Přejít na obsah

rkonf

Člen ŠKODA Klubu
  • Počet příspěvků

    927
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Návštěvy profilu

4310 zobrazení profilu

Oznámení rkonf

  1. Dle Etky: N0138158 (šroub N90288901)
  2. A dekarbonizaci ti dělali chemickou cestou nebo mechanicky? Kolik máš najeto?
  3. Ahoj, mám O3 MR2020. A při denním svícení jí svítí i zadní světla. Pokoušel jsem se ve VCDS tuto funkci vypnout (Tagfahrlicht - Dauerfahrlicht aktiviert zusaetzlich Standlicht auswählen), ale mám jí neaktivní. Je ještě jiná možnost, kde zadní světla nastavit?
  4. Problém se týká TDI. TSI nemá litinový blok.
  5. Dle Etky tam patří: 04E905612C (BOSCH) 04E905602 (NGK) V druhovýrobě by to měly být: BOSCH 0241145523 NGK PKER7A8EGS Tuk: Liqui Moly Pro-line 3381 Koupíš to třeba na autodily-cardo.cz
  6. Myslím, že to mám podobné. Kód motoru DADA.
  7. rkonf

    Zimní pneumatiky

    Můžeš. Jen si do infotainmentu nastav upozornění při překročení 210 km/h. Pak projdeš i přes STK a vše je plně legální.
  8. Koukal jsem při přezouvání a tlumiče jsou suché.
  9. Ahoj, loni jsem koupil zánovní Octavii 1.5TSI (najeto 7 tkm). Nyní jsem překonal 20 tkm a všiml jsem si změny v chování zadní klikové nápravy. Její uložení nejspíš změklo. Auto je citlivější na boční vítr. Při pomalém přejíždění nerovností jsou citelnější pohyby zadní části karoserie ze strany na stranu. Na některých nerovnostech je cítit, že zadní náprava nedrží tak dobře přímý směr. Je normální ta změna v chování nápravy po překročení určité hranice najetých km nebo je něco špatně?
  10. Tento zvuk mě provází již od roku 2005 ve Fabii I., pak ve Fabii II., v Rapidu. U Octavie III. to pár měsíců vypadalo, že ne, ale nakonec taky. Nedělá to vždy, ale nikdy jsem to v servisu nehlásil a nikdy (krom toho zvuku) problém nebyl.
  11. Navíc se hladina oleje u tohoto motoru měří u teplého motoru a myslím, že pak bude přesně na max.
  12. rkonf

    Závady

    Hlásím drobnou závadu. Měl jsem celý bok motoru od oleje a na spodním krytu motoru byla loužička. Příčina byla v netěsnosti krytky přestavovače vačkového hřídele. Vyřešeno výměnou krytky a přetěsněním na záruku. Najeto 77000 km.
×
×
  • Vytvořit nový...