myslis jako, ze u O3 funguje adaptivni tempomat jinak nez jinde v koncernu?
    1 bod
  4. Hlásím, že jsem provedl úspěšnou výměnu Z nového airbagu jsem odepl žlutou svorkovnici s červenou pojistkou: A dal tam fialovou svorkovnici ze starého + jsem ještě neměl na novém bagu pérka, tak jsem tam dal také ty ze starého: Nešel mi povolit šroub na volantu, ukázalo se že nářadí z lidlu a pod. není na pořádnou zátěž stavěno , naštěstí kladivo pomohlo Tak jsem tedy prohodil volanty, nasadil airbag, zacvakl, otočil klíčkem. Šel jsem zapojit baterku a teď můžu mít klidné spaní Děkuju všem za technickou podporu
    1 bod
  5. No konečně normální a pěkné kryty prahů origo http://www.obautodily.cz/eshop/skoda-rapid/listy-prahove-bocni-zadni/dekorativni-kryty-prahu/skoda-rapid-prahove-listy-original-chromove-id:9345.eshop. Bohužel pro mě pozdě. Ostatně jako se střešními nosiči atd. Hold když Škoda začne prodávat nový model a nedá se na to hned nic sehnat, její škoda.
    1 bod
  6. Roomster Trumf - jako obvykle škrtlé položky oproti poslední akci odpadají, červené přibývají. Mírné zdražení u výbavy Active, stagnace u Ambition. akční model Active Trumf Fresh - kombinace snížené ceny a rozšířené výbavyk výbavě Active přibývá: tonovaná skla a SunSet klimatizace centrální zamykání el. okna vpředu přední mlhovky rádio Blues na CD a MP3 rezerva síť v kufru vyhřívané trysky ostřikovačů vkládané tkané koberce ocelová kola 15 palců kola z lehkých slitin Atik, 14 palců metalická barva bez příplatku střešní nosič cena 1.2 HTP/51kW - 239 900Kč 1.4 16V/63kW - 249 900Kč 1.2 TSI/63kW - 260 900Kč --- akční model Ambition Trumf Fresh - kombinace snížené ceny a rozšířené výbavyk výbavě Ambition přibývá: tempomat vyhřívané trysky ostřikovačů vkládané tkané koberce sklopný stolek na opěradle zadního středního sedadla parkovací senzory vzadu litá kola Rotare, 15 palců malý kožený paket Sunset sítě v kufru rádio Swing na CD a MP3 (2DIN) střešní nosič rezerva metalické barvy bez příplatku cena 1.4 16V/63kW - 271 900Kč 1.2TSI/63kW - 281 900Kč
    1 bod
  7. Zaměstnanci koncernu oponují. Hoši,zase to nepřehánějte,jsme na anonymním internetovém foru,kde se obvykle takovéto různé neveřejné informace sdělují,to by se tady na foru muselo cenzurovat mraky jiných materiálů,které taky zrovna nejsou běžně dostupné,nebo jsou placené (DP,SSP,atd.). Nesmíte tu škodovku zas tolik "žrát".
    1 bod
  8. Potřebné díly: 7M0 919 376 - čidlo - 234 Kč 7M0 973 202 - konektor - 192 Kč 7M0 919 382 - těsnění - 61 Kč 6U0 972 505 A - 2x pin do konektoru čidla - 20 Kč (nebo 1x drátek s již nalisovanými dvěma piny - 000 979 133 EA) N 903 585 01 - 1x pin do konektoru na panelu přístrojů - 10 Kč (nebo 1x drátek - 000 979 009 EA) 8 mm očko na uzemnění + vodiče (k panelu přístrojů tak 2-3 m, na uzemnění stačí bohatě metr) 6Q0 955 453 P - nádržka s otvorem pro čidlo malá - 762 Kč Postup (MR2010, před facelift): Fotil jsem pouze mobilem a né všechno... Je třeba sundat levé přední kolo, vyndat plastový podběh, odšroubovat dva šrouby mezi blatníkem a nárazníkem. Sundaval jsem též mlhovku a u ní odšrouboval ještě jeden šroub nárazníku (to možná není nutné). Z nádržky odpojit a vysunout čerpadlo, nádržku odšroubovat (3 matice) a teď přijde ten ježek v kleci (je dobré odpojit svorkovnice z předního světla - hlavní velkou + blinkr). Po úspěšném vyndání nádržky by se měl zepředu vyvrtat otvor 28mm (je na nádržce naznačený). Já takový vrták neměl a i se mi zdá 28mm dost. Nakonec jsem skončil u nové nádržky. Pak je také otázka, jestli nekoupit větší nádržku (nevím, jak jsou řešeny ostřiky světel, jestli tam není otvor pro druhé čerpadlo...), protože stojí polovinu. Musel by se ale už sundavat nárazník. Mně ta dvoulitrová objemem u F1 vyhovovala (ale bylo tam právě čidlo). Když máme čidlo s těsněním namontované, pořádně vymýt nádržku a je čas na drátování... Je třeba natáhnout od čidla jeden vodič do interiéru do svorkovnice k budíkům a druhý uzemnit. Mělo by se zemnit na "zem pro čidla" do hlavního kabelového svazku. Lze jí vzít např. hned vedle u čidla teploty (vedle mlhovky). Já jsem příliš nechtěl zasahovat do stávající instalace, tak jsem čidlo uzemnil na klasickou kostru (kostřící bod pod baterkou). Čidlo funguje tak jak má (má na rozdíl od např. teplotních čidel jen dva stavy...). Do konektoru by se mělo koupit ještě těsnění k vodičům. Já jsem vodiče omotal izolačkou a pak zalil lepidlem (nějaké pružné, něco na způsob chemoprénu). Druhý vodič k panelu přístrojů jsem vedl přes dělící mezistěnu. Bohužel u F2 už to není jako u F1. U F1 byl v mezistěně takový velký konektor, kam se přidal na každou stranu pin a bylo hotovo. U F2 je opravdu jen průchodka pro velký svazek, který by bylo dost obtížné rozmotávat, hned před průchodkou už se dost větví atd... Takže jsem vodič protáhl kolem té průchodky horem (je tam těsnění, tak snad se kabel neucvakne...). Bohužel jsem nefotil. Nicméně je třeba sundat štěrače (bez stahováku to asi nepůjde), plast pod stěrači, samotnou mezistěnu a mechanizmus stěračů. Zní to dost zlověstně, ale je to pár šroubů. Pod mechanizmem stěračů se nachází právě průchodka do interiéru. No a v interiéru je třeba vycvaknout rámeček kolem budíků (je spojený s horním částí krytu hřídele volantu) a pak vymontovat budíky. Do velké svorkovnice budíků je třeba kabel napinovat na pozici 30. Tady pozor, u faceliftu je změna. Má už jen jednu svorkovnici a nezjišťoval jsem jaký je to pin. V konektoru je hodně málo místa a navíc je pin hodně malý, tak tady bych příště už snad nekupoval samotný pin, ale ten kus kablíku se dvěma piny za těch šílených asi 70 Kč a napojil to. No a pak to všechno dát zase zpátky, konektor k čidlu jsem připojil až po namontování nádržky zpět. Stačí odmontovat mlhovku a je tam krásně vidět. Poslední krok je překódovat budíky, aby s čidlem počítaly. Pokud je u faceliftu už v nádržce zaslepená díra, tak by to možná šlo bez demontáže nádržky. Mohlo by stačit demontovat mlhovku a asi podběh. Vyndá se záslepka a šoupne se tam čidlo (těsnění už tam je, netřeba ho kupovat). Přikládám pár fotek.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...