Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. ExecutedDonut

    ExecutedDonut

    Uživatel


    • Body

      11

    • Počet příspěvků

      1 024


  2. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      8

    • Počet příspěvků

      15 160


  3. VeteranChild

    VeteranChild

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      7

    • Počet příspěvků

      1 204


  4. Malta

    Malta

    Moderátor


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      16 949


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 7.7.2023 ve všech sekcích

  1. Tak sem zase dám jednu perličku. Cesta z Prahy do Bělehradu. Až se za ten údaj stydím. Auto s tímhle motorem si člověk nekupuje kvůli spotřebě. Cesta podle předpisů. Tedy na dálnici tacho 130 (to je GPS asi 128). Hodně uzavírek, takže pak 80. Na druhé straně jsem neváhal při předjíždění ručně podřadit a ten motor opravdu využít. V autě 2 lidi + věci na dovču. Tedy poloprázdno. Prostě taková průměrná cesta. Dle mě DSG drží motor uměle kolem 1500 otáček. To jsem si u manuálu nedovolil. Tam se to točilo výš. A pak tudíž klesá spotřžeba. Ale snad to nebude mít na životnost motoru negativní vliv.
    4 body
  2. Psychiatr vyšetřuje pacienta. Na papír nakreslí čáru, ukáže mu to a ptá se ho: „Na co myslíte?“ „Na nahou ženu.“ Psychiatr zakroutí hlavou, nakreslí kruh a ptá se znova: „Na co teď myslíte?“ „Na nahou ženu.“ Nakreslí na papír trojúhelník a ukáže mu to se slovy: „Na co myslíte teď?“ „Na nahou ženu.“ „Vy jste posedlý sexem!“ říká doktor. „Proč já? Vždyť vy kreslíte ty oplzlosti.“
    2 body
  3. Nepises sice rok vyroby auta.....Lenze ambient a podsvietenie noh su dve rozdielne veci....ambient mava viac moznosti farieb,nohy su vzdy biele
    1 bod
  4. co ja se naotacel, kde co rachta a nakonec to byly bryle ve schrance u zpetneho zrcatka. ale zajimavy - lokalizace za jizdy nebyla vubec snadna
    1 bod
  5. Tak ono jde vesměs o tu první montáž a především zjistit délku tlumičů a sílů....ňutny..... Potom si tu "čínu" můžete koupit i u nás.......to už je asi jedno. Tady doma tyto sady koupíte za dost velké peníze a povšiměte si, že nikdo neudá žádné potřebné parametry, aby si to tady nikdo nepořídil za třetinovou cenu jinde......ale to už samozřejmě víme. Tak kluci, ať se daří........................
    1 bod
  6. Presne to si myslím tiež, auto sa pripojí na servery škody a ťahá si SW podľa VIN čísla. Nehovoriac o tom, že keď počas upgrade niečo skape, tak to zbohom záručná oprava. Majú na to svoje postupy a ty máš záruku. Keď si vydržal s nepodareným SW od kúpy auta až doteraz, tak radšej už vydrž, dokedy ti to neprehrajú v škode vrámci záruky.
    1 bod
  7. @patrikcevelahele, osobne si taky nemyslim, ze bude vic verzi souboru. Na stranu druhou je ale pravda, ze pokud si dobre pamatuji, tak verze 18XX byly rozdilne podle HW56 a nebo HW58, takze to taky uplne tak nemusi platit. Navic porovnani s Windowsem, a neber me ve zlem, pokulhava. Windows dela 1 dodavatel softwaru a tisice, mozna desetisice dodavatelu hardwaru zarucuji kompatibilitu s timto systemem. Tam ani neni mozne, aby delal Microsoft verzi pro Asus zakladni desku, pro MSI zakladni desku, Gigabyte, pro Intel procesor, pro AMD, atd. Podobne je na tom Android, ktery je jeste k tomu open source a vyrobci HW si jej upravuji pro sebe. A kdyz jsi u Windowsu zminil periferie, tak tam uz vubec neni podobnost. Vyrobci periferii si vydavaji vlastni ovladace prave pro Windows, aby uplnou kompatibilitu zarucili. To je jako kdyby vyrobci komfortnich jednotek ve voze delali vlastni ovladace pro MIB SW. To proste urcite ne. Ovsem kde bych videl jistou podobnost (VW AG MIB a jejich SW) je takovy iPhone. Tam si jeden vyrobce vyviji SW i HW a kdo se pohybuje kolem iPhonu, tak vi ze jednotlive modely maji kazdy svuj lehce pozmeneny soubor instalacni IPSW (pri stejne verzi systemu). Ikdyz to uz dnes vi malokdo, jelikoz iPhony se v dnesni dobe aktualizuji primarne rozdilovym OTA (kezby to tak bylo i u Skodovky jednou. Myslim skutecne OTA aktualizace SW. Ne nejake OTA aktualizace navodu a obchodu). Takze tam bych spis videl podobnost. Samozrejme tim netvrdim, ze to tak musi byt u Skodovky a urcite nemaji jen jeden soubor pro vsechny HW a VIN. Treba ano. Jen si tim jako laik proste nemohu byt jisty a pokud mam moznost si to v autorizaku zadarmo nechat udelat na moje VIN, tak to vyuziji. Nevidim do tohoto vyvoje systemu VW AG a nevim o nem vubec nic a pokud Ty ano, tak se omlouvam a treba mas pravdu. Dalsi vec je, ze soubory mohou byt upraveny i pro urcite trhy (nemyslim ted jazyk systemu). Jinak ale s Tebou ve vsem ostatnim souhlasim a nerad bych rozvijel OT :)
    1 bod
  8. Není divu že je chtějí likvidovat, co si budeme, během krize, kdy se čerpačky vezli na nejistotě a zvedali si marže i několikrát denně, jim do toho tank ONO hodně slušně házelo vidle. Nebít tank ono tak věřím že i dnes je cena benzínu kolem 40 kč a ne v průměru 37 kč. Nicméně já nezapomínám a netankuji už nikde jinde než v tank ono, všechny bodové karty jsem naházel do koše.
    1 bod
  9. @stanmarJa mel v servisce 4 roky bez omezeni km ted ma auto 140tis cca takze to je cca 7 let a jedna vymena probehla v ramci servisu zaruky ted uz nema tak jsem si nechal vymenit komplet cele
    1 bod
  10. Takhle vypada haldex cerpadlo kdyz se vymeni jenom olej jak je v servisnim planu
    1 bod
  11. Tak prispejem aj ja. 40 tisíc km auto má 3 roky. Predné OK, zadné KO. Keďže som sa rozhodol pre EBC slotted kotúče tak som vymenil všetky 4 aby to nevyzeralo divne. Tie zadné boli naozaj po smrti, extrémny pitting a hlučnosť pri brzdení. Na EBC ma nahovoril dobrý kamarát, ktorý ich má tiež a je spokojný. Avšak nemá ich na Supe tak neviem ako sa zachovajú vzadu. V popise majú uvedené vyššiu prímes uhlíka tak snáď to bude lepšie ako origo. EDIT: Plánujem ich sledovať a pravidelne fotiť, či už pri zábehu a aj po. Hlavne som zvedavý ako zvládnu zimu. Keď budem mať nejaké lepšie poznatky tak sem hodím koláž s komentom. Zopár Foto pred a po výmene.
    1 bod
  12. Otvaral som tuto temu a myslel som si, ze voda tecia dovnutra...toto co popisujes je zial normalny jav. Pomaha naniest tekute stierace.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...