Přejít na obsah

bojler

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9406
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    40

1 Sledující

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://

Návštěvy profilu

14722 zobrazení profilu

Oznámení bojler

  1. Opět padla jedna z jistot. Z nabídky vypadla barva stříbrná brilliant, která byla v nabídce cca 18 let. Po vyřazení Corridy z roku 2004 už přežívá v nabídce jako stálice jen bílá Candy a černá Magic.
  2. bojler

    Octavia IV FL

    Cena zvláštního lakování byla snížena o cenu metalízy u AM, ta standardní metalíza je totiž v ceně. To už neplatí a zvláštní lakování by si člověk musel zaplatit v plné ceně. Docela zajímavé je, že v minulosti bylo zvláštní lakování za zanedbatelný příplatek oproti normální metalíze, i tak byla obliba dost nízká. Teď se po ní můžou lidi utlouct. Soukromý odhad je, že stávající standarní paleta je natolik tristní, že si poměrně dost lidí radši připlatí.
  3. Tlumicu je oproti pruzinam mene variant. Tlumice jako takove zrovna pri naklonu moc sily neabsorbuji. Zkus si je stlacit rukou.
  4. Prodejce dilu druhovyroby neni ETKA, to nejde brat vazne.
  5. Ano, Superb ma stabilizatory s mensim prumerem oproti Passatu. Lisi se dle motorizace, ale obecne se da rict, ze jsou mekci.
  6. Teplota na výparníku je nízká. Do interieru jde chladný vzduch tuším kolem deseti stupňů, už si to přesně nepamatuju. Pokud je venku 30 a na rozpálené silnici třeba 45 stupňů, tak je vcelku logický, že přivedením horkého vzduchu do vlhkého prostředí si člověk jenom zadělává na problémy. Je spousta lidí, kteří nadávají na klimatizaci ("jsem kvůli ní nemocný"), ale mají nesmyslně nastavené výdechy, stupidně zmršené nastavení na Climatronicu (protože dodnes nepochopili, že to není topení z Felicie). Neříkám, že to musí být tenhle případ. Ale sušení výparníku spadá do stejné kategorie "vychytávek". Já jsem opravdu nikde v okolí neslyšel, že by si někdo při automatickém provozu a při normálně měněném filtru stěžoval na smrad. A cítím hodně, spíš mně někdy s aktuálníma filtrama chybí sezonní vjemy jako vůně posečeného obilí, seno, lesy apod. Po cestě si občas otvírám okýnka.
  7. A tím se dostáváme k tomu, jestli to nesmrdí právě tehdy, když se místo chladu objeví horký vzduch 😉
  8. Funguje to jen na startstop a nebo opravdu i na lane, profily apod.?
  9. Nikdy jsem krome vymeny filtru nic neresil a nikdy klimatizace nesmrdela. Opicarny s pravidelnym vypinanim kompresoru (snizovanim vykonu, nevypne se stejne uplne) je podle me naprosto zbytecna vec.
  10. Taky bych na to po x letech chtel neco prdnout, zadna velka pece. Nejaky tip by nekdo nemel? Sedadla s alcantarou.
  11. bojler

    Octavia IV FL

    Dokonce i 154 tis. Něco mně říká, že to bude celkově prezentované jako snížení příplatku za automat na 20 tis. Kč 🙂 Oni totiž zákazníci pořád ještě kupovali manuály, tak se jim to muselo osolit. U TSI 150 kW by mohl být název doplněný o "S pozdravem politbyro z brusele".
  12. Zase je zpravidla levnější práce a nedokurví ti (většinou) auto jako (většina) garážníků. To je těžký.
  13. Tezko rict takhle ze zkreslenych fotek, ale vypada to na modrou Admiral. Ta je te Titan docela blizka.
  14. bojler

    Octavia IV FL

    Style před FL má nápis, osvětlení v zrcátkách (dříve "boarding spots") je až s el. sedadly.
  15. Nejlepsi na tom je, ze mam z druhovyroby tusim kombinaci ATE + Textar, auto prakticky nejezdi, ty dily byly dost levne, auto stoji na ulici a naprosto zadny problem. Toto Skoda nechava vyhnit. A nic, proste se to resit nebude a hotovo.
×
×
  • Vytvořit nový...