Přejít na obsah

tomasek

Uživatel
  • Počet příspěvků

    82
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Návštěvy profilu

1440 zobrazení profilu

Oznámení tomasek

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Z vlastní zkušenosti pomůže už jen nákup nových pneu . Dělalo nám to na O3 s jednoduchou nápravou, pneu Pirelli P7 17" z výroby a bohužel nepomohlo žádné otočení ani prohození pneumatik. Koupili se nové pneu, zatím najeto cca 10 000 km a je klid.
  2. My tohle v práci řešili na O3 1.6 TDI. V rámci záruky servis vyměnil všechno možné, aktualizoval se SW ŘJ a stejně nic. Teď je auto už po záruce, má 100 tis. a pomalu se s tím smiřujeme. Hlavní je, že to vždycky nastartuje :-)
  3. Uplně stejně mě to štve u 1.6 TDI CR v O3. Jezdím hodne po dálnici, ale přijde mi, že auto mi to dělá naschvál a čeká až vjedu do města a budu chtít zastavit .
  4. 15degren: Já si dovolím zareagovat na tu šnekojízdu a bludy. U nás se tohle neřeší, priorita je být co nejdříve u zákazníka a i přesto auto chodí 5,3 - 5,5 litru. Palubák nikdo nenuluje, je to počítané z tankovací karty k autu. Prostě normální firemní provoz, kde se málo kdy hledí na šetření paliva.
  5. U nás v práci dle výpisu z tankovací karty jezdí O3 1.6 TDI v průměru za 5,3 litru. Má najeto cca 95 tis. km a provoz je tak 50/50 město a dálnice.
  6. Není tu někdo z okolí Uherského Hradiště nebo Kroměříže? Chtěl bych na O3 dokódovat pár drobností.
  7. Ta povinná výbava mě celkem zarazila, my když jsme do práce kupovali O3 tak tam povinná byla, když jsme kupovali Supa tak taky a navíc plná nádrž nafty a roční dálniční známka. A ani u jednoho auta to nebylo na faktuře. Jedině když se brala Dacia, tak nás prodejce upozornil při přebírání, že povinnou výbavu si musíme dokoupit.
  8. ještě jsem v souvislosti s tímto přemýšlel, zda nezměnit olej. Aktuálně se dává 507.00 a mění po 15 tis. km. Zda by kvůli většímu podílu dálničních jízd nebylo lepší 5w40 acea C3. Ale to už je spíše do jiného tématu.
  9. Zajímal by mě názor ostatních, každé ráno po cca kilometru najíždím na dálnici. Vím, že to se studeným motorem není uplně optimální. Snažím se alespoň v rámci provozu nešlapat na to a než mi teploměr oleje ukáže aspoň tu nejnižší teplotu 50 st. tak jedu kolem 110 což je cca 2 tis. ot. Nenapadá mě nic jiného, jak to autu ulehčit, krom rozumné jízdy. Auto mám O3 TDI.
  10. Sedlám firemní O3, cca kolem 20 tis. jsme doplnili 1 L oleje a od té doby nic. Aktuálně najeto 90 tis. , do cca 85 ježděno na LL interval, nyní překódováno na pevných 15 tis.
  11. Náš fíremní superb 140kW, DSG, předokolka zatím dlouhodobá 6,5 podle palubáku. Najeto 30 tis. km
  12. Zajímalo by mě, za kolik jsou tak zhruba prodejné origo alu Denom? Je to bez pneu, nepoškozeno, z firemní Octavie 3, možnost daňového dokladu.
  13. Taky je možné, že stárnu :-) . Ale naše firemní O3 na 17" moc pohodlná není. Teď máme v servisu Superba a dostali jsem jako náhradu nového Passata, je na 16" ALU a tak bych si představoval pohodlné auto. Uplně jiné svezení. Jinak tu O3 máme 1.6TDI, takže jednoduchá zadní náprava.
  14. My v práci zatím bez problémů. Auto najeto 85 tis. km a vždy naskočí ihned. Nafta tankována standartní OMV nebo MOL, podle toho jakou dostanu tankovací kartu.
  15. Za sebe bych doporučil 16". Máme firemní O3 na 17" a je to hrozně trvdé. Taky pořád řešíme, že se blbě sjíždí pneu a po čase začnou být hodně hlučné (mají "pilku"). Několikrát kontrola celého podvozku + geo, vždy to bylo v pořádku. Od pár lidí z oboru jsem už slyšel, že O3 s jednoduchou zadní nápravou se "nemá ráda" s 17" pneu. Doma jsem měl do nedávna O2 na 16" a to mi přišlo jako optimální z hlediska vzhledu a komfortu jízdy.
×
×
  • Vytvořit nový...