Přejít na obsah

Clerfayt

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2976
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    17

Návštěvy profilu

8036 zobrazení profilu

Oznámení Clerfayt

  1. Tím jedním káblem do interiéru myslíš napájení?
  2. V DP máš schéma zapojení. To řeší elektriku. Kabeláž se ti bude špatně shánět. Nejlepší koupit komplet kabeláž z jiného vozu co tu výbavu má a vzít to z ní. Bývá tam i pojistky i Relátka. Ostatní hardware taky seženeš a v DP si přečteš jak to vyměnit, resp. Doplnit. Pak si najdeš někoho kdo to nakóduje. Největší problém bude s přístupem. Občas je ve voze málo místa se někam dostat a palubku se ti sundavat nechce. A ještě je dobré mít přítele na telefonu, který umí poradit. Dělal jsem takhle hodně věcí. Vše se zadařilo. Ale je to na dlouho, dočkáš se řady překvapení a až se to naučíš, zjistíš, že už to nikdy potřebovat nebudeš.
  3. V ŠA nedělají nic. Jen mění olej za 700 Kč/litr. To jim stačí. Nebude to prdel. Je potřeba tlačítko na klimatroniku, pojistky, relé na spínání výhřevu, celé to prodrátovat, to bude to nejhorší. . Docela výzva. Můžeš se do toho pustit sám.
  4. Souhlas. Taky 315 používám hlavně na příjem DAB a BT HF. Na GPS přepnu max když chci vidět nadmořskou výšku.
  5. ... a takhle skvělé RNS 315 se chceš zbavit? Toto je nejvybavenější model. Má i DAB tuner a možnost připojení couvací kamery a samozřejmě navigaci. Což je výhoda, hlavně to DAB. Budeš ho prodávat? Zapojení konektorů je přímo na štítku toho rádia. Včetně mikrofonu BT HF. Může se ovšem stát, že tam mikrofon není zapojen. Chce se to podívat.
  6. Dá se levně, ale aby to nebyl stejný stav.....? Každopádně, když je to na výměnu, tak bych to neřešil. Svítí to, tak co? Dáš nové, teď v zimě do něj chytneš kámen a bude tě to mrzet. Nechal bych to být minimálně přes zimu. Alespoň se nemusíš bát, odrbat námrazu z toho světla ,:-)
  7. G12 EVO tam mám z výroby. A evidentně to soudruhům opět nefunguje. A nejsem sám, kdo si toho u "zánovního" auta všiml.
  8. Zdar chlapi. Tak se mi zdá, že chladící kapalina na našem DTSB 110kW nějak mění barvu do tmava. Neříkám že je úplně hnědá a šlemy tam také nejsou. Každopádně svojí původní jiskru už nemá. Přemýšlím, že ji nechám pro jistotu vyměnit. Ale za co?
  9. Po 3 t? To bych měnil každé 3 neděle 🙂
  10. To není směrodatné. SSS nemusí fungovat z třeba deseti důvodů. Nejjednodušší a efektivní je přes OBD připojit mobil a se soutěž např. VAG DPF regeneraci sledovat. Toho by měl být schopen každý kdo umí s telefonem a připojit k němu přes BT jiné zařízení.
  11. Clerfayt

    Autobaterie

    Mě se objevuje jen kontrolka volantu (stačí s volantem otočit do obou krajních poloh a je to). A občas kontrolka ABS a TPMS. A to po pár startech také samo odpadne. Ještě vyměň baterku v klíčku. Kontrolka motoru? Píchnout na VAGínu a máznout chyby. Mělo by to stačit.
  12. Vypnuté chlazení klimatizace znamená suchý výparník. A suchý výparník nezasmrádne. Když někdo točí kompresor neustále a odstavuje auto s mokrým výparníkem, který u stojícího auta nemá jak vyschnout. Nemůže se divit, že mu klima hnije jako mršina ve hnoji.
  13. Problém je v tom, že když se klima nepoužívá, olej steče a médium pak může unikat, páč má malé molekuly, které pomalu prolézají ven. Kdežto když se klima používá, olej ve směsi s médiem vytváří uvnitř systému film, který zabraňuje úniku média. Proto je dobré klimu třeba jednou za 3 neděle na 5 minut protočit a je to. Provozat ji trvale když nepotřebuju chladit je nesmysl
×
×
  • Vytvořit nový...