Přejít na obsah

Clerfayt

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3008
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    17

Návštěvy profilu

8193 zobrazení profilu

Oznámení Clerfayt

  1. To už nezbývá nic jiného než prodat a koupit 2.0TSI
  2. Aha, to je z doby kdy se na baterkách nešetřilo. Můžeš dát i EFB, ale muselo by se to překódovat v ŘJ
  3. Na místě se s volantem netočí. To pak způsobí větší problémy než jen lupání. Když někoho vidím, jak točí volantem na místě a ještě stojí na brzdě, jímá mě hrůza. Divím se, že to výrobce softwarově nevyřešil. Stačilo by vypnout posilovač řízení, pokud auto nejede. A na Infotainment hodit obligátní hlášku s gongem "Pokud chcete točit s volantem, uveďte vozidlo do pohybu".
  4. A máte tam opravdu AGM? Ta se dává v současné době jen do aut s webastem. Takže jestli máte webasto, šup tam AGM. Jestli ne, dejte jaká tam byla, tipuju tedy EFB+
  5. Jestli teploty v poho dosáhne, ..... Je po vyčištění dobře nakódován?
  6. Po 750 km je pro tento motor typické, tedy naprosto v pořádku. Že trvá dlouho? Tipuji, že nemůže dosáhnout teploty. Tzn. Že bude asi v háji oxidační katalyzátor. Připoj OBD a číhej teplotu spalin a DPF filtru během regenerace. Měla by po cca 5km dosáhnout na 600°C
  7. Na baterii se záruka nevztahuje. A výměna baterky v klíčku je servisní úkon. Buďto si baterii vymění uživatel sám a nebo to vymění servis a naúčtuje si práci. Jiná věc je, kdyby byla elektronika v klíčku závadná a nebo měl chybu software a nešel klíček spárovat. Každopádně Nechápu že takovou prkotinu servis účtuje a kazí si brand. ŠA to pochopila a provedla nápravu.
  8. Clerfayt

    Škoda Superb 4

    Přesně jak píše kolega. Ber webasto. Je to neskutečná pohoda. Paket pro špatné cesty je taky fajn. Má zesílený kryt pod motorem a výška navíc se taky mino silnici moc hodí.
  9. Kdybys potřeboval, válí se mi doma Anténa DAB FM. Origo Škoda....
  10. Ještě používám Car Scanner. V mobilu pře BT OBD. Na motoru 2.0 TDI EVO, DTSB sup III funguje.
  11. Tím jedním káblem do interiéru myslíš napájení?
  12. V DP máš schéma zapojení. To řeší elektriku. Kabeláž se ti bude špatně shánět. Nejlepší koupit komplet kabeláž z jiného vozu co tu výbavu má a vzít to z ní. Bývá tam i pojistky i Relátka. Ostatní hardware taky seženeš a v DP si přečteš jak to vyměnit, resp. Doplnit. Pak si najdeš někoho kdo to nakóduje. Největší problém bude s přístupem. Občas je ve voze málo místa se někam dostat a palubku se ti sundavat nechce. A ještě je dobré mít přítele na telefonu, který umí poradit. Dělal jsem takhle hodně věcí. Vše se zadařilo. Ale je to na dlouho, dočkáš se řady překvapení a až se to naučíš, zjistíš, že už to nikdy potřebovat nebudeš.
  13. V ŠA nedělají nic. Jen mění olej za 700 Kč/litr. To jim stačí. Nebude to prdel. Je potřeba tlačítko na klimatroniku, pojistky, relé na spínání výhřevu, celé to prodrátovat, to bude to nejhorší. . Docela výzva. Můžeš se do toho pustit sám.
×
×
  • Vytvořit nový...