Přejít na obsah

Clerfayt

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3018
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    17

Návštěvy profilu

8273 zobrazení profilu

Oznámení Clerfayt

  1. Připadá mi to jako standardní projev. Praskání je normální, všechno, při chladnutí dilatuje. Na výfuku z motoru, včetně kaťáků a turba klidně i z teploty nad 500°C, nebo vyšší, podle toho jak se motor zatěžoval.
  2. Clerfayt

    Jaký motor do SIII?

    Za mě je nejlepší volbou 1.4 TSI 92kW v manuálu. Je bez ACT, bez GPF.
  3. Je, převezl jsem i trám dlouhý 270cm, ovšem ležel před spolujezdcem na palubce:-)
  4. Plný souhlas. Miluji, když dojíždím domů a spustí se regenerace před barákem. Když se na ní vykašlu, druhý den ráno ji ŘJ spustí okamžitě. Nečeká na zahřátí motoru, ani na zahřátí toho kaťáku. Je to prasárna všech prasáren. Když jsem měl auto s motorem euro5, alespoň s zahájením regenerace počkal než se motor zahřeje. Fakt nechápu, že auto alespoň nemůže signalizovat průběh regenerace a zaplnění filtru, abych nemusel stále jezdit s OBD diagnostikou jako debil. A o možnosti pozdržet regeneraci ani nemluvě.
  5. To už nezbývá nic jiného než prodat a koupit 2.0TSI
  6. Aha, to je z doby kdy se na baterkách nešetřilo. Můžeš dát i EFB, ale muselo by se to překódovat v ŘJ
  7. Na místě se s volantem netočí. To pak způsobí větší problémy než jen lupání. Když někoho vidím, jak točí volantem na místě a ještě stojí na brzdě, jímá mě hrůza. Divím se, že to výrobce softwarově nevyřešil. Stačilo by vypnout posilovač řízení, pokud auto nejede. A na Infotainment hodit obligátní hlášku s gongem "Pokud chcete točit s volantem, uveďte vozidlo do pohybu".
  8. A máte tam opravdu AGM? Ta se dává v současné době jen do aut s webastem. Takže jestli máte webasto, šup tam AGM. Jestli ne, dejte jaká tam byla, tipuju tedy EFB+
  9. Jestli teploty v poho dosáhne, ..... Je po vyčištění dobře nakódován?
  10. Po 750 km je pro tento motor typické, tedy naprosto v pořádku. Že trvá dlouho? Tipuji, že nemůže dosáhnout teploty. Tzn. Že bude asi v háji oxidační katalyzátor. Připoj OBD a číhej teplotu spalin a DPF filtru během regenerace. Měla by po cca 5km dosáhnout na 600°C
  11. Na baterii se záruka nevztahuje. A výměna baterky v klíčku je servisní úkon. Buďto si baterii vymění uživatel sám a nebo to vymění servis a naúčtuje si práci. Jiná věc je, kdyby byla elektronika v klíčku závadná a nebo měl chybu software a nešel klíček spárovat. Každopádně Nechápu že takovou prkotinu servis účtuje a kazí si brand. ŠA to pochopila a provedla nápravu.
  12. Clerfayt

    Škoda Superb 4

    Přesně jak píše kolega. Ber webasto. Je to neskutečná pohoda. Paket pro špatné cesty je taky fajn. Má zesílený kryt pod motorem a výška navíc se taky mino silnici moc hodí.
  13. Kdybys potřeboval, válí se mi doma Anténa DAB FM. Origo Škoda....
  14. Ještě používám Car Scanner. V mobilu pře BT OBD. Na motoru 2.0 TDI EVO, DTSB sup III funguje.
×
×
  • Vytvořit nový...