Přejít na obsah

bolek

Uživatel
  • Počet příspěvků

    331
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

3 Sledující

Návštěvy profilu

2545 zobrazení profilu

Oznámení bolek

Nováček

Nováček (1/14)

4

Popularita

  1. Nejlevnější variantou je vrakoviste, stačí nějaká obvolat. Zajímalo by mě, jak čalouník odleje,resp.vypění opěrku??
  2. Depo nebrat, Made in Taiwan. Kupuj pouze origo,bo jde o svetla.
  3. Váhám,jestli mam vložit komentář,ale nedá mi to . Je úplně jedno od jakého výrobce olejový filtr koupíš. Rozhodující při koupi je kód motoru. Pokud kupuješ olej v prodejně s mazivem,vedou i katalog s variantou filtračních vložek. Asi tak.
  4. Můžeš být šťasten, bo mě ručka nebrzdí vůbec. Dokonce jsem na STK dostal razítko nezpůsobilé. Nejsem první ani poslední, kterému se mechanika brzdiče potento !! Spíše řeším problém jaký brzdič koupit, zda 38,bo 41mm pístek. 38mm můžu mít za poloviční cenu, ale nevím zda mi to na Combi bude brzdit. Poradíte ??
  5. Rychle zapomeň na Čínu. TV mi nefungovala od začátku, rádio mooc slabý signál, po roce nešlo vůbec. Pořizovací cena v přepočtu 11,5 tis.Kč. Již nikdy více!!!
  6. A jsme zase u toho !! Ptal se Kuďa na Chip? Ptal. Psal něco o odstranění DPF? Nepsal. Chtěl zaslepit EGR? Nechtěl. Ptal se na pouhé číslo,kolik za chip!? Má odpověď není číslo,jen porovnání s Tvou cenou. Je korektní vůči chiptunerovi cenu neuvádět, bo je má na www stránkách a je pro některé lidi smluvní. Přečti si co jsem mu poradil. "Napiš mu" Tímto se Ti omlouvám,že jsem použil srovnání s Tebou .
  7. Podívej se na jeho www stránky,cenu tam má. Je levnější než měl Karlos. Cena jak pro koho, opravdu mu raději napiš, třeba Ti udělá jarní cenu.
  8. To Karlos V Třebíči?? A u koho?
  9. Mokrá DSG v Tvém modelu se dáva do RS,proto něco snese. Obecně se doporučuje chipovat do 350Nm. O TDIfun nepřemýšlej,pokud chceš chip a ne že jen sonduješ,rovnou mu písni. Pokud to nemáš daleko, využí jeho služby. Taky jsem chipoval u něj a max.spokojenost. Věř mi,že to za to stojí.
  10. U DSG nepřehnat krouták a chipovat dle stavu a kondice motoru. Tak jak je psáno,spoj se se Zdeňkem, ten Ti poradí nejlépe. O chipu je tu témat požehnaně, nevím proč zakládáš nové.
  11. Ještě jednou, mluvíme o AGR motoru s turbem bez naklápění lopatek: Serie 66kW + chip = 90kW (přiblížení se hranice 100kW ) 66kW + trysky 502 + chip = 100kW 66kW + trysky 764 + turbo (např.Garet 1749) = 110kW Jinak pravdou je,že více z těchto motorů nedostanete. A pokud ano +/- nějaká kW. Není nic jednoduššího,než napsát email ZH ,ten vám v případě zájmu řekne více.
  12. Pokud chceš 100kW (cca130HP)z AGR motoru 66kW serie, potřebuješ min.trysky 5O2 z 81kW¨serie a kvalitní Chip. Nic víc,nic míň. Jen upozornění,že motor musí být v dobré kondice a je to maximum,co se dá z tohoto motoru a jmenované úpravy dostat. Na 110kW potřebuješ turbo min.VGT17 s variabilním natáčením lopatek a trysky 764 a opět opakující se dobrý chip a motor v dobré kondici. Nad 110kW je to již záležitost dalších mechanických úprav. Pokud snad nedbáš na přesný 100kW, můžeš se této hranici přiblížit jen kvalitním chipem tvého 66kW AGR motoru v serii, bez dalších úprav.
  13. Píšeš,že máš 419 Nm a na brzdě jsi nebyl ? Proč u mokré spojky píšou 350 Nm max.?? Hádej ???
  14. Chlapče, více čti témata. Jak o čipování, tak o TDI motorech v O1. Až pak přemýšlej!!
×
×
  • Vytvořit nový...