Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. sekyji

    sekyji

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      509


  2. Clint

    Clint

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      14 534


  3. -Janka-

    -Janka-

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      78


  4. Barbossa

    Barbossa

    Facebook Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      1 149


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 22.4.2016 ve všech sekcích

  1. Když jsem tu před časem (před koupí) pročítal stížnosti na drnčení, říkal jsem si, že to nemúže být tak horký, jak se to tu líčí. Dnes už mám svou OIII, najeto pouhých asi 3500km a už se začínají ozývat první zvuky. Něco drnčí kolem volantu (to je asi nejhlasitější), klepání se ozývá z PP dveří, PZ dveří, uchycení PP pásu a přední přihrádky u spolujezdce. A to jezdím po rozbitých cestách krokem, protože s tímto podvozkem a hučením od zadní nápravy se ani rychle jezdit nedá. Předchozí Focus s najetými 200k km a častou "sportovní jízdou" si dodnes ani nevrzne. Kde asi soudruzi udělali chybu....
    3 body
  2. Dnes jsem byl v Mikulově (15 km od kempu Merkur kde budem) obhlídnout paroviště kde uděláme nějaké fotky, je dost velké, vejde se tam doost aut vedle sebe a v pozadí je sv. Kopeček a Mikulovský zámek, tak by mohli být zajímavé fotky. Přikládám nějaké fotky pro představu.
    2 body
  3. No ale No ale modrá race a ty máš jestli se nepletu tu buzerantskou modrou - blue oyster
    2 body
  4. 1 bod
  5. Nene Petr má modrou pro skoro chudé je v ní půl dávky Race modré a půl bílé pro totálně chudé.
    1 bod
  6. Kurňa. Dorazil poslední tuning balíček na Forda. O víkendu budu montovat a hned z toho bude bussines class vignale. RZ už také jsou a jak jinak než kmotrovské.
    1 bod
  7. Kokto a nebylo to tim že jsi s tím lítal na okruhu v kačírku a ještě při tom utrhl kolo.
    1 bod
  8. Petře myslíš tu tvojí pemprs modrou? Si se rychle otrkal v práci nebo píšeš ze záchodu.
    1 bod
  9. Mne vrzal průduch u spolujezdce... Byl vyskoceny celý... Tak jsem ho tam zatlačil zpátky... Jinak obecně dílenské zpracování dle mého katastrofa... Už na to kašlu... První a poslední simply clever... Jízda jinak ok, i jízdní vlastnosti... Škoda...
    1 bod
  10. To je zvláštní, před časem se mi to taky několikrát stalo. Podobně jak píše Clint. Vždy s naftou Shell nebo OMV a od doby co beru u Benziny - TOP Q tak je už několik měsíců klid. Ale korelace neznamená kauzalitu, může to být klidně úplně něčím jiným než palivem.
    1 bod
  11. No zlatá dvojka, měl sem ji za kilo opravit a nechat si ji Kdybych věděl, jakej tohle bude žebřiňák, asi bych si koupi rozmyslel.... Já jsem si říkal taky, že sem tam něco drnčet může, ale tady drnčí všechno
    1 bod
  12. Premyslim, co lidi s temito znackami asi delaji za praci a jak je mozne, ze jsou v ni uspesni...
    1 bod
  13. Přidám několik svých postřehů s motorem 1.4 110 kw. Sice mám teprve najeto cca 1000 km, ale můžu jej porovnat s motorem 1.8 118 kw, také v Yetim, který jsem měl před tím. V první řadě velice brzy, cca po 2km, i v tomto ještě chladném počasí, je téměř na provozní teplotě. S tím souvisí i náběh topení. Další věc je chuť jít do otáček, zejména v rozmezí 1500 – 2500 ot., což dle mého je nejčastěji používaný rozsah pro běžnou jízdu. Pokud jde o odhlučnění, tak tento motor nemá tak „sametový“ zvuk jako 1.8, je spíše takový hrubší, ale rozhodně neobtěžuje. Své postřehy doplním článkem z odborného časopisu: „Je působivé, jak rychle malý benzínový motor reaguje. Dle vysokého specifického výkonu a toho, že na něj musí stačit jedno turbodmychadlo, by se člověk obával prodlevy z nízkých otáček. Ale žádná tam není. Ať šlápnete na plyn v jakémkoliv tempu, hned letí newtonmetry vzhůru k udávaným 250 N.m. Naopak kdo se těší, že benzín bude vytáčet do sedmi tisíc, bude zklamán. Nad 4000 otáček už se nic zajímavého neděje.“ Je mi jasné, že je na to jiné vlákno, ale nedá mi nezmínit spotřebu. Oproti 1,8 se nyní pohybuji o cca 1,5 l/100 méně. Jezdím stejné trasy jako v minulosti, asi i stejným stylem a na to, že motor má tak málo najeto, je to zatím spotřeba až z říše snů na pohon 4x4. Zatím se mi tenhle motor jeví jako velice povedený. Otázkou je spolehlivost, ale doufám, že bude lepší než u 1.8. O tomto motoru nebyly žádné chvalozpěvy (rozvodový řetěz, spotřeba oleje).
    1 bod
  14. jj, většinou je jediná možnost koupit je ve škodovce
    1 bod
  15. Bila je na udrzbu nejlepsi,a vim o cem mluvim:)) Stribrna take ale hur se opravuje,na opravu je stribrna jedna z nejhorsich
    1 bod
  16. MORAVSKÉ MOUDRO Esli ste dobří, nahrnú na vás všecku prácu. Esli ste kurva dobří, dokážete sa jí zbavit. V životě je dobré, sa pro neco zapálit. V krematoriu, už je pozdě! Štěstí nezávisí na penězoch. Ale v limuzíně sa bečí líp, než v autobuse! Nekdy sa sám sebe ptám: Kdo kurva sme? Odkáď sme přišli? Kam míříme? Jaký má smysl lidská existence? Pak si naleju odpověď - a je mně dobře! Tož, hospoda je jediné místo, kde sa ze savců stanů plazi. Každé ráno shlédnu seznam 50ti nejbohatších lidí na světě. Když tam nejsu, idu do práce.
    1 bod
  17. pomuže ti jediné, přidat volume doprava
    1 bod
  18. bohuzel to neni jen zalezitost cestiny, ale i v anglictine se ti ID3 tag zobrazi u "I can't dance" jenom "I CAN". Takze nejde jenom o cestinu, co vim je to radio Visteon... Opravdu jsou uz dve verze jak popisujes a jde udelat update u dealera, ale vypada to ze mas tu posledni verzi podle zmeneneho ovladani.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...