
-
Hučení pneumatik
Z vlastní zkušenosti pomůže už jen nákup nových pneu . Dělalo nám to na O3 s jednoduchou nápravou, pneu Pirelli P7 17" z výroby a bohužel nepomohlo žádné otočení ani prohození pneumatik. Koupili se nové pneu, zatím najeto cca 10 000 km a je klid.
-
Dlhé štartovanie
My tohle v práci řešili na O3 1.6 TDI. V rámci záruky servis vyměnil všechno možné, aktualizoval se SW ŘJ a stejně nic. Teď je auto už po záruce, má 100 tis. a pomalu se s tím smiřujeme. Hlavní je, že to vždycky nastartuje :-)
-
Filter pevnych castic
Uplně stejně mě to štve u 1.6 TDI CR v O3. Jezdím hodne po dálnici, ale přijde mi, že auto mi to dělá naschvál a čeká až vjedu do města a budu chtít zastavit .
-
Vaše spotřeba
15degren: Já si dovolím zareagovat na tu šnekojízdu a bludy. U nás se tohle neřeší, priorita je být co nejdříve u zákazníka a i přesto auto chodí 5,3 - 5,5 litru. Palubák nikdo nenuluje, je to počítané z tankovací karty k autu. Prostě normální firemní provoz, kde se málo kdy hledí na šetření paliva.
-
Vaše spotřeba
U nás v práci dle výpisu z tankovací karty jezdí O3 1.6 TDI v průměru za 5,3 litru. Má najeto cca 95 tis. km a provoz je tak 50/50 město a dálnice.
-
tomasek změnil svou profilovou fotografii
-
Možnosti kódování u OIII
Není tu někdo z okolí Uherského Hradiště nebo Kroměříže? Chtěl bych na O3 dokódovat pár drobností.
-
Výbava OIII – čeho litujete, že jste neobjednali a co už by jste nechtěli ?
Ta povinná výbava mě celkem zarazila, my když jsme do práce kupovali O3 tak tam povinná byla, když jsme kupovali Supa tak taky a navíc plná nádrž nafty a roční dálniční známka. A ani u jednoho auta to nebylo na faktuře. Jedině když se brala Dacia, tak nás prodejce upozornil při přebírání, že povinnou výbavu si musíme dokoupit.
-
studené auto a dálnice
ještě jsem v souvislosti s tímto přemýšlel, zda nezměnit olej. Aktuálně se dává 507.00 a mění po 15 tis. km. Zda by kvůli většímu podílu dálničních jízd nebylo lepší 5w40 acea C3. Ale to už je spíše do jiného tématu.
-
studené auto a dálnice
Zajímal by mě názor ostatních, každé ráno po cca kilometru najíždím na dálnici. Vím, že to se studeným motorem není uplně optimální. Snažím se alespoň v rámci provozu nešlapat na to a než mi teploměr oleje ukáže aspoň tu nejnižší teplotu 50 st. tak jedu kolem 110 což je cca 2 tis. ot. Nenapadá mě nic jiného, jak to autu ulehčit, krom rozumné jízdy. Auto mám O3 TDI.
-
Spotřeba oleje
Sedlám firemní O3, cca kolem 20 tis. jsme doplnili 1 L oleje a od té doby nic. Aktuálně najeto 90 tis. , do cca 85 ježděno na LL interval, nyní překódováno na pevných 15 tis.
-
Spotřeba Škoda Superb III 140kw
Náš fíremní superb 140kW, DSG, předokolka zatím dlouhodobá 6,5 podle palubáku. Najeto 30 tis. km
-
Kola na letní sezónu
Zajímalo by mě, za kolik jsou tak zhruba prodejné origo alu Denom? Je to bez pneu, nepoškozeno, z firemní Octavie 3, možnost daňového dokladu.
-
16" ci 17" na O3
Taky je možné, že stárnu :-) . Ale naše firemní O3 na 17" moc pohodlná není. Teď máme v servisu Superba a dostali jsem jako náhradu nového Passata, je na 16" ALU a tak bych si představoval pohodlné auto. Uplně jiné svezení. Jinak tu O3 máme 1.6TDI, takže jednoduchá zadní náprava.
-
Zlé štarty pri teplom počasí
My v práci zatím bez problémů. Auto najeto 85 tis. km a vždy naskočí ihned. Nafta tankována standartní OMV nebo MOL, podle toho jakou dostanu tankovací kartu.
-
16" ci 17" na O3
Za sebe bych doporučil 16". Máme firemní O3 na 17" a je to hrozně trvdé. Taky pořád řešíme, že se blbě sjíždí pneu a po čase začnou být hodně hlučné (mají "pilku"). Několikrát kontrola celého podvozku + geo, vždy to bylo v pořádku. Od pár lidí z oboru jsem už slyšel, že O3 s jednoduchou zadní nápravou se "nemá ráda" s 17" pneu. Doma jsem měl do nedávna O2 na 16" a to mi přišlo jako optimální z hlediska vzhledu a komfortu jízdy.