Přejít na obsah

FCCID

Uživatel
  • Počet příspěvků

    59
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení FCCID

Učeň

Učeň (3/14)

  • First Post
  • Collaborator Vzácný
  • Dedicated Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later

Nedávné oznámení

24

Popularita

  1. "tak kde tá škodovka a XY ďalších výrobcov robí chybu?" mají to v podstatě nařízené z EU, protože EMISE... tak jako slavný start stop Nízké napětí na autobaterii samozdřejmě spouští sulfataci a ta vede k degradaci baterie
  2. Když to nabiješ, tak hned první, druhou jízdou tu baterii auto vybije zpátky na úroveň kolem 12V. Někdo dobíjí co týden, někdo na to sere a někdo vypojí malý káblík u baterie, tím se zbaví start stop + int. dobíjení a má klid...
  3. Synchronizace klíče proběhla? "Synchronizace dálkového ovládání Pokud byla tlačítka na klíči vícekrát stisknutá mimo dosah dálkového ovládání nebo vyměněná baterie v klíči a vozidlo není možné otevřít dálkovým ovládáním, je třeba klíč synchronizovat. › Stiskněte libovolné tlačítko na klíči s dálkovým ovládáním. › Do jedné minuty od stisknutí tlačítka odemkněte dveře klíčem přes vložku zámku."
  4. Voltmetrem v zapalovači. U staré baterie už nedocházelo ke skokovým změnám napětí při rekuperaci ani po výměně baterie. Po nakódování nové baterie okamžitě skoky k 15V při rekuperaci
  5. Já jsem kodoval a dle změny chování rekuperace si myslím že úspěšně.
  6. bez nějakého záznamu může každý věštit z koule
  7. Pokud má Fabia původní baterii, tak můj osobní názor je, že už to má spočítané. Za normálních okolností s vypojeným konektorem auto nepíše ochrana komponent, nefunkční rádio, výhřev sedaček atd. Ale setkal jsem se, že právě toto vypisuje při špatné baterii
  8. "sklon -1% ať je auto naloženo (3 chlapi v kufru) nebo prázdné" to znamená, že nivelace pracuje správně. Tudíž stačí imbusem zvednout světla tak, aby svítila dál, nebo se pletu? Ostrý přechod je dle mého dán kostrukcí LED světel s čočkou používaný v F3, O3. Někde v tomto vlákně byl uvedený vzorec: Pokud mají mít světla sklon 1°, tak to znamená, že dosvit by měl být zhruba d=h/0.0175, kde h = výška světel a d = dosvit. Takže stačí změřit výšku světel (já si měřil na střed LED světla a vyšlo mi cca 39m) a nastaveno mám o něco málo míň = nikdo na mě nebliká a ostrý přechod je dále
  9. hádám to bude nejspíš stejné
  10. Jen dotaz.. baterie je po 2 letech už špatná?? nebo se mění z jiného důvodu?
  11. Ty nové (stránka 2) dorazy jsou u autokelly, ale já ještě neobjednával https://www.autokelly.cz/Product/VAG-4M0837087/1002715866#
  12. Fabia 3 FL má ve předu blinkry PWY24W ne BAU15S..
  13. Ano, měl jsem problém, pomohlo manuální odemčení a zamčení (několikrát po sobě) přes vložku zámku. Pak vybíjení baterky v klíči přestalo, asi se to spárovalo. U více klíčů současně se mi to neprojevovalo.
  14. Pokud si to dobastlíš, tak to určitě půjde. Zprovoznil jsem si pravé tlačítko u start-stop, ale ne na ovládání vrat. Seženeš si modul se 3mi funkčníma tlačítkama (nebo samostatné plastové tlačítka) opatrně!! rozděláš a přeskládáš a složíš. Potom si vhodně upravíš DPS nebo přidáš piny do konektoru atd.. K cestám které vedou na plošky tlačítka připájíš dráty od tlačítek z ovladače vrat a jedeš. Easy :)
×
×
  • Vytvořit nový...