Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Michal B.

    Michal B.

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      929


  2. Bikes

    Bikes

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      4 166


  3. DanDys1Z

    DanDys1Z

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      21


  4. Kuolematon

    Kuolematon

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      69


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 31.5.2021 ve všech sekcích

  1. Ostřik kamery takto nejde vyřešit, jen světlometů, ty mají samostatný motorek. Kamera je připojena na zadní ostřikovač rozbočkou. Musel by se tam nabastlit jedině nějakej elektro ventil a časové relé.
    1 bod
  2. Ono by stačilo, ak by povedzme 0-2 sekundové podržanie ostreku ostrieklo len čelné sklo, a ostrek 2 a viac sekúnd ostriekol aj predné svetlomety a zadnú kameru. Samotný ostrek zadnej kamery je fajn vec v zime a zlom počasí, krásne ju vyčistí....ale to auto v lete za suchého počasia vyzerá hrozne.
    1 bod
  3. @stanmar Souhlas, je to věc názoru. Nemyslím si ale, že 220k je málo (i pro Evropu). Naopak, když to vztáhnu na Čínu, kam to auto zatím výhradně patří - k čemu je dvojitě přeplňovaný třílitrový šestiválec (a víc), když se tady nikdo (i díky několika kamerám na každém rohu - a to doslova) neprojede rychleji než 120 km/h. Jen pro ilustraci - mám kolegu (28 let), kterému rodina ke svatbě (tak to tady běžně chodí) koupila z celoživotních rodinných úspor Maserati Ghibli (a byt). Jeho řidičské schopnosti jsou z pohledu Evropana katastrofální (Číňani obecně jsou katastrofální řidiči nejen z pohledu dodržování předpisů ale i schopnosti ovládat auto). To auto nejelo nikdy rychleji než zmiňovaných 120 km/h a většinu času se pohybuje po městě rychlostmi 20 až max 80km/h. Tedy nejen že si výkonu toho auta neužije, on ho ani využít neumí. V týdnu teď přišel ze servisu a byl strašně překvapenej, kolik ho stála běžná údržba a nový pneumatiky, který mu vydržely 20k kilometrů (holt superměkká směs). Nabízí se tedy opět otázka, k čemu? Velmi mi to tady připomíná začátek devadesátých let u nás, kdy se značkou a modelem auta vyjadřovalo rádoby společenské postavení především novopečených podnikatelů. Ale to jsem na míle vzdálený od tématu i od původní myšlenky, čili konec příběhu, byť by se dalo pokračovat ještě hodiny třeba někde u piva/kafe.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...