Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Pawouk

    Pawouk

    Administrátor


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      32 740


  2. Kubis001

    Kubis001

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      89


  3. kokta7

    kokta7

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      15 537


  4. octadoom

    octadoom

    Uživatel


    • Body

      1

    • Počet příspěvků

      350


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 16.12.2013 ve všech sekcích

  1. No ono spíše nešlo o obsah jako více o formu jakou si to podal... Já si za tím taky stojím, ale je to můj subjektivní pocit a hádat se o tom nebudu. Doufám, že to nebudeme více plevelit ještě tady.
    1 bod
  2. Co já mám vyzkoumáno, tak je jedno, jestli to člověk měří při studeném oleji ráno nebo po zahřátém motoru dle manuálu. Ukázalo mi to stejně, pokud ovšem to nebyla taková náhoda, že jsem stál trochu jinak nebo tak. mikroskop jsem si na to nebral a pokud tam nějaký rozdíl byl, tak jen minimální.
    1 bod
  3. Sice v manuálu je, jak správně kontrolovat hladinu oleje, ale nesmíte to tak hrotit. Prostě si řekněte, že málo a moc je špatně a to mezi tím neřešte. Ideální stav je hladina v oblasti „B“. Jak jsem uvedl, tak v novém autě (ujeto cca 400 km) jsem měl hladinu na 2. tečce od shora v oblasti „B“. Oblast „B“ je právě ta tečkovaná. Abych hladinu vždy bez problémů zkontroloval, tak ji kontroluji před jízdou, když auto stojí v garáži na rovině, a to minimálně od večera. Olej je stečen do vany. Teplotu oleje neřeším. Vytáhnu měrku, otřu, na 3-5 sekund vrátím, vytáhnu, podívám a olejová stopa je pouze do výše hladiny oleje a další rušivé jevy na měrce nejsou. Pokud si uvědomíte, že při zahřátém motoru se zvýší objem oleje, tak takováto kontrola je plně dostačující, pokud se pohybujete s výškou hladiny v oblasti „B“. Pokud bych byl v „A“, tak bych se bál a pokud v „C“, tak už bych olej dolil. Jen jednou jsem kontroloval olej po dojezdu s posečkáním cca 10-15 min. a už to dělat nebudu. Hladina byla lehce vyšší než ráno a vše pálilo a na měrce bylo víc oleje i jinde než bylo nutné. Takže klídek. Studený motor - stopa hladiny oleje v oblasti „B“ a motoru v žádném případě neuškodíte. A kdo chce, tak ať si zkoumá rozdíl hladiny při zahřátém a studeném motoru. Až to budete mít vyzkoumáno, tak ten rozdíl napište. Že by při venkovních 0°C 3 mm?
    1 bod
  4. To je u nás normální... Pořád můžeš být rád, že tam nemáš třeba zelenou , žlutá je ještě "celkem" blízko tomu co máš... Vůbec bych se tím nezatěžoval.
    1 bod
  5. Měl jsem minulý týden OIII lift (1,6 TDI, 16" zimáky) s 20tis.km na tachometru jako náhradní vůz a proti mé OII combi(1,6 TDI, 16" zimáky, sériový sport. podvozek) se 195tis. na tachometru to bylo i bez multilinku snad i jistější svezení. V podstatě jsem jen čekal, kdy se něco ozve nebo stane, ale nedočkal jsem se. Na normální ježdění v tom určitě není praktický rozdíl. Ještě v tom může hrát roli stáří auta a stav tlumičů atd. samozřejmě.
    1 bod
  6. Jako předchozí majitel OII, bych řekl, že OIII je pocitově daleko jistější díky svému daleko tužšímu naladění. Samozřejmě že tuhost, má za následek horší komfort. Kde jsem jel s OII do zatáčky 60 tak tady jedu 70Km, neřekl bych že stará OII by těch 70km taky nezvládla, ale prostě se více nakláněla a nebudila takovou jistotu. Samozřejmě ta klika je asi akusticky horší, při větší zátěži nebude tak jistá jako Multilink atd., ale drastický rozdíl tam není. Zatím jsem ani nezažil, že by někde citelně odskočila.
    1 bod
  7. Najezdil jsem v O2 pres 400tis km. Ted mam O3. Podvozek pohoda, mozna horsi pri prujezdu nerovnosti, ale jinak pri normalni jizde a pri prujezdech zatackami sedi jako pribitej. Kdyby byl multilink za priplatek - nekoupil bych si ho. Nemel bych potrebu do toho vrazet prachy. Ano je to u O3 zhorseni to bez debat, ale s klikou nemam sebemensi problem. Je to krapet horsi, ale nijak mi to nevadi. V teto cenove hladine tam samozrejme nema klika co delat. Celkove je podvozek slusne naladenej. Nevim jak brutalne bych musel jezdit, abych pocitil odskakovani kol v zatackach a horsi prilnavost podvozku. V extremnich sitaucich bude klika horsi, ale ruku na srdce, kdo jezdi do extremu ?? A jestli tu nekdo takovej je, tak uprimne stejne nema na normalni silnici co delat. Pro mne je klika hodne nafouknuta bublina, ktera akorad desi lidi, jak to musi byt spatny !
    1 bod
  8. S motorem 1.2 40kW z roku 2005 (najeto 112tkm) jízdy po Praze v naprosté pohodě. Po dálnici do limitu nebyl problém, ale citelně chyběl výkon. Do Chorvatska ale vždy dojel bez újmy. Pro čistě městský provoz nebo krátké pojížďky naprosto vyhovující motorizace. Pro větší potřebu jízd i mimo město a dálnice, jsem v roce 2009 zvolil motor 1.2 51kW (najeto zatím přes 40tkm). Ve městě je to ještě solidnější ježdění a dálnice v limitu už nejsou taková hanba . Prostě ideální motorizace pro běžného řidiče pro přepravu z A do B do středně dlouhých vzdáleností. U koho nad rámec městského provozu převažují delší jízdy nebo jízdy po dálnici, pak je optimální 1.4 63kW, kterou mám nyní. Ve městě není tak hbitá, jak obě předchozí 1.2. Ale po vytočení nebo po vyjetí z města se pak lehce projeví větší objem, ovšem oproti 51kW to není nijak propastně. Kdo lítá denně nebo často hlavně po dálnicích, kdo chce nekompromisně výkon a tah motoru v širokém spektru otáček a přesto z nějakého důvodu nechce diesela, pro něj je jednoznačná volba turbomotor TSI s objemem a výkonem podle jeho individuálních preferencí
    1 bod
  9. spaceback som objednal 30.10 2013 a v utorok si idem preneho do salonu
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...